صمغ کتیرا

فروش عمده کتیرا گون کاغذی | نحوه اطلاع از لیست قیمت سال ۱۴۰۳

کتیرا گون کاغذی

فروش عمده کتیرا گون کاغذی که از بهترین نوع کتیرا می‌باشد با ارزانترین قیمت و تخفیف های ویژه عرضه می گردد. خرید کتیرای گون کاغذی که دارای خواص بیشماری است و به رنگ سفید و زرد در بازار موجود است را با بهترین کیفیت از بازرگانی آدیس تهیه نمایید. تولید و برداشت این محصول به همراه طرز تهیه و نحوه اطلاع از لیست قیمت در ادامه مطلب آمده است.

کتیرا گون کاغذی

تولید کتیرا از گون

تولید کننده کتیرا

شکل ظاهری گیاه کتیرا بوته‌ای شکل، تیغ‌دار و کوتاه می باشد. این گیاه بیشتر در مناطق پر شیب و کوهستانی مانند آسیای مرکزی پیدا شده که نشان می‌دهد بومی این مناطق است. تولید کتیرا از گیاه گون می باشد که دارای کیفیت های مختلفی است.

کتیرا ترشحات صمغی خشک شده حاصل از چندین گونهٔ گیاه گون است. گونه‌های مولد کتیرای گون گیاهان کوچکی ارتفاع یک متر و بومی آسیای صغیر، ایران، سوریه و یونان هستند. به دلیل صادرات بالای این محصول از کشورمان، می‌توان گفت ایران بزرگترین صادرکننده کتیرا در جهان می‌باشد.

کتیرای با کیفیت ماده‌ای است که از شاخه‌های قدیمی گیاه به دست می‌آید. نوع ورقه ای و شفاف آن، از بهترین، مرغوب‌ترین و گرانترین محصول کتیرا است.

چگونگی تهیه کتیرا از گیاه گون

تهیه کتیرا از گیاه گون نیازمند تخصص و مهارت کافی در این زمینه است. تولیدکنندگان کتیرا در جهان عمدتاً افرادی هستند که از قدیم تا کنون به این شغل پرداخته‌اند. تهیه کتیرا گون کاغذی نیازمند صبر و شکیبایی است و شوخی بسیار پر زحمت می باشد.

بدین گونه که در فصول مختلف از سال تولید کنندگان و برداشت کنندگان این ماده ارزشمند، با خراش دادن ساقه گیاه گون و منتظر ماندن جهت ترشح صمغ آن و خشک شدن محصول، اقدام به جداسازی انواع کتیرا نموده و آن را به فروش می رسانند.

خواص کتیرا گون کاغذی

خواص گون کتیرا

به صورت کلی کتیرا به دو گونه خرمنی و کتیرا مفتولی شناخته می شود که البته به نام های دیگر از جمله صدفی و کاغذی نیز نامیده می شود.

اما این محصولات با درجه مرغوبیت متفاوت و رنگهای زرد، سفید و شفاف و یا زرد متمایل به قهوه ای در بازار خرید و فروش می‌شود.

خواص کتیرا گون کاغذی و موارد مصرف آن

سوزش ادرار، ورم گرم کلیه، عفونت مجاری ادرار، مکمل درمان سنگ کلیه، برونشیت مزمن، عوارض ریه، سرفه، سوزش سر معده ناشی از اسید معده، عوارض پروستات و… .

درمان شوره سر از خواص کتیرا

از مهم‌ترین خواص کتیرا استفاده از این ماده به عنوان یک شوینده طبیعی و ارگانیک برای موهاست. کتیرا به حالت دادن و نرم کردن موی سر و درمان شوره کمک می‌کند.

افزایش میل جنسی از دیگر خواص کتیرا

صمغ کتیرا از بهترین راه حل ها برای افزایش میل جنسی آقایان است. این ماده ارزشمند یک داروی عالی برای مشکلات جنسی محسوب می‌شود. مصرف کتیرا، یک روش طبیعی برای درمان هر گونه مشکلات جنسی آقایان می‌باشد.

درمان بیماری قند یکی دیگر از خواص کتیرا

استفاده از کتیرا جهت بهبود و تنظیم بیماری قند موثر است.

کمک به هضم غذا یکی از خواص کتیرا

کتیرا به هضم غذا کمک شایانی می‌کند  و در کنترل دل درد و اسهال مفید است. کتیرا می‌تواند مقدار زیادی آب جذب و از خروج آب بدن جلوگیری کند.

تقویت مغز استخوان‌های بدن با مصرف کتیرا

از قدیم تا کنون جهت تقویت مغز استخوان از کتیرا استفاده می‌شده است. مصرف کتیرا بدن انسان را از عوامل بیماری‌زا محافظت می‌کند.

بزرگ شدن سایز سینه از دیگر خواص کتیرا

کتیرا تأثیر به زیادی در بزرگ شدن سایز سینه افراد دارد. مصرف مقدار مشخصی از کتیرا زیر نظر پزشک به افزایش سایز سینه در زنان کمک می‌کند.

کتیرا و کمک به تنظیم ضربان قلب

کتیرا در تنظیم ضربان قلب بسیار موثر است.

کتیرا درمان قوی برای یبوست

کتیرا به دلیل خواص ملین بودن، جهت درمان یبوست نیز کاربرد دارد.

از دیگر خواص کتیرا درمان سرماخوردگی

از کتیرا در داروهای درمان سرماخوردگی، به عنوان عامل نرم کننده و ضد سرفه استفاده می‌شود.

درمان عفونت لثه و دندان یکی دیگر از خواص کتیرا

کتیرا به دلیل داشتن خاصیت چسبندگی در ساخت چسب دندان استفاده می‌شود. باز کردن محل عفونت در لثه، جذب و درمان عفونت دندان از دیگر خواص کتیرا است.

فروش کتیرا گون در تهران و سایر شهر ها توسط شرکت های بازرگانی صورت میپذیرد. بهترین نوع این محصول را می‌توانید از شرکت بازرگانی آدیس با بهترین قیمت و کیفیت تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید