صمغ آنغوزه

آخرین قیمت جهانی آنغوزه صادراتی

آخرین قیمت جهانی آنغوزه صادراتی

شرکت بازرگانی آدیس بصورت روزانه آخرین قیمت جهانی آنغوزه صادراتی در بازار بین المللی را در اختیار خریداران عمده این محصول قرار میدهد. آنغوزه تلخ و شیرین صادراتی با انواع کیفیت همه روزه از طریق کشورهای مختلف بفروش می رسد. این محصول مشخصات و خواص منحصر به فردی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

آخرین قیمت جهانی آنغوزه صادراتی

آنغوزه چیست ؟

آنغوزه چیست

آنغوزه ترشحات شیره ی خشک شده حاصل از گیاه درختچه آنقوزه است. این محصول در اثر برش دادن ساقه گیاه سبب رانده شدن شیره به طرف شکاف می گردد. شیره آنغوزه در مجاورت هوا در اثر تبخیر آب به تدریج خشک می شود . کیفیت این محصول در مناطق مختلف جهان متفاوت است.

مثلاً در خود ایران مناطق مختلف شیره آنغوزه برداشت شده و پس از خشک شدن به فروش میرسد. عموماً تولید کنندگان این محصول آن را به صورت عمده و در حجم بالا عرضه می کنند.

مشخصات شیره آنغوزه

شیره آنغوزه و مشخصات بارز آن

شیره آنغوزه بوی بسیار تند و تیزی دارد که معمولاً آن را به بوی سیر تشبیه می کنند. این شیره دارای مواد معدنی است و خواص بسیار فراوانی دارد. از این ماده در بسیاری از موارد و حتی در درمان بیماریها می توان استفاده کرد.

در ادامه به صورت مفصل تر به خاصیت شیره آنغوزه و البته قیمت جهانی آن خواهیم پرداخت.

خواص شیره آنغوزه

خاصیت شیره آنغوزه

شاید کمتر کسی بداند که از شیره آنغوزه میتوان در غذا و تهیه ادویه جات استفاده نمود. این ماده در هضم غذا بسیار کمک کننده است.

دیگر فواید مصرف آنغوزه را در زیر آورده ایم:

آنغوزه از قدیم تا کنون در طب سنتی توصیه شده است و جهت درمان انواع عفونت می توان از آن استفاده کرد.

  • درمان کننده انگل روده و معده می باشد.
  • ادرار آور است.
  • در بهبود بیماری آسم و تنگی نفس از آن استفاده می شود.
  • در درمان درد کمر و مفاصل نیز می تواند کمک کننده باشد.

مضرات مصرف آنغوزه

آنغوزه بسیار گرم است و برای افرادی که مزاج گرمی دارند مناسب نمی باشد. همچنین عزیزانی که دارای بیماری های کبدی می باشند بهتر است از این محصول استفاده نکنند. در دوران بارداری و شیردهی زیر نظر پزشک متخصص مصرف گردد.

مصرف بیش از حد آنغوزه می‌تواند موجب برخی از بیماری ها از جمله اسهال، دل درد و تشنج گردد.

آخرین قیمت آنغوزه صادراتی در سال ۱۴۰۰

آخرین قیمت آنغوزه صادراتی سال 1400

آنغوزه به گونه های مختلف صادرات می‌شود. برخی از تجار آنرا به صورت کیلویی و برخی دیگر آن را به صورت بسته بندی درخواست می کنند. بسیاری از کشورهای همسایه ایران ترجیح می دهند این محصول را از کشور ما تهیه کنند. زیرا قیمت شیره آنغوزه ایرانی به مراتب کمتر از از دیگر کشورها بوده و کیفیت آن بسیار بالا است.

بسیاری از افراد از این محصول در صنعت کشاورزی و جهت آفت کشی گیاهان در مزارع و زمین های کشاورزی استفاده می کنند.

برخی دیگر از افراد از آن در صنعت غذایی بهره می برند. بنابراین تقاضای خرید آنغوزه در بازار جهانی بسیار بالا است. آخرین قیمت آنغوزه صادراتی در بازار جهانی در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی آدیس اعلام میگردد.

همانطور که گفته شد کیفیت محصولات و نوع شیره ی آنغوزه متفاوت است و با توجه به تلخ یا شیرین بودن آن و مرغوبیت محصول قیمت گذاری می گردد. این محصول را می‌توان در اوزان مختلف و بصورت عمده در بازار خریداری کرد. در ادامه به چگونگی خرید این محصول ارزشمند خواهیم پرداخت.

خرید عمده آنغوزه صادراتی با بهترین قیمت از بازرگانی آدیس

عمده فروشی آنغوزه صادراتی

شما خریداران عمده آنغوزه صادراتی تلخ و  آنغوزه شیرین می توانید این محصولات را در وزن‌ های گوناگون با بهترین قیمت از بازرگانی آدیس تهیه نمایید. شرکت ما کیفیت محصولات را تضمین نموده و بهترین نوع آنغوزه ایرانی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

این گیاه دارویی و صمغ آن ویژگی های شگفت انگیزی دارند که از آنها می توان در صنایع گوناگون استفاده کرد. اگر تولید کننده هستید و یا قصد خرید عمده صمغ آنغوزه و شیره آن را دارید، می‌توانید نمونه محصولات ما را مشاهده نمایید.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]بازرگانی آدیس از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان آنغوزه صادراتی در ایران می باشد که محصولات خود را به تمامی نقاط جهان ارسال می کند.[/hwgold-dash]

تعیین قیمت عمده خرید و فروش آنغوزه ایرانی به فاکتورهای زیادی وابسته است که با توجه به آنها قیمت نهایی اعلام میگردد. جهت اطلاع از لیست قیمت محصولات دارویی و گیاهی این مجموعه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید