کتیرا خوراکی, کتیرا مفتولی

قیمت کتیرا مفتولی وصدفی خوراکی عمده در بازار

قیمت کتیرا مفتولی وصدفی

قیمت کتیرا مفتولی وصدفی خوراکی عمده در بازار را می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما استعلام بفرمایید.

فروش بهترین کتیرا مفتولی  در این مجموعه امکان پذیر است. دلیل آن نیز ارتباطات نزدیک و قوی با مراکز تولید این محصول در سراسر کشور مارا در تامین و تهیه با کیفیت انواع کتیرا سرآمد کرده است.

قیمت کتیرا مفتولی وصدفی

فروش بهترین نوع کتیرا مفتولی

بهترین کتیرا مفتولی

کتیرا که صمغی گیاهی است بیشتر در طبیعت یافت میشود . گیاهی که کتیرا از آن استخراج میشود گیاهی است با نام گون که بیشتر در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای می روید. بهره برداران زیادی از راه برداشت این صمغ امرار معاش می کنند. وپس از برداشت این صمغ دارویی و با ارزش راهی بازار میشود. قیمت کتیرا مفتولی نیز با توجه به کیفیت آن متفاوت است و در مراکز مختلف عرضه می شود. مانند شرکت های بازرگانی در کشور که مشغول به خرید و فروش انواع مختلف کتیرا می باشند.

کتیرا در دو نوع در بازار به فروش میرسد که یکی مفتولی یا صدفی و دیگری کتیرا خرمنی می باشد. مرکز پخش عمده کتیرا خرمنی عرضه انواع این محصول را بصورت پودری و صمغ دارد. نوع مفتولی کتیرا که نوع خوراکی نیز است در صنایع غذایی و دارویی مورد استفاده قرار گرفته و بعنوان تثبیت کننده کاربرد دارد.

فروش کتیرا مفتولی خوراکی در بازار گیاهان دارویی از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است و قسمت زیادی از تولید کتیرا مفتولی خوراکی به بازارهای خارجی صادر میشود.

کتیرا مفتولی خوراکی محصولی است که در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد و بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکا و کانادا و ژاپن وچین از مشتریان بالقوه آن هستند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]بهترین نوع کتیرای مفتولی خوراکی را از مجموعه ما بخواهید و از کیفیت بالای آن اطمینان داشته باشید.[/highlight-paper]

قیمت کتیرا مفتولی خوراکی

کتیرا مفتولی خوراکی

کتیرا مفتولی خوراکی در مراکز فروش گوناگون و فروشگاههای اینترنتی عرضه میشود. فروش اینترنتی کتیرا مفتولی خوراکی اخیرا رونق زیادی یافته است و برای خریداران و مشتریان بصرفه نیز هست .

قیمت کتیرا مفتولی خوراکی به مواردی بستگی دارد :

  • نوع و درجه بندی کتیرا
  • رنگ محصول
  • مقدار ویسکوزیته کتیرا
  • مقدار محصول
  • نوع بسته بندی
  • قیمت روز بازار

هر کدام از این موارد تحت شرایطی خاص بر قیمت تمام شده محصول دخیل است. اما نوع و درجه بندی کتیرا بیشترین دلیل قیمت محصول را شامل میشود.

بعضا قیمت بالای کتیرا بعلت دقیقا کیفیت بسیار بالای کتیرا مفتولی خوراکی می باشد و طبیعتا به هر اندازه که قیمت پایین تر بوده باشد کیفیت نیز متناسب با قیمت خواهد بود.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]مشتریان عزیز میتوانند جهت اطلاع از قیمت کتیرا مفتولی و دریافت مشاوره قبل از خرید محصول با کارشناسان مجموعه ما ارتباط بگیرند.[/highlight-paper]

دیدگاهتان را بنویسید