صمغ کتیرا

قیمت کتیرا عمده در تهران | فروش عمده کتیرا در سراسر کشور

قیمت کتیرا عمده تهران

کتیرا از صمغ های تجاری قدیمی است که خواص فراوان دارد و می توان آن را به صورت کیلویی و یا بسته بندی در مراکز مختلف خریداری کرد. این محصول به نام کتیرا گون شناخته می شود که به صورت گرمی و خرده فروشی در عطاری ها عرضه می گردد. فروش عمده این محصول در دو نوع خرمنی و مفتولی در بازرگانی آدیس عرضه می گردد. قیمت کتیرا عمده در تهران توسط همین مرکز به خریداران آن اعلام میگردد.

قیمت کتیرا عمده تهران

پخش کتیرا گون در عطاری

کتیرا گون عطاری

کتیرا که از گیاه گون به دست می آید در دو نوع کتیرا خرمنی و کتیرا مفتولی در بازار خرید و فروش می‌شود. صمغ کتیرا می تواند در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار گیرد.

کتیرا مفتولی بهترین نوع این محصول می باشد که با نام های کتیرا صدفی و کتیرا گل نیز شناخته می شود. خریداران عمده صمغ کتیرا معمولاً به صورت کامل و جامع با این محصول آشنایی دارند.

پخش کتیرا گون در عطاری های سراسر کشور توسط شرکت بازرگانی آدیس به صورت عمده صورت می گیرد. محصولات این مرکز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و با تضمین مرغوبیت به فروش می رسند.

قیمت کتیرا کیلویی در عطاری

قیمت کتیرا کیلویی

صمغ کتیرا به صورت های گوناگونی در بازار خرید و فروش می‌شود. این صمغ می تواند به صورت کیلویی و یا بسته بندی در اوزان گوناگون عرضه شود. با توجه به اینکه این محصول دارای انواع گوناگونی می باشد و با کیفیت های مختلف عرضه می گردد، قیمت متفاوتی نیز دارد.

قیمت کتیرا کیلویی در عطاری مناسب تر از خرید گرمی آن می باشد. اما باید در نظر داشت که همه افراد نیاز به خرید این محصول در وزن بالا نمی باشند.

همچنین برخی افراد نیاز به کتیرا خرمنی و برخی دیگر از کتیرای مفتولی خریداری می کنند. بنابراین با توجه به سفارش خریدار و نوع محصول قیمت آن اعلام میگردد.

کتیرا گون با توجه به خواص فراوانی که دارد در بسیاری از صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. صاحبان این صنایع محصول مورد نظر خود را در تناژ بالا سفارش می دهند. در ادامه مطلب به فروش عمده کتیرا خواهیم پرداخت.

فروش عمده کتیرا در سراسر کشور

کتیرا عمده در کشور

همانطور که در بالا ذکر شد اکثر صنایع به صورت عمده صمغ کتیرا را به صورت خام خریداری نموده و پس از فرآوری در محصولات خود استفاده می نمایند.

معمولاً تولید کنندگان این محصولات قصد خرید کتیرای با کیفیت را دارند. تا بتوانند از آن در محصولات تولیدی خود استفاده کنند. مثلاً در برخی از محصولات آرایشی بهداشتی یا شامپو ها و لوسیون ها از از کتیرا استفاده می شود. بنابراین تولیدکنندگان باید از مراکز معتبر خرید خود را به صورت عمده انجام دهند.

شرکت بازرگانی آدیس سال هاست فروش عمده کتیرا در سراسر کشور را با قیمت بسیار مناسب انجام می دهد.

اکثر تولیدکنندگان بزرگ کشور با این مرکز آشنا بوده و از رزومه این مجموعه با خبر هستند. مجموعه آدیس با فروش بهترین صمغ کتیرا در داخل و خارج از کشور توانسته اعتبار بالایی در میان تجار ایرانی و خارجی پیدا کند.

قیمت کتیرا عمده در تهران

کتیرا تهران

قیمت کتیرا عمده در تهران توسط مرکز خرید و فروش کتیرا بازرگانی آدیس به خریداران عزیز اعلام می گردد. با توجه به اینکه لیست قیمت به صورت روزانه محاسبه می گردد خواهشمندیم در صورت تمایل به دریافت لیست قیمت با ما تماس بگیرید.

مشاوران ما همه ساعت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و به صورت کامل سوالات شما را پاسخگو هستند. همچنین در این مرکز محصولات گیاهی و دارویی دیگری از جمله آنغوزه عرضه می گردد. این محصولات با بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می گردد.

ارسال محصولات به تمام نقاط دنیا صورت می پذیرد. جهت دریافت نمونه صمغ کتیرا و پودر کتیرا با همکاران ما در قسمت فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید