کتیرا خرمنی, کتیرا خوراکی

مرکز فروش کتیرا خرمنی خوراکی درجه یک

کتیرا خرمنی خوراکی درجه یک

مرکز فروش کتیرا خرمنی خوراکی درجه یک با کیفیت در راستای استفاده از این محصول برای تولید مواد دارویی مختلف دایر شده است. کتیرا خرمنی خوراکی یک محصول تولید شده به صورت صمغ خشک است که می‌تواند در تولید مواد دارویی مورد استفاده قرار بگیرد.

کتیرا خرمنی خوراکی درجه یک

مقایسه کتیرا خرمنی خوراکی و صنعتی

کتیرا خرمنی خوراکی و صنعتی

کتیرا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ این در واقع سوال بسیاری از علاقه مندان به گیاهان دارویی میباشد. کتیرا در واقع نوعی صمغ است که به صورت خشک شده از ساقه گیاه گون برداشت می شود. گونه های درخت گون مربوط به تولید کتیرا دارای ارتفاع یک متر هستند. این گونه گیاهی بومی آسیای صغیر، ایران سوریه و یونان می باشد.

در راستای وجود گونه‌ های مختلف کتیرا در ایران، ایران جزو کشور های بزرگ صادر کننده انواع کتیرا در جهان می باشد.

کتیرا به ‌عنوان صمغ گیاهی دارای کاربرد های زیادی در صنعت و هم چنین در حوزه تولید محصولات دارویی می باشد. از نظر طب سنتی کتیرا می تواند در دو گروه کتیرا خوراکی و کتیرا صنعتی دسته بندی شوند.

کتیرا برای استفاده در موارد دارویی و صنعتی در دو نوع مفتولی و خرمنی برداشت می شود. معمولا کتیرا های خرمنی به عنوان کتیرا خوراکی استفاده می‌ شود. از کتیرا های مفتولی به عنوان کتیرا مصنوعی یاد می‌ شود.

کتیرا یک گونه گیاهی است که به طور کلی در آن دو ماده موثر وجود دارند. از مهمترین مواد موجود در این محصول می‌توان به ترگا کانتین اشاره کرد. این ماده می تواند در گروه قند های لاکتوز دسته بندی شود. همچنین می تواند در تولید محصولات دارویی مختلف مورد استفاده واقع شوند.

یک ماده دیگر با نام اسید گالاکتورونیک نیز در کتیرا موجود است. این ماده باعث می‌شود این محصول دارای مقاومت زیادی باشد. کتیرا معمولاً از اواخر فصل بهار تا اوایل شهریور ماه قابل برداشت هستند.

صادرات انواع کتیرا خرمنی خوراکی

صادرات کتیرا خرمنی خوراکی

کشور ایران جز بزرگ ترین صادر کننده های انواع کتیرا خوراکی می باشد. زیرا گونه‌ های گیاهی این محصول در مناطق مختلف از ایران موجود هستند. کشور ما توانایی این را دارد که این محصول را در حجم های بسیار بالا تولید نماید. کتیرا خرمنی دارای کاربرد های زیادی در صنایع تولیدی می باشد و تولید آن با توجهات زیادی روبه رو است.

در راستای تولید عمده این محصول در مناطق مختلف ایران، صادرات آن به دیگر کشور ها صورت می پذیرد. صادرات انواع کتیرا خرمنی خوراکی و صنعتی به کشور های همچون عراق، افغانستان، عمان، قزاقستان، ازبکستان، کویت و ترکمنستان انجام می شود.

با گسترش عرضه صادراتی این محصول راه برای تولید عمده آن هموار می گردد. همچنین کشاورزان تلاش بیشتری در راستای عرضه با کیفیت این محصول می نمایند. بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور سعی در فروش محصولات کتیرا بصورت پودر و صمغ در بازار های بین المللی دارند.

قیمت کتیرا خرمنی خوراکی درجه یک

کتیرا خرمنی خوراکی اعلا

قیمت کتیرا در بازار با توجه به نوع آن و مرغوبیت محصول متفاوت است و در بازار های خارجی با توجه به قیمت ارز تعیین میگردد. از آنجایی که این محصولات بازار خوبی در داخل و خارج از ایران دارند و برای کشت آن، کشاورزان زحمات زیادی را میکشند، قیمت آن نیز می تواند گرانتر از دیگر گیاهان دارویی باشد.

تاجران عمدتا صمغ کتیرا را در تناژ بالا سفارش می دهند و از فروش آن سود بالایی میبرند. کشور های خاورمیانه بالاترین آمار خرید و فروش کتیرا در دنیا را دارند. این برای کشور ایران نیز بسیار مفید است زیرا میتواند این محصول را در انواع گوناگون بفروش برساند و ارز آوری بالایی برای کشور داشته باشد.

کتیرا خرمنی خوراکی درجه یک نیز از محصولات پرفروش بازار های داخلی و بین المللی است که با قیمت مناسب در بازرگانی آدیس عرضه می شود. این محصولات بصورت کیلویی و بسته بندی قابل خریداری هستند. بسته بندی های کتیرا می تواند با توجه به درخواست خریدار در وزن های مختلف آماده گردد. زیرا هر شرکتی با توجه به سیاست های داخلی خود، اقدام به خرید محصولات در اوزان گوناگون میکند.

فروش پودر کتیرا خرمنی در ایران

پودر کتیرا خرمنی خوراکی ایرانی

پودر کتیرا از محصولات بسیار پرفروش و پرمصرف در بازار گیاهان دارویی است که سالانه به مقدار زیاد توسط تاجرین خرید و فروش می شود. عرضه این محصول بیشتر در بسته بندی های کاملا بهداشتی و شکیل صورت می پذیرد. استفاده از پودر کتیرا مرغوب در بسیاری از کشور های پیشرفته حیاتی است زیرا در بسیاری از صنایع از آن استفاده می کنند.

فروش پودر کتیرا خرمنی در ایران نیز روز به روز در حال افزایش است. تقاضای این محصول ارزشمند از طرف سازمان های مختلف دارویی، پزشکی، غذایی و … زیادتر می شود. بنابراین می توان گفت کتیرا ماده ای معجزه گر و شگفت انگیز در پیشرفت و توسعه ی بسیاری از صنایع کشور است. فروش این محصول بی نظیر در شرکت بازرگانی آدیس بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده می باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]خریداران عمده گیاهان و صمغ های گیاهی که دغدغه خرید مستقیم از تولید کننده را دارند، می توانند به این مرکز مراجعه نمایند.[/highlight-red]

در صورت تمایل نیز، مشاوره تخصصی در زمینه ی انواع مختلف کتیرا خرمنی و مفتولی در اختیار خریداران قرار می گیرد. جهت اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید و اطلاعات کامل دریافت کنید.

نمایندگی فروش کتیرا خرمنی خوراکی در کشور

شرکت بازرگانی آدیس نمایندگی فروش کتیرا خرمنی خوراکی در کشور را دارد و محصولات را به سفارش شما آماده کرده و ارسال می نماید. فروش انواع صمغ و پودر کتیرا خرمنی خوراکی در این مجموعه بصورت حضوری و اینترنتی صورت میپذیرد.

داشتن تعهد کاری و ارسال به موقع محصولات گیاهی در این مرکز باعث بوجود آمده اعتماد در مشتریان قدیمی ما شده است. به همین دلیل تمامی خریداران ما به مشتریان وفادار تبدیل شده اند.

مجموعه ی آدیس با تضمین مرغوبیت محصولات، انواع صمغ کتیرا خوراکی را در کل مناطق کشور بفروش می رساند. ارسال محصولات به تمامی شهر های کشور و حتی دیگر کشور ها مقدور می باشد. جهت اطلاع از موجودی محصولات و لیست قیمت با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید. مشاوران در تمامی ساعت های روز در آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند. ارسال محصولات از شرکت به صورت مستقیم به آدرس شما صورت میپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید