صمغ کتیرا

قیمت کتیرا صدفی صادراتی در بازار برای فروش بصورت عمده

قیمت کتیرا صدفی صادراتی

قیمت کتیرا صدفی صادراتی در بازار برای فروش بصورت عمده به عوامل متعددی بستگی دارد و همچنین استعلام قیمت آن از طریق تماس با کارشناسان مجموعه ما امکانپذیر است. فروش کتیرا صدفی در بازارهای داخلی و بین المللی اخیرا رونق زیادی گرفته است. کتیرا شیره گیاهی ارگانیک بنام گون است که با ایجاد خراش در قسمت ساقه این گیاه بدست می آید.

قیمت کتیرا صدفی صادراتی

کاربردهای کتیرا صدفی

کاربرد کتیرا صدفی صادراتی

کتیرا صدفی در گذشته مصارف دارویی و سنتی زیادی داشت. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت از این گیاه در صنایع غذایی و دارویی استفاده فراوان بعمل می آید.

در صنایع غذایی یکی از کاربردهای کتیرا استفاده از آن در تولید سس مایونز بعنوان امولسیفایرو سوسپانسیون کننده است.

کتیرا صدفی از مواد اولیه تشکیل دهنده لبنیات نیز می باشد.از این محصول حتی در تولید خمیر نانوایی نیز استفاده می گردد.

 

قیمت فروش کتیرا صدفی

قیمت کتیرا صدفی مرغوب

فروش کتیرا صدفی بهترین نوع از انواع کتیرا مفتولی می باشد. قیمت کتیرا صدفی به موارد مختلفی بستگی دارد.

کتیرا مفتولی در درجه کیفیت مختلف در بازار موجود می باشد.

  • درجه یک
  • درجه دو
  • درجه سه

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]درجه یک کتیرا مفتولی را غالبا کتیرا صدفی می نامند. بعلت کیفیت بالای این نوع از کتیرا قیمت آن هم به مراتب بالاست.[/highlight-paper]

از آنجا که قیمت هر محصولی برای خریدار آن محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است به همین علت خریداران کتیرا صدفی نیز به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول هستند.

قیمت کتیرا صدفی در سالهای اخیر به بالاترین سطح خود در سال های گذشته رسیده است و قیمت آن نسبت به دو سه سال اخیر تفاوت قابل توجهی پیدا کرده.

یکی از دلایل بالارفتن قیمت کتیرا صدفی افزایش قیمت ارز در بازار است.

خرید اینترنتی کتیرا صدفی صادراتی

خرید آنلاین کتیرا صدفی صادراتی

 

یکی از راههای خرید بصرفه و راحت کتیرا صدفی صادراتی برای مشتریان خرید اینترنتی است. دراین ایام که بعلت شیوع ویروس کرونا رفت و آمدها محدود شده و از آنجا که سبک زندگی مصرف کنندگان نیز تغییر کرده خیلی از مشتریان بصورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی نسبت به خرید خود اقدام می نمایند.

شما مشتری عزیز و گرامی نیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما جهت مشاوره و دریافت لیست قیمت کتیرا در بازار اقدام نمایید. همچنین بازرگانی آدیس نمونه محصولات گیاهی و دارویی خود از جمله انواع صمغ کتیرا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. تا انتخابی عالی داشته باشید و از کیفیت محصولات ما مطمئن شوید.

انواع این محصول از جمله کتیرا خرمنی عمده را نیز میتوانید از این مرکز تهیه نمایید. بازرگانی آدیس یکی از بزرگترین مراکز فروش کتیرا خرمنی عمده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید