صمغ آنغوزه

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی در کشور

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی

یکی از گیاهان دارویی مهم در جهان، آنغوزه کوهی است. Anghose گیاه بسیار مفیدی است که صمغ آن به دلیل فواید بسیار زیادی که دارد بصورت عمده صادر میشود. صادرات صمغ آنغوزه در دو نوع تلخ و شیرین از مراکز معتبر فروش در ایران انجام می‌شود. قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی در کشور به نسبت حجم خرید و کیفیت محصول تعیین می گردد.

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی

آنغوزه چیست؟

آنغوزه یا انقوزه صمغ بدبوی گیاهی است به همین نام که در اثر بریدن ریشه آن از سطح ریشه تراوش کرده و استخراج میشود .

از اسامی دیگر آن میتوان به کما یا حلتیت اشاره کرد . هینگ یا اینگ (Hing) هم از نامهای دیگر این محصول گیاهی با ارزش میباشد .

صمغ آنغوزه خواص دارویی بیشماری دارد بهمین علت از آن در داروسازی استفاده میشود . ولی بیشترین مصرف آن در تولید ادویه و مواد غذایی است .

بیش از %۹۰ تولید صمغ آنغوزه به بازارهای بین المللی بویژه هندوستان صادر میشود.

 

آنغوزه چیست؟

 

مرکز خرید صمغ آنغوزه صادراتی درجه یک

خریداران عمده صمغ آنغوزه معمولاً از انواع این محصول بی نظیر و درجه کیفیتشان آگاهی دارند. جهت آشنایی بیشتر با این ماده ی بی نظیر به خلاصه ای از اطلاعات در مورد آن خواهیم پرداخت.

صمغ آنغوزه تلخ و شیرین در بازار ایران، افغانستان، هند و … توسط تاجرین بفروش می‌رسد. این صمغ جهت استفاده در صنایع مهم و اساسی قابل استفاده می‌باشد. برای تهیه‌ی این محصول خاص و پرفروش باید از تاجرین با سابقه و حرفه ای آن را خریداری کرد.

بازرگانی آدیس به منظور رفع دغدغه ی خریداران عمده صمغ آنغوزه در سراسر دنیا، اقدام به فروش مستقیم این محصول بدون واسطه کرده است. این شرکت مرکز خرید آنغوزه صادراتی درجه یک میباشد که محصولات خود را با تضمین کیفیت به فروش می رساند.

خرید صمغ آنغوزه تلخ صادراتی به صورت عمده

خرید و فروش آنغوزه تلخ صادراتی و بذر آنغوزه به صورت عمده انجام می گیرد. در عطاری صمغ آنغوزه شیراز بسیار معروف است و خواهان فراوانی برای خود دست و پا کرده است، و اصولا به صورت عمده خرید و فروش می شود.

صادرات این محصول در ایران بسیار رواج دارد. هم چنین صادرات آنغوزه به هند نیز در این میان ارز آوری فراوانی برای کشور به دنبال دارد.

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

فروش صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین را می توان در بسته بندی هایی در اوزان مختلف انجام داد. وزن این بسته بندی ها را می‌توان در صورت سفارش مشتری تغییر داد.

در بازار می توان انواع این صمغ را در حجم پایین و به صورت گرمی تهیه کرد. ولی برای خرید عمده و در حجم بالا، شرکت آدیس آماده ی همکاری با تمامی شرکتها و تاجرین این محصول می‌باشد. این مرکز قادر به تأمین صمغ آنغوزه، پودر و شیره ی آنغوزه در تناژ بالا می‌باشد و سفارشات را در کمترین زمان ممکن ارسال می‌کند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]برای رفع دغدغه ی خریداران گرامی این محصول، امکان ارسال نمونه فراهم شده است.[/highlight-paper]

فروش ویژه صمغ آنغوزه تلخ صادراتی با کیفیت مناسب در بازار

انواع صمغ آنغوزه تلخ طعم تندی داشته و بوی بسیار بدی نیز دارند. اما خاصیت دارویی فراوانی که دارد موجب شده تا در بسیاری از عطاری ها یافت شود.

برای فروش انواع مختلف این محصول در بازار، مرکز پخش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی را در سراسر کشور بنا ساخته اند. هم چنین در بسیاری از عطاری ها شما می توانید این محصول صادراتی را با کیفیت مناسب در بازار خریداری کنید.

بسیاری از تولید کنندگان این محصول، دارای وب سایت های اینترنتی جهت فروش بهتر و خرید راحت برای مشتریان، راه اندازی نموده اند. شما با مراجعه به این وب سایت ها علاوه بر راحتی می توانید از خواص این داروی گیاهی نیز مطلع شوید.

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی در کشور

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه ایرانی

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه صادراتی در بازار کشور در فصول مختلف سال متفاوت است. همچنین می توان آن را بر اساس سفارش مشتری و درجه کیفیت محصول قیمت‌گذاری کرد.

تولید کنندگان آنغوزه در ایران این محصول را به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسانند. سپس با توجه به وزن بسته ها قیمت را به مشتری اعلام می کنند.

جهت اطلاع از قیمت صمغ آنغوزه صادراتی در سال ۱۴۰۰ با کارشناسان فروش شرکت بازرگانی آدیس تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. همچنین در صورت نیاز به دریافت نمونه محصول لطفاً درخواست خود را به تیم فروش شرکت ارسال نمایید.

همکاران ما نیز در شبکه های اجتماعی اخبار جدید از قیمت و فروش عمده انواع صمغ تلخ و شیرین صادراتی را به اطلاع شما عزیزان خواهند رساند. جهت اطلاع از آخرین رویدادهای تجارت آنغوزه (Anghose) به شبکه‌های اجتماعی مجموعه آدیس بپیوندید.

مرکز پخش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی درجه یک در ایران

پخش کننده عمده آنغوزه صادراتی

مرکز پخش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی درجه یک در ایران از شرکتهای زیر مجموعه بازرگانی آدیس می باشد.

کشور ایران به دلیل دارا بودن آب و هوای گوناگون و سابقه بسیار طولانی در طب سنتی و دارو های گیاهی توانسته است از عمده صادر کنندگان داروهای گیاهی درجه یک در جهان باشد. ایران بزرگترین مرکز پخش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی می باشد. برای صادرات این محصول به سایر کشور ها بهترین نوع آن برداشت می شود. برای خرید آنغوزه تلخ صادراتی بهتر است به مراکز عمده این محصول در شهر ها مراجعه کنید. تا بتوانید محصولی با کیفیت و با نازل ترین قیمت به دست آورید.

پخش کننده عمده آنغوزه صادراتی در کشور

در کشور عزیزمان ایران مراکز و نمایندگی های فعالی وجود دارد که پخش کننده ی عمده ی آنغوزه تلخ در کشور به شمار می روند.

این شرکت ها که عموما محصولات خود را چه در نمایندگی های شرکتی خود و چه در وب سایت های اینترنتی در معرض فروش قرار می دهند.  این مراکز اصولا محصولات با کیفیتی را ارائه داده و تلاش در پایین آوردن قیمت محصولات خود در بازار می کنند.

وب سایت های اینترنتی این شرکت ها بهترین راه ممکن جهت دریافت لیست قیمت می باشد. هم چنین زمان کمتری را از مشتریان عزیز می گیرد.

تهیه صمغ آنغوزه تلخ صادراتی در بازار جهانی

آنغوزه تلخ صادراتی

صمغ آنغوزه تلخ در حقیقت شیره ی گیاهی خشک شده است. از ریشه ی زنده و زیر زمین یا سطح بالای ریشه در انواع فرم ها تراوش می کند که یک گیاه دائمی محسوب می شود.

برای تهیه این صمغ صادراتی در بازار جهانی باید به مرکز پخش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی در تهران مراجعه نمایید. در تهیه این صمغ استفاده از گیاهان خود رو طرفداران بیشتری دارد. زیرا عقیده دارند که این گیاه به طور طبیعی و به دور از هر گونه مواد صنعتی رشد می کند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است.

این گیاه به صورت خود رو رشد می کند. در ضمن علاوه بر صمغ، از ساقه و برگ های این گیاه نیز استفاده می شود.

ارزانترین قیمت صمغ آنغوزه تلخ صادراتی در هند

ارزانترین قیمت صمغ آنغوزه تلخ صادراتی را می توان در هند یافت. این کشور یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول در دنیا شناخته شده است.

همچنین هندی ها از این محصول در غذاهای خود بسیار زیاد استفاده می کنند. اصولا به دلیل عطر تند این صمغ از آن به جای سیر در غذاهای خود به عنوان چاشنی استفاده می کنند. به دلیل فراوانی این محصول در این کشور خریداران می توانند این محصول را با نازل ترین قیمت تهیه کنند.هم چنین در وب سایت های صادراتی این کشور مشاورانی مجرب جهت فروش و صادرات این محصول با مشتریان در ارتباط بوده، که کیفیت تجارت با این شرکت ها را افزایش می دهد.

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه شرکت بازرگانی آدیس

صمغ آنغوزه در بازرگانی آدیس

قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه در شرکت بازرگانی آدیس به روز محاسبه می گردد و نمی توان قیمت ثابتی از این محصول را در سایت قرار داد. ولی مشاوران ما در بخش فروش آخرین قیمت جهانی آنغوزه صادراتی را به شما عزیزان اعلام می کنند. قیمت را از تیم فروش ما دریافت کنید و از اطلاعات مورد نیاز خود درباره گیاه آنغوزه و انواع صمغ و پودر آن و همچنین نحوه ی خرید مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید