صمغ کتیرا, کتیرا گل

گل کتیرا را از کجا بخریم؟ | قیمت خرید و فروش گل کتیرا

گل کتیرا را از کجا بخریم؟

گل کتیرا را از کجا بخریم؟ قیمت خرید و فروش گل کتیرا در بازار چند است؟ آیا می توان گل کتیرا گون را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمود؟ از کجا کتیرا بخرم که تخفیف زیادی داشته باشد؟

گل کتیرا را از کجا بخریم؟

عمده فروشی گل کتیرا

فروش عمده گل کتیرا

عموماً خریداران عزیزی که به دنبال خرید کتیرا گل اصل به صورت عمده می باشند، می‌خواهند بدانند که کتیرا اصل را از کجا بخرند. همچنین قیمت خرید و فروش این محصول ارزشمند در بازار نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بازرگانی آدیس با سالها تجربه در امر تولید و خرید و فروش انواع کتیرا اصل به صورت حضوری و اینترنتی در خدمت شما عزیزان می باشد. تمامی سوالات شما در این مقاله پاسخ داده می شود، پس با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را تکمیل کنید.

بازار عمده فروشی گل کتیرا گون

بازار عمده فروشی گل کتیرا گون در در داخل و خارج از ایران رونق فراوانی دارد. کتیرای شفاف و سفید که از بهترین نوع این محصول می باشد با درجه کیفیت عالی و مرغوب روانه بازار می گردد.

تولید کنندگان کتیرا معمولاً بهترین نوع این محصول را جهت صادرات گلچین کرده و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی به فروش می رسانند. کتیرا در شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان، تهران، خراسان رضوی، همدان، اراک و … تولید می شود.

گل کتیرا را می توان به صورت خام و یا فرآوری شده صادر کرد. همچنین بسیاری از افراد در ایران از محصولات کتیرا به صورت عمده خریداری کرده و در تولیدات خود از آن استفاده می کنند.

کتیرا صدفی (مفتولی) بسیار پرطرفدار بوده و هرچه رنگ شفاف تری داشته باشد مرغوب تر نیز می باشد. از انواع کتیرا در بسیاری از صنایع می توان استفاده کرد. این محصولات خواص فراوانی دارند و هر کدام مشخصات مختص به خود را دارا می باشند.

 

همچنین بخوانید‌: قیمت گل کتیرا

 

مشخصات و خواص گل کتیرا

مشخصات و خاصیت گل کتیرا

شیره و صمغ کتیرا از ریشه و ساقه‌های گیاه گون گرفته می‌شود. صمغ این گیاه به شکل نوارهای پیچ‌خورده و فلس مانند خارج می‌شود. شیره یا صمغی که از ریشه و ساقه کتیرا خارج می‌شود را جمع‌آوری و به شکل ورقه یا قطعات کوچک سنگریزه‌ای شکل خشک می‌کنند.

اصلی‌ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین است که کلوئید محلول در آب است.

خواص کتیرا بسیار زیاد بوده و در اینجا فقط مهمترین آنها را نام می بریم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله کتیرا چیست؟ را مطالعه نمایید.

  • درمان گرمازدگی
  • افزایش قوای مردانه
  • درمان بی‌اختیاری ادرار
  • خواص کتیرا برای مو و پوست
  • بزرگ کردن سینه
  • درمان یبوست
  • مناسب زنان بعد از زایمان

کتیرا مصارف سنتی نیز دارد که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. به عنوان مثال در زمان سرماخوردگی از این محصول می توان استفاده نمود. یکی از خواص بسیار پرطرفدار این محصول نیز جهت چاقی برای صورت و بدن میباشد.

خرید اینترنتی و آنلاین کتیرا گل (گون)

خرید اینترنتی گل کتیرا

یکی از بزرگترین دغدغه ی خریداران چه در داخل و چه در خارج از کشور، مراجعه حضوری جهت خرید محصول می باشد. تقریباً خرید اینترنتی و آنلاین محصولات عمده تا سال ها قبل غیر ممکن بود. اما در سال‌های اخیر امکان خرید عمده محصولات از جمله خرید اینترنتی و آنلاین کتیرا گل (گون) نیز امکان پذیر شده است.

خریداران انواع مختلف کتیرا که قصد تهیه این محصول را در وزن پایین دارند می توانند آن را از عطاری تهیه کنند. قیمت فروش کتیرا در عطاری مناسب بوده و با توجه به میزان سفارش متغیر می‌باشد.

شرکت بازرگانی آدیس بزرگترین تامین کننده کتیرا صادراتی در کشور است . این مرکز، فروش اینترنتی و آنلاین این محصول را جهت رفاه مشتریان عزیز امکان پذیر کرده است.

قیمت خرید و فروش گل کتیرا

خرید و فروش کتیرا گل

قیمت خرید و فروش گل کتیرا در بازار که توسط فروشندگان متفرقه اعلام می گردد بسیار گران می باشد. زیر این محصولات توسط واسطه گران به فروش میرسد. به همین دلیل مجموعه بزرگ آدیس خود اقدام به فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی بدون واسطه و به صورت مستقیم کرده است. این محصولات از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد و از قیمت پایینی نسبت به بازار برخوردار است. همچنین قابل ارسال به تمام نقاط دنیا می‌باشد.

محصولات کتیرا که در این مجموعه عرضه می شود از بهترین کیفیت برخوردار بوده و با توجه به نیاز خریدار در اوزان مختلف ارائه می‌شود. این محصولات قابل سفارش در حجم بالا بوده و بازرگانی آدیس امکان تأمین انواع آن، از جمله صمغ کتیرا و پودر کتیرا در تناژ بالا را دارد.

تخفیف های بازرگانی آدیس جهت خرید گل کتیرا

خرید گل کتیرا بازرگانی آدیس

تخفیف های بازرگانی آدیس جهت خرید گل کتیرا شامل پلن های مختلفی می باشد که با توجه به میزان سفارش متفاوت است. مجموعه ما با ارائه مشاوره رایگان و تخصصی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. بهترین نوع گل کتیرا گون را به صورت عمده با قیمت عالی از این مرکز خریداری نمایید و از تخفیفات خوب ما بهره مند شوید.

جهت دریافت لیست قیمت محصولات و مشاهده نمونه انواع صمغ کتیرا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید