پودر کتیرا

فروش پودر صمغ کتیرا عمده

فروش پودر صمغ کتیرا عمده

فروشندگان پودر صمغ کتیرا عمده در برخی از کشورها بصورت مستمر به فعالیت می پردازند. بالاترین آمار فروش پودر صمغ کتیرا عمده در جهان در درجه اول مربوط به ایران، سپس ترکیه و سوریه هستند. بهترین این محصول، ایرانی است. بنابراین ایران در مقایسه با سایر تامین کنندگان این محصول، بهترین قیمت و کیفیت را دارد. همچنین کلیه صنایعی مانند صنایع غذایی یا پزشکی برای محصولات خود به این صمغ نیاز دارند. البته این فقط مختص صنایع غذایی نیست و گیاه کتیرا در دیگر صنایع هم کاربرد دارد.

فروش پودر صمغ کتیرا عمده

انواع پودر صمغ کتیرا

انواع پودر کتیرا

پودر صمغ کتیرا در انواع متنوع موجود است. همچنین اشکال متنوعی که بر اساس کاربرد آنها در صنایع مختلف استفاده می شود. کارخانه های خاورمیانه به ویژه کارخانه های ایرانی روی تولید و توزیع کتیرا بصورت خام فعالیت می کنند. پودر صمغ کتیرا یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد برای صادرات است. انواع کتیرا مفتولی و خرمنی اعلا با کاربرد های خاص در بازرگانی آدیس به فروش می رسد.

بسیاری از تولیدکنندگان متنوع، به پودرهای صمغ کتیرا که در صنایع تجاری به عنوان عامل تعلیق ، امولسیون کننده ، غلیظ کننده و تثبیت کننده استفاده می شوند، نیاز دارند.

کاربرد پودر صمغ کتیرا در صنایع مختلف

کاربرد پودر کتیرا

پودر صمغ کتیرا در صنایعی مانند: نساجی ، صنعت کفش ، صنایع غذایی، دارویی و پزشکی کاربرد دارد.

در صنایع غذایی از آن به عنوان ماده امولسیون کننده استفاده می شود.در صنایع غذایی اما قبل از استفاده از پودر کتیرا در خطوط تولید ابتدا کتیرا تست میکروبی شده و اگر کتیرا عاری از انواع میکرب باشد آن را بصورت پودر درمی آورند. آدامس های کتیرا کاربردهای بیشتری در تمام صنایع دارند. در حالی که به عنوان یک غذا ، کاربران یک قطعه جامد از آنها را می خورند تا معده و بیماری های دیگر را درمان کنند. در گذشته ، صمغ کتیرا برای درمان سرفه ، از بین بردن گرفتگی عضلات توصیه می شد و از آن برای تسکین گلو درد استفاده میشد.

از پودر کتیرا برای سایر مقاصد تجاری به جز صنایعی که صحبت کردیم ، مانند صنعت کاغذ ، لوازم آرایشی و منسوجات نیز استفاده می شود.

به برخی دیگر از کاربرد های صمغ کتیرا در این مقاله اشاره خواهیم کرد.

  • ساخت خلال دندان
  • تمیز کردن و پرداخت محصولات چرمی
  • استفاده در هنر نقاشی و رنگ آمیزی
  • استفاده جهت تزئینات ، کیک سازی
  • محکم کردن و سفت کردن کتانهای ضخیم و پمادها
  • استفاده در صنعت دخانیات جهت رول کردن سیگار ها
  • استفاده در محصولات آرایشی برای مو ، کرم های مرطوب برای دست

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]بنابراین ، پودرهای صمغ کتیرا و اشکال دیگر آنها نقش اصلی را در هر بخش از صنایع دارند. لازم است صاحبان صنایع نام برده شده پودر صمغ کتیرا، بصورت عمده خریداری کنند. [/highlight-red]

عمده فروشان پودر صمغ کتیرا

عمده فروش پودر صمغ کتیرا

همانطور که می دانید کشورهایی که صمغ کتیرا و همچنین گیاه اصلی این صمغ های بی‌نظیر را دارند، زیاد هستند. استفاده از این صمغ در صنایع مختلف ضروری است.

بنابراین در کنار استفاده داخلی از پودر صمغ کتیرا در مشاغل مختلف، صادرات آن نیز رونق گرفته است. بیشتر افراد از این محصول در ماسک های دست ساز خود استفاده می کنند. اگرچه کاربرد آرایشی دارند اما برای صنایع دیگر نیز مفید هستند. بنابراین عمده فروش پودر صمغ کتیرا به دلیل تقاضای بالای این محصول، باید پودر کتیرا را به کشورهای دیگر صادر کند.

مزایا و کاربردهای صمغ کتیرا بی نهایت است. بیشتر افراد از آنها برای استفاده شخصی خود استفاده می کنند. آنها تکه های جامد این گیاه را می خورند یا از آنها به عنوان ژل مو استفاده می کنند.

جهت خرید عمده پودر صمغ کتیرا از بازرگانی آدیس با تضمین کیفیت و قیمت مناسب تماس بگیرید. این مرکز از بزرگترین و معتبرترین فروشندگان پودر صمغ کتیرا در خاورمیانه می‌باشد. خرید عمده کتیرا می تواند برای شما به صرفه باشد و قیمت کمتری برای آن پرداخت نمایید. با خرید از مراکز معتبر نیز می توانید از کیفت محصولات خریداری شده مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید