صمغ کتیرا

فروش کتیرا گون در تهران با بهترین قیمت و کیفیت

فروش کتیرا گوان اعلا

گون (گوزن) یکی از بزرگترین جنس گیاهان گلدار با تقریباً ۲۰۰۰ گونه مختلف در نیمکره شمالی است. انواع گیاه گون را می توان در برخی از نقاط دنیا مانند کشور ایران پیدا کرد. علاوه بر اینکه گون خود گیاهی پرخاصیت است صمغی به نام کتیرا دارد. کتیرای گون از بهترین ماده های شگفت انگیز و جادویی در جهان است. فروش کتیرا گون در تهران با بهترین قیمت و کیفیت توسط بازرگانی آدیس عرضه می‌شود.

فروش کتیرا گوان اعلا

انواع مختلف کتیرا در بازار تهران

انواع مختلف کتیرا در بازار

انواع مختلف کتیرا در بازار تهران با درجه کیفی متفاوت وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود مقداری از آن را تهیه می کنند.

به صورت کلی این محصول به دو دسته کتیرا خرمنی و کتیرا مفتولی تقسیم‌بندی می‌شود.

تفاوت کتیرا خرمنی و مفتولی

تفاوت کتیرا مفتولی و خرمنی

کتیرا خرمنی: این کتیرا رنگی تیره تر نسبت به نوع دیگر دارد و معمولاً از رنگ قهوه ای روشن تا تیره در بازار موجود است. قیمت کتیرا عمده خرمنی مناسب تر از نوع مفتولی است.

کتیرا مفتولی: این ماده به نام های کتیرا گل و کتیرا صدفی نیز معروف است. رنگ روشن دارد و شفاف می باشد. نوع مرغوب و بدون خاک و خاشاک این محصول، از بهترین نوع کتیرا می باشد. قیمت کتیرا مفتولی گرانتر از نوع خرمنی است.

عرضه بهترین نوع کتیرا

برترین نوع کتیرا

اکثر خریداران کتیرا ترجیح می دهند بهترین نوع آن را از تولید کننده ها خریداری نمایند. تولید کننده های این محصول همان کشاورزان زحمت کشی هستند که انواع مختلف کتیرا را با مشقت فراوان برداشت می کنند.

عرضه بهترین نوع کتیرا که هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم سالم، تمیز و بهداشتی باشد توسط بازرگانی آدیس صورت می پذیرد.

این مجموعه محصولات گیاهی خود را با بهترین بسته بندی ها به تمامی دنیا ارسال می کند. اکثر خریداران عمده این محصول، صمغ کتیرا و پودر صمغ کتیرا را از مجموعه آدیس در تهران خریداری می‌نمایند. زیرا این مرکز علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی رایگان، محصولات خود را با تضمین کیفیت به فروش می رساند.

مراکز فروش کتیرا گون در تهران

مرکز فروش کتیرا گون در تهران

صمغ کتیرا گون از قدیمی ترین صمغ های تجاری می باشد که سالهاست توسط شرکت های گوناگون در بازارهای داخلی و بین المللی خرید و فروش می‌شود. این صمغ ترشحات بوته گون است که در نزدیکی زمین رشد می کند. این گیاه ریشه های بلند دارد که با ضربه زدن به آن یک رشته خمیده یا روبان مانند، از آن خارج می شود. این همان کتیرا گون میباشد.

شرکت بازرگانی آدیس از بزرگترین مراکز فروش کتیرا گون در تهران می باشد. این مجموعه متشکل از افراد باتجربه و کاردان با تخصص کافی در زمینه تولید و فرآوری انواع کتیرا خرمنی و مفتولی می باشد.

از بهترین و مرغوبترین نوع این محصول کتیرا صادراتی است. این مجموعه از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور با هر میزان سفارش می باشد.

فروش کتیرا با بهترین قیمت و کیفیت در بازرگانی آدیس

کتیرا مرغوب با قیمت عالی

خرید و فروش صمغ کتیرا به صورت عمده و در حجم بالا برای تجار ایرانی و خارجی با استرس همراه می باشد. مخصوصاً برای شرکت هایی که از این محصول به صورت روزانه در تولیدات خود استفاده می‌کنند. تغییر نکردن کیفیت کتیرا و تامین در تناژ بالا کار هرکسی نیست.

اکثر افرادی که در بازار به خرید و فروش صمغ کتیرا مشغول هستند از تخصص کافی برخوردار نیستند. همچنین در بسیاری از موارد شاهد قیمت‌های بسیار نجومی از طرف فروشنده های متفرقه هستیم.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]به همین منظور شرکت بازرگانی آدیس اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات خود از جمله صمغ کتیرا خرمنی و صمغ کتیرا مفتولی نموده است.[/highlight-paper]

جهت تهیه کتیرا گل اعلا صادراتی و پودر صمغ کتیرا و دیگر محصولات گیاهی و دارویی با ما تماس بگیرید. همکاران ما در پشتیبانی پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید