صمغ کتیرا

قیمت کتیرا در بازار

قیمت کتیرا در بازار ایران

کتیرا از گیاهان پرخاصیت محسوب می شود که خواص دارویی نیز دارد و به صورت عمده توسط شرکت های بازرگانی به فروش می رسد. خرید و فروش عمده کتیرا و قیمت کتیرا در بازار ایران را می توانید از کارشناسان فروش شرکت آدیس تهیه نمایید.

قیمت کتیرا در بازار ایران

فصل برداشت کتیرا

کتیرا در نیمه دوم تابستان از گیاه ۲ ساله بهره‌برداری می‌شود . خاک اطراف یقه گیاه را تا عمق cm5 خالی می‌کنند. در قسمت بدون حفاظ توسط یک چاقوی تیز، شکاف طولی ایجاد کرده سپس بوسیلۀ یک قطعه چوب شبیه گوه با فشار شکاف باز می‌کنند. تا صمغ به راحتی تراوش شود. این صمغ به دو صورت عمده در بازار عرضه میگردد. یک نوع کتیرای زرد است که مانند تارها و یا نوارهای پیچیده و دودی‌شکل است. دیگری کتیرای سفید است که به شکل پارچه عریضی می‌باشد و اطراف یا وسط آنها برآمده است.

انواع گونه های کتیرا :

  • کتیرا خرمنی
  • کتیرا مفتولی
  • کتیرا صدفی

خرید و فروش عمده کتیرا

عمده فروشی کتیرا

خرید و فروش عمده کتیرا ایرانی مرغوب در سایت های معتبر اینترنتی و از شرکت های بازرگانی معتبر امکان پذیر است. ولی جهت خرید به صورت خرده می توان به عطاری ها مراجعه کرد.

همچنین در سطح شهر ها مغازه های محصولات ارگانیک و گیاهی وجود دارد که این گیاهان را به میزان کم و در حجم پایین با قیمت های گوناگون به فروش می رسانند. کتیرا نیز از گیاهانی است که نوع خوراکی آن موجود است و به دلیل پرمصرف بودن، پرفروش می باشند.

خرید عمده کتیرا با قیمت مناسب به جهت استفاده در محصولات مختلفی از جمله آرایشی و بهداشتی و برای سلامت پوست و مو کاربرد های فراوان دارد. این گیاه به صورت سنتی کشت می شود و نوع با کیفیت آن پس از برداشت برای فروش بسته بندی می گردد.

عرضه اینترنتی صمغ کتیرا صدفی

عرضه عمده صمغ کتیرا صدفی

قیمت های انواع کتیرا مفتولی به دلیل تفاوت با انواع دیگر این محصول، با قیمتی متفاوت و به صورت جداگانه عرضه می شود. عرضه اینترنتی صمغ کتیرا صدفی یکی از راه های عرضه ی غیر مستقیم انواع کتیرا به مشتریان می باشد.

صمغ کتیرا صدفی همان صمغ سفید گیاه گون است. این محصول بهترین نوع از کتیرای موجود در بازار شناخته می شود و کاربرد های فراوانی دارد.

این صمغ می تواند به صورت های مختلف و از طریق خرید حضوری و یا غیر حضوری تهیه گردد. عرضه ی اینترنتی صمغ کتیرا صدفی یکی از راه های فروش غیر مستقیم این محصول به مشتریان است. خرید به این روش سهولت و سرعت بیشتری دارد.

کتیرای صدفی نوعی از صمغ گیاه گون می باشد که به علت شکل ظاهری و رنگ سفیدی که دارد به این نام معروف شده است. از این صمغ برای مصارف خوراکی و دارویی استفاده های فراوانی می شود. قیمت کتیرا صدفی در بازار متفاوت است و با توجه به کیفیت آن تعیین میگردد.

به طور کلی صمغ گیاه کتیرا از لحاظ اقتصادی می تواند تولید کنندگان را به سود های بالایی برساند. بسته بندی ویژه عرضه این محصول را برای مشتریان راحت تر و حفاظت آن از عوامل فاسد کننده را مطمئن تر نموده است.

قیمت کتیرا در بازار تهران

قیمت کتیرا در ایران

برای خرید انواع مختلف کتیرا می توان به بازار فروش این گیاه مراجعه کرد. در این مراکز انواع این محصول با قیمت های متفاوت توسط فروشندگان که خود واسطه محسوب می شوند به فروش می رسد. خریداران عمده این گیاه باید از تامین کنندگان بزرگ که دارای اعتبار نیز می باشند خرید خود را انجام دهند. به دلیل اینکه خرید آن ها به صرفه باشد و واسطه ها حذف شوند.

قیمت کتیرا در بازار تهران با توجه به نوع محصول و مرغوبیت آن و همچنین میزان سفارش مشتری متفاوت است. گیاه کتیرا اگر به صورت کیلویی و در حجم بالا خریداری شود می تواند مقرون به صرفه باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]قیمت کتیرا صادراتی نیز با توجه به نوع سفارش و هزینه ی ارسال متفاوت است که برای تهیه لیست قیم آن می توانید با تیم فروش شرکت تماس حاصل نمایید.[/highlight-red]

قیمت کتیرا در اصفهان

اصفهان از شهرهایی است که به خرید و فروش کتیرا با کیفیت معروف است و بسیاری از تجار ایرانی و خارجی به دنبال تهیه کتیرا اصفهان هستند. کتیرای خرمنی و مفتولی در اصفهان توسط فروشنده های بسیاری فروخته می شود اما خرید از مراکز تولید کننده در قیمت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد.

اغلب تجار به دنبال خرید از خود تولید کننده به صورت مستقیم می باشند زیرا به این صورت می‌توانند از مرغوبیت کالا اطمینان حاصل کنند. قیمت کتیرا کیلویی بسیار مناسب تر است تهیه آن به صورت گرمی است. تاجران این محصول نیز، صمغ کتیرا و پودر آن را به صورت عمده سفارش می دهند از فروش آن سود قابل توجهی می‌برند.

قیمت کتیرا در اصفهان با توجه به وجود نوسانات قیمت در بازار بسیار متغیر است و اگر از مراکز معتبر خریداری شود میتوان آن را با هزینه بسیار مناسب تهیه نمود.

قیمت روز کتیرا

قیمت به روز کتیرا

برای خرید عمده کتیرا با درجه کیفیت بالا باید اطلاعاتی را در مورد محصول کسب کرد. تامین کنندگان موظف هستند که این اطلاعات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. با توجه به افزایش تقاضا برای گیاه کتیرا، انواع این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی توسط شرکت های مختلف به فروش می رسد.

قیمت روز کتیرا برای خریداران این محصول حائز اهمیت است و باید به صورت روزانه توسط فروشنده محاسبه گردد. البته میزان سفارش محصولات نیز می تواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد. به همین دلیل هم صادرات کتیرا توسط شرکت های بازرگانی ایرانی انجام می شود و قیمت محصولات در این حجم بار، بسیار مناسب می باشد.

قیمت کتیرا سال ۱۴۰۰

قیمت کتیرا سال ۱۴۰۰ نسبت به سالهای قبل تغییر قیمت داشته است و با توجه به افزایش قیمت آن، نمودار فروش آن با تغییراتی روبه رو بوده است. البته این افزایش قیمت فقط مخصوص این صمغ با ارزش نبوده است و دیگر گیاهان دارویی هم، افزایش قیمت داشته اند.

به خصوص قیمت پودر صمغ کتیرا که در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ تغییرات بسیاری داشته است.

برای خرید و فروش کتیرا مانند دیگر محصولات به دلیل نوسانات قیمت در بازار، باید لیست قیمت روز آن را تهیه کرد. شما خریداران محترم می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی و دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید