صمغ آنغوزه شیرین

مرکز فروش عمده صمغ آنغوزه شیرین صادراتی در بازار تهران

فروش عمده صمغ آنغوزه شیرین صادراتی

آنغوزه صمغ رزینی قهوه ای رنگی است که فواید زیادی برای سلامتی بدن دارد و خواص درمانی بسیاری در آن موجود است. سابقه ی بسیار طولانی طب سنتی و درمان بیماری ها با گیاهان دارویی مانند: آنغوزه که فواید دارویی آن بی شمار است سبب شده است که شرکت های بسیاری به فروش عمده صمغ آنغوزه شیرین صادراتی در بازار تهران و شهرهای دیگر بپردازند. پرورش گیاه آنغوزه یکی از پرسودترین و بهترین کاربرد آنغوزه در کشاورزی است. این سه ویژگی منحصر به فرد مشتمل بر ارزآوری بالا، اشتغال زایی و پربازده بودن، این محصول را مورد توجه قرار داده است.

فروش عمده صمغ آنغوزه شیرین صادراتی

خرید شیره آنغوزه صادراتی در تبریز

شیره آنغوزه تبریز

معمولا هر گیاه آنغوزه ۲۰ تا ۴۰ گرم شیردهی دارد که از شیره آن ده ها نوع ماده دارویی ارزشمند به دست می آید. شیره آنغوزه در سربرگ بوته کما است. هنگامی که بوته آن زرد و خشک شد، شیره آن از میان برگ ها به ریشه بر می گردد. سپس در آنجا جمع می شود که زمان مناسبی برای بهره برداری آنغوزه است.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]برای خرید شیره آنغوزه در تبریز می توان به فروشگاه های گیاهان دارویی سری زد. همچنین میتوان به فروشندگان آنلاین معتبر که رضایت مشتریان را جلب کرده اند مراجعه نمود.[/highlight-red]

فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند. این مراکز به منظور گسترش تجارت گیاهان دارویی محصولاتی را بصورت عمده خرید و فروش مینمایند. این محصولات در بازار های داخلی و خارجی بصورت آنلاین بفروش میرسد.

فروش صمغ آنغوزه شیرین صادراتی در اصفهان

فروشنده صمغ آنغوزه شیرین

بعضی از فروشگاه های گیاهان دارویی در اصفهان به صورت آنلاین به فروش صمغ آنغوزه شیرین صادراتی می پردازند. عمده فروشی آنغوزه اصفهان جهت رفاه حال مشتریان و رفع نیاز شهروندان خود به گسترش فروش انواع گیاهان دارویی و طب سنتی پرداخته است.

آنغوزه در نواحی بایر و خشک ماسه ای و حاوی ترکیبات آهکی می روید. برداشت آن در اواسط فصل بهار آغاز می گردد.

خریدار بهترین صمغ آنغوزه شیرین صادراتی در سراسر کشور

برخی از شرکت ها به عنوان بهترین خریدار، فروشنده و صادر کننده انواع صمغ های طبیعی در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. این افراد به طور مستقیم از کسانی که به تولید صمغ آنغوزه شیرین می پردازند، این محصولات را خریداری می کنند. سپس آن ها را با بهترین کیفیت و بسته بندی دلخواه جهت صادرات به کشور های خریدار آماده می کنند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]قیمت صمغ آنغوزه شیرین پس از اندکی فرآوری بالا رفته و دارای ارزش اقتصادی زیادی می شود.[/hwgold-dash]

این گیاه بیشتر در عرصه های طبیعی شهرستان های طبس، بشرویه، قاین و نهبندان کاشت می شود. چرا که این شهرستان ها پتاسیل خوبی برای کاشت انواع گیاهان دارویی دارند.

قیمت روز آنغوزه شیرین صادراتی در بازار داخلی و جهانی

صمغ آنغوزه شیرین در بازار

برای اطلاع از قیمت آنغوزه شیرین صادراتی در بازارهای داخلی و جهانی می توان به بزرگترین فروشندگان گیاهان دارویی در سایت ها مراجعه کرد. شرکت بازرگانی آدیس از فعالترین مراکز فروش آنغوزه شیرین صادراتی میباشد و رزومه ای قوی در خرید و فروش این محصول ارزشمند دارد.

صمغ آنغوزه محصولی است که مراحل برداشت آن به سختی انجام می گیرد. همچنین احیا و نگهداری آن زحمات و هزینه بسیاری را به منابع طبیعی تحمیل می کند. اما سود کلانش از راه فرآوری محصولات به جیب بازارهای جهانی سرازیر می شود.

هندوستان که آنغوزه ایران به آن صادر می شود با اندکی فرآوری، ارزش افزوده ای بیش از ۵۰ برابر قیمت خرید دارند. بنابراین سود بسیار زیادی از خرید و فروش این محصول می برند.

هند، امارات و اوکراین مهمترین خریداران آنغوزه شیرین ایران می باشند. در این میان هندوستان بالاترین آمار واردات آنغوزه شیرین از ایران را دارد.

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی بسیار مورد بحث تجار داخلی و خارجی بوده است. زیرا قیمتها نسبت به سال های قبل افزایش چشمگیری داشته است.

مرکز پخش آنغوزه شیرین صادراتی درجه یک

صمغ آنغوزه شیرین مرغوب

خراسان جنوبی سالانه با تولید ۶۰ تن آنغوزه یکی از مهدهای تولید و پخش آنغوزه شیرین صادراتی درجه یک در کشور است. اما استفاده از پتاسیل این گیاه دارویی با چالش هایی همچون مواردی که برخی از آنها را در زیر آورده ایم مواجه است.

  • خام فروشی
  • بسته بندی و عرضه نامناسب
  • قاچاق
  • کاهش تولید بر اثر خشکسالی

تولید و صادرات آنغوزه شیرین منبع درآمد هزاران خانواده در خراسان جنوبی است که درآمد خوبی را نصیبشان می کند.

متاسفانه سودآوری های کلان اقتصادی و توجه روز افزون به تجارت گیاهان دارویی، مشکلاتی را برای این منابع به وجود آورده است. بنابراین گونه های گیاهی از جمله آنغوزه را با خطر انقراض مواجه ساخته است.

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی در کشور توسط کارشناسان این مرکز به خریداران عمده اعلام میگردد. فروش عمده صمغ آنغوزه شیرین صادراتی هم بصورت کیلویی و هم بصورت بسته بندی عرضه میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید