کتیرا خرمنی

قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان

قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان

قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان با توجه به کیفیت و میزان سفارش خریدار تعیین می گردد. همچنین قیمت محصولات کتیرا تولید شده در اصفهان به صورت خرمنی از طریق سایت های خرید و فروش عمده انواع گیاهان دارویی برای مشتریان قابل دسترسی است.

قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان

معرفی گیاه کتیرا

معرفی گیاه کتیرا

کتیرا چیست؟ گیاه کتیرا در واقع به گیاهی تعلق دارد که به نام گون شناخته شده می باشد. گیاه گون دارای انواع مختلفی است و به صورت درختچه یا گیاهان علفی چند ساله و یک ساله تولید می شود. گیاه کتیرا معمولا در نواحی کوهستانی ایران رشد می کند.

قطب اصلی تولید گیاه کتیرا اصفهان، یزد و کرمان در ایران شناخته شده می باشند.

صمغ کتیرا در واقع خود به خود بر اثر شکاف که به ساقه گون وارد می شود، از دل خاک بیرون می‌آید و خودش بعد از مدت کوتاهی خشک می‌شود.

این صمغ خشک شده همان کتیرا است که می تواند جمع آوری شود و به بازارهای فروش ارائه گردد.

طیف کاربردی گیاه کتیرا

کاربرد گیاه کتیرا

طیف کاربردی گیاه کتیرا بسیاز زیاد است که در زیر برخی از آن ها را نام برده ایم.

  • استفاده از کتیرا برای درمان سرفه بسیار مفید است. کتیرا برای درمان لاغری و افزایش قوای بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای رشد و تقویت مو و درمان شکنندگی موها از لعاب کتیرا استفاده می شود.
  • برای نرم کردن پوست و ترک های موجود در لب کتیرا را باید روی پوست مورد استفاده قرار داد .
  • کتیرا دارای آب و مواد معدنی و نشاسته است و مواد مغذی بسیار زیادی در این گیاه دارویی گنجانده شده است.

این محصول در بازار به دو دسته تقسیم بندی می شود:

قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان

کتیرا خرمنی در اصفهان

همان طور که در مباحث قبلی اشاره کردیم خاستگاه و رویش گیاه کتیرا در واقع در استان اصفهان انجام می‌شود و غالباً برداشت کتیرا از ۵۰ هزار هکتار رویشگاه های طبیعی استان اصفهان در سال انجام می پذیرد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]در واقع می توان گفت استان اصفهان بزرگترین تولید کننده گیاه دارویی کتیرا در کشور شناخته شده می باشد.[/highlight-red]

قیمت کتیرا در بازار به دلیل تولید انبوه این محصول در بازارهای تجاری بسیار پایین است و همین پایین بودن قیمت باعث می‌شود که طیف کاربردی این محصول روز به روز بیشتر شود.

فروش مستقیم کتیرا در اصفهان

مشتریان می‌توانند برای خرید و فروش کتیرا بصورت مستقیم از طریق سایت های اینترنتی اقدام کرده و این محصول را با بهترین کیفیت خریداری کنند و مورد استفاده خود قرار دهند.

شایان ذکر است که قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان همانند دیگر گیاهان دارویی می تواند وابستگی های بسیار زیادی به پارامترهای متفاوت داشته باشد. شما میتوانید لیست قیمت این محصولات را بصورت حضوری و یا اینترنتی از شرکت بازرگانی آدیس تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید