صمغ کتیرا

قیمت خرید صمغ کتیرا درجه یک

قیمت خرید صمغ کتیرا درجه یک

قیمت خرید صمغ کتیرا درجه یک در بازار ایران با توجه به نوع محصول ارزیابی می شود. محاسبه ی قیمت گیاهان دارویی معمولا توسط تولید کننده و سپس فرشنده صورت می پذیرد. صمغ های کتیرا خرمنی و مفتولی (صدفی) بصورت کیلویی و بسته بندی در بازرگانی آدیس عرضه می گردد. این محصول بصورت کتیرای خوراکی نیز ارئه می شود که خرید بهترین آن از این مجموعه امکانپذیر است.

گل کتیرا صادراتی

خرید بهترین نوع صمغ کتیرا

بهترین نوع صمغ کتیرا

کتیرا بصورت کلی بصورت صمغ و پودر عرضه می شود. بهترین نوع آن کتیرا صدفی سفید رنگ است که کاربرد فروان دارد. می توان از این محصول در تولیدات بسیاری از صنایع نیز بهره برد. این محصول در بازرگانی آدیس بصورت عمده بفروش می رسد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]خرید بهترین نوع صمغ کتیرا از این مرکز بصورت حضوری و اینترنتی می باشد. صمغ کتیرا خوراکی مرغوب نیز جهت استفاده در غذا و یا مصارف دیگر نیز از دیگر محصولات گیاهی و دارویی این مرکز می باشد.[/hwgold-dash]

جهت خرید عمده صمغ کتیرا مهمترین مسئله کیفیت و قیمت محصولات می باشد. معمولا محصولات کتیرا صادراتی از مرغوبیت بالا برخوردار بوده و قیمت آن نیز به نسبت کتیرا معمولی گران تر است. این محصول از طرفداران زیادی برخوردار بوده و از تمامی کشور های فاقد کتیرا، تقاضا می شود.

قیمت صمغ کتیرا کیلویی

کتیرا صادراتی

صمغ کتیرا بصورت کیلویی در بازار های داخلی و خارجی خرید و فروش می شود. بهترین نوع آن از تولید کننده ها خریداری شده و پس از فرآوری توزیع می گردد. صمغ کتیرا از گیاهان دارویی ارزشمند است که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. در حال حاضر اکثر کشور های دنیا از این محصول بی نظیر استفاده می کنند.

از مهم ترین کاربرد های کتیرا جهت استفاده های صنعتی است. به این صورت که بصورت عمده توسط کارخانه ها خریداری شده و در تولیدات آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در صنعت دارویی و پزشکی و همچنین صنعت آریشی و بهداشتی به میزان زیاد از کتیرا استفاده می شود.

قیمت صمغ کتیرا کیلویی با توجه به میزان سفارش و نوع محصول متفاوت است که محاسبه قیمت آن توسط کارشناسان فروش بازرگانی آدیس صورت می گیرد.

لیست قیمت خرید صمغ کتیرا درجه یک

لیست قیمت صمغ کتیرا

خرید صمغ کتیرا درجه یک که عموما از نوع کتیرا صدفی انجام می شود در بازار های خارجی بصورت غیر حضوری می باشد. به این صورت که تجار نمونه محصول را دریافت کرده و سفارش را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی ارسال می کنند. شما عزیزان نیز می توانید جهت دریافت نمونه محصولات کتیرا صادراتی آدیس، بصورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به خرید نمایید.

لیست قیمت خرید صمغ کتیرا درجه یک توسط همکاران ما برای شما عزیزان ارسال می شود. جهت اطلاع از قیمت ها درخواست خود را در واتساپ مجموعه ارسال نمایید. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید کتیرای خوراکی

کتیرا خوراکی از انواع کتیرا در بازار است که می توان آن را در اوزان مختلف بسته به نیاز خریداری نمود. معمولا خرید کتیرا خوراکی در حجم پایین از مغازه های عطاری صورت می گیرد. اما اگر قصد خرید عمده کتیرای خوارکی را دارید می توانید از بازرگانی آدیس که تولید کننده این محصول می باشد، تهیه کنید.

قیمت صمغ کتیرا بسته بندی

بسته بندی صمغ کتیرا

قیمت صمغ کتیرا بسته بندی با توجه به وزن بسته و نوع کتیرای درخواستی تعیین می گردد. بسته بندی های کتیرا در مرکز آدیس کاملا بهداشتی بوده و قابل ارسال توسط باربری، پست و … می باشد. این محصولات به تمام نقاط ایران و جهان ارسال می شوند.

کتیرا بسته بندی نیز جهت مصارف گوناگون خریداری می شود و تجار با توجه به نیاز مشتریان خود آن را در حجم مختلف سفارش می دهند.

بازرگانی آدیس آماده همکاری با تجار عزیز در کشور های همسایه از جمله: افغانستان، پاکستان، ارمنستان، تاجیکستان، هند و … می باشد.

همچنین جهت تهیه کتیرا مرغوب و صادراتی در داخل ایران نیز مجموعه آدیس با رزومه ای قوی خدمتگذار شما عزیزان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید