صمغ آنغوزه

قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران

قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران

ایران از کشورهایی است که پتانسیل های خوبی برای کشت گیاهان دارویی از جمله آنغوزه دارد. شیره این گیاه به صورت صمغ آنغوزه و پودر آنغوزه در حجم بالا در سراسر ایران به فروش میرسد. همچنین در مراکز خرید آنغوزه اصل این محصول فروخته و یا صادر می شود. قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران بستگی به حجم خریداری شده و قیمت گذاری تولید کننده دارد.

قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران

فروش صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

گیاه آنغوزه از ارزشمندترین گیاهان دارویی در سراسر جهان به شمار می رود. این گیاه را می توان در مناطق خاصی که از لحاظ آب و هوایی مساعد باشد، پیدا کرد. مانند کشور ایران که در برخی مناطق آن مانند خراسان رضوی می توان آنغوزه شیرین را یافت. فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین در بازار صورت میپذیرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارد.

صمغ آنغوزه شیرین جزو ارزشمند ترین گیاهان دارویی در خراسان جنوبی شناخته می شود. البته این گیاه در مناطق گوناگون کشور نیز کشت می شود. صمغ آن پس از بهره برداری در وزن های گوناگون بسته به سفارش مشتری به فروش میرسد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]گونه های گیاهی که در ایران کشت می شود تعداد زیادی دارند و هر کدام کاربرد مختلفی در صنعت های گوناگون دارند. صمغ آنغوزه از محصولاتی است که میتوان نوع با کیفیت آن را به دیگر کشورها صادر کرد.[/highlight-red]

مراکز فروش این صمغ در شهرهای مختلف ایران به فعالیت می پردازند. این مراکز محصولات را مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانند. ولی در این بین برای افراد تاجر مسئله مرغوبیت محصول و مسئولیت پذیری شرکت های بازرگانی حائز اهمیت است. به همین دلیل هم تاجران و خریداران صمغ آنغوزه سعی می کنند از شرکت های معتبر و قابل اعتماد خرید خود راانجام دهند.
زیرا این شرکت ها به تعهدات خود پایبند بوده و محصولات را همانطور که به خریدار قول داده اند تحویل میدهند.

آنغوزه صادراتی چه خصوصیاتی دارد؟

خصوصیات آنغوزه صادراتی

آنغوزه صادراتی خصوصیات زیادی دارد که از مهمترین آن می توان به کیفیت بالای این محصول اشاره کرد. نوعی از آن که به نام اشکی معروف است بسیار تمیز و بدون خاک و خاشاک است. این محصول یکی از مرغوب ترین نوع آنغوزه می باشد.

تجار که به دنبال محصول اصل و صادراتی می گردند می توانند این نوع محصول را از شرکت های بازرگانی تهیه نمایند. خواص این صمغ بسیار زیاد بوده و طریقه مصرف آن با توجه به صنایع مختلف، متفاوت می باشد.

صمغ آنغوزه اصولا از کشورهای خاورمیانه به کشورهای اروپایی و آمریکا صادر می شود. این گیاه در برخی از کشورها قابل کشت می باشد و شیره آن با قیمت های گوناگون به فروش می رسد. قیمت هر کیلو آنغوزه برای خریداران عمده این محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مراکز خرید آنغوزه اصل

آنغوزه اصل

مراکز خرید آنغوزه اصل در کل کشور به تعداد محدود می باشد و اصولاً تولیدکننده ها فروش محصولات خود را پس از برداشت به دست فروشنده های خبره می سپارند.

شرکت بازرگانی آدیس عرضه کننده انواع صمغ آنغوزه و پودر آن می باشد که تمامی محصولات خود را با تضمین مرغوبیت و اصل بودن به فروش می رساند. این شرکت رزومه قوی در امر تجارت و صادرات صمغ محصولات گیاهی دارد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]برای شناخت بیشتر محصولات مجموعه بازرگانی آدیس میتوانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس گرفته و قیمت هر کیلو آنغوزه را دریافت نمایید.[/hwgold-dash]

قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران

قیمت آنغوزه

آنغوزه همانند دیگر محصولات موجود در بازار با توجه به هزینه های تمام شده آن برای تولید کننده، قیمت گذاری می شود. این محصول دارای درجه کیفیت متفاوت بوده و نوع مرغوب آن از قیمت بالاتری برخوردار است.

تولید کننده های صمغ آنغوزه معمولاً برای برداشت این شیره، زحمات فراوانی را متحمل می شوند. همچنین به دلیل تقاضای بالای این محصول تولید را افزایش می دهند.
صمغ آنغوزه به صورت عمده توسط این مرکز عرضه می شود و قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران باید به روز محاسبه گردد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]جهت اطلاع از لیست قیمت با ما تماس گرفته تا نمونه محصولات ما، جهت تست مرغوبیت خدمتتان ارائه گردد.[/highlight-paper]

دیدگاهتان را بنویسید