کتیرا خرمنی

لیست قیمت عمده کتیرا خرمنی صادراتی در کشور

قیمت کتیرا خرمنی صادراتی

کتیرا از گیاهی شناخته شده به نام گون گرفته می شود. فصل برداشت کتیرا نیمه دوم تابستان از گیاه دو ساله است. ایران بزرگترین صادرکننده کتیرا در جهان به شمار می رود. صادرات کتیرا از ایران به کشورهای اتحادیه اروپا از جمله ایتالیا، آلمان و فرانسه و  به کشورهای اروپایی از جمله آلمان، انگلستان و کشورهای دیگر همچون امارات متحده عربی انجام می شود. کتیرا انواع مختلفی دارد و به صورت خرمنی صادر می شود. جهت آگاهی از لیست قیمت عمده کتیرا خرمنی صادراتی در کشور می توان به مراکز فروش این محصول مراجعه کرد. چنانچه شما نیز قصد خرید این محصول ارزشمند جهت صادرات آن را دارید، با ما همراه باشید.

قیمت کتیرا خرمنی صادراتی

عرضه کننده بدون واسطه کتیرا خرمنی صادراتی با کیفیت در کشور

کتیرا خرمنی صادراتی

کتیرا به صمغی گفته می شود که در شاخه برخی گونه های گون قرار دارد و از طریق خراش دادن آن، از شاخه ها خارج می گردد. شناخته شده ترین کتیرا از گونه گون آستراگلاس می باشد.

این ماده در آب حل نمی شود، اما آب را به خود جذب می نماید و متورم می شود. ایران به سایر کشور ها این محصول را صادر می کند. فروش کتیرا خرمنی از طریق مراکز فروش مانند عطاری ها، سایت های فروشگاه های مجازی و عطاری های آنلاین انجام می شود.

در واقع این مراکز از جمله عرضه کنندگان بدون واسطه کتیرا خرمنی صادراتی با کیفیت در کشور محسوب می شوند که به ارائه انواع کتیرا با قیمت های متنوع می پردازند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

توزیع عمده انواع کتیرا در عطاری

توزیع کتیرا صادراتی

کتیرا دارای انواع مختلفی است و به عنوان یک صمغ گیاهی شناخته شده است. انواع کتیرا را از عطاری های موجود در سراسر کشور می توان با قیمت مناسب خریداری نمود. عطاری ها معمولا به فروش این محصول با قیمت های متنوعی می پردازند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]لذا عمدتا توزیع عمده انواع کتیرا در عطاری ها صورت می پذیرد. مصرف کنندگان و خریداران این کالا جهت خرید، می توانند به مغازه های عطاری مراجعه نمایند. [/highlight-paper]

کارخانه تولید کتیرا خرمنی در اصفهان

کتیرا خرمنی صادراتی

کتیرا  که به نام های دیگری همچون كتيرا، كثيرا، كتيران، طراقاميشا ناميده می شود، از جمله محصولات مهم جنگل های حوزه زاگرس است. محل رویش گیاه کتیرا در استان اصفهان است و غالباً برداشت کتیرا به روش تیغ زنی گون کتیرا از رویشگاه های طبیعی استان اصفهان به ویژه شهرستان سمیرم انجام می پذیرد.

براین اساس می توان گفت استان اصفهان بزرگترین تولید کننده گیاه دارویی کتیرا در کشور هست.
کارخانجات متعددی در این استان  خریدار کتیرای تولید شده توسط تولیدکنندگان به صورت عمده و کلی هستند.

پس از خرید و تولید انواع محصولات از کتیرا آن را جهت عرضه روانه بازار می کنند. بازارچه آنلاین گیاهان دارویی نیز از مشتریان پرو پا قرص کتیرا به مقدار انبوه از این کارخانه جات می باشند.

قیمت روز کتیرا خرمی صادراتی در کشور های همسایه

قیمت کتیرا خرمنی

گیاه کتیرا بوته‌ای کوتاه قد، شکل، تیغ‌دار است و بیشترین حجم آن در مناطق کوهستانی می روید. ایران از جمله تولیدکنندگان تولید صمغ کتیرا است و در واقع به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده آن در سطح جهان شناخته می‌شود. قیمت فروش این گیاه به علت تولید انبوه این محصول در بازارهای تجاری بسیار پایین است و این امر سبب شده، طیف کاربردی این محصول روز به روز بیشتر شود.

قیمت کتیرا در اصفهان

بسته به فروش مستقیم و یا غیرمستقیم متفاوت است. قیمت کتیرا در بازار در دو نوع خرمنی و مفتولی نیز به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. تاجران گیاهان دارویی از طریق خرید و فروش عمده کتیرا به نوبه خود در اقتصاد کشور تاثیرگذار هستند. از طریق  فروش کلی کتیرا رونق خاصی به تولید این محصول در جهان بخشیده اند.

این محصول هم اکنون به اکثر کشورهای همسایه و هم جوار ایران صادر می شود. جهت ملاحظه قیمت این گیاه ارزشمند، می توان به بازارچه های گیاهان دارویی و یا فروشگاه و سایت های فعال در زمینه فروش و صادرات کتیرا مراجعه کرد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]قیمت کتیرا در اصفهان نیز به همین صورت است، شما عزیزان می توانید قیمت به روز این گیاه را از کارشناسان فروش ما دریافت نمایید.[/highlight-red]

مرکز صادرات کتیرا خرمنی صادراتی در بازار ایران

شرکت صادرات کتیرا خرمنی

کتیرا محصولی است که از صمغ گیاه کتیرا به دست می آید  و در انواع مختلف وجود دارد. از تولیدکنندگان بزرگ انواع کتیرا می توان از ایران نام برد. ایران به صادرات انواع کتیرا خرمنی در بیشتر کشورهای جهان می پردازد.

به منظور صادرات انواع کتیرا خرمنی تاجران بسیاری مشغول فعالیت اند. تاجرین این محصول را به بسیاری از کشورها معرفی کرده و نسبت به فروش آن اقدام می نمایند. فروشگاه های معتبر در سراسر کشور به خرید و فروش و صادرات انواع گیاهان دارویی و کتیرا در بازار می پردازند.

جهت اگاهی از لیست قیمت عمده کتیرا خرمنی صادراتی در کشور می توانید به شرکت بازرگانی آدیس، از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور مراجعه کنید.

این مرکز با داشتن پرسنل با تجربه در امر صادرات کتیرا می توانند سفارشات شما را در اسرع وقت آماده و ارسال نمایند. همچنین این شرکت تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت بفروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید