صمغ کتیرا, کتیرا خرمنی

مراکز فروش کتیرا خرمنی عمده

مرکز فروش کتیرا خرمنی عمده

مراکز فروش کتیرا خرمنی اقدام به ارائه این محصول ویژه با کیفیت صادراتی نموده است و کسانی که در زمینه فروش انواع صمغ های گیاهی دارای فروشگاه هستند یا صادر کننده آن می باشند می توانند از ظرفیت بالای این کتیرا خرمنی برای کسب سود بیشتر و جلب رضایت مشتریان استفاده کنند. این مراکز انواع مختلف این محصول را در بسته بندی های صادراتی با حجم های مختلف ارائه می‌کنند و خریداران می‌توانند به طور مستقیم و بدون واسطه با کمترین نرخ ممکن نیاز خود را به کتیرا خرمنی عمده از طریق این مراکز تأمین کنند.

مرکز فروش کتیرا خرمنی عمده

 

کتیرا و کاربرد های آن

کاربرد کتیرا

کتیرا صمغ گیاهی با ارتفاع کم و بسیار خاردار به نام گون است که در بیشتر مناطق کشور رشد می کند و نیاز آبی بسیار کمی دارد؛ این محصول دارای میزان ویسکوزیته بسیار بالایی است و سرشار از پروتئین و فیبر می باشد همچنین از دسته صمغ های دارویی محسوب می شود و دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد.

کاربردهای کتیرا به چند مورد محدود نمی شود و از آن به دلیل خواص بسیار زیاد در موارد متعددی استفاده می شود که در طب سنتی و پزشکی امروز نیز کاربرد آن به فراوانی مشهود است.

از این صمغ به خاطر میزان چسبندگی بسیار بالایی که دارد در دندانپزشکی استفاده می گردد. همچنین یکی از ترکیبات بسیار مفید به عنوان پایدار کننده و امولسیون کننده در داروسازی است. از این صمغ در پزشکی به عنوان ترکیب مسهل استفاده می شود. همچنین در تهیه برخی از مواد غذایی به عنوان امولسیون ساز استفاده شده به همین جهت ماده بسیار موثر در تولید محصولات غذایی به شمار می رود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد این ماده پرخاصیت مقاله کتیرا چیست؟ را مطالعه نمایید.

بررسی قیمت کتیرا خرمنی عمده

لیست قیمت کتیرا خرمنی عمده

 

قیمت کتیرا خرمنی عمده با توجه به میزان عرضه و تقاضای موجود برای آن در کشور می تواند کاملا متغیر باشد. معمولا قیمت این محصول به دلیل صادراتی بودن تحت تاثیر نرخ ارز می تواند دچار تغییراتی شود. همچنین کیفیت این محصول به طور مستقیم بر قیمت آن موثر است و میزان سفارش این محصول از نظر مقدار نیز می تواند بر نرخ نهایی آن تاثیر بگذارد.

قیمت فروش کتیزا خرمنی در مراکز فروش را می توان از همین وب سایت که توسط عمده فروشی های آن ارائه شده است به دست آورد. در این وب سایت مشخصات دقیق انواع این محصول از نظر کیفی آورده شده است و قیمت روز آن نیز درج گردیده است که به راحتی می توان از آن مطلع شد. علاوه بر این می توان از طریق تماس تلفنی با مراکز فروش نیز از قیمت فروش این محصول باخبر گشت. همچنین شبکه های اجتماعی در این بین نیز می توانند با ایجاد پل ارتباطی بین خریدار و عرضه کننده امکان ثبت سفارش را فراهم آورند.

دیدگاهتان را بنویسید