کتیرا گل

قیمت فروش کتیرا گل اعلا صادراتی

قیمت فروش کتیرا گل اعلا

قیمت فروش کتیرا گل اعلا صادراتی برای خریداران عمده از اهمیت زیادی برخوردار است. تاجران فروشنده کتیرا گل نیز تخفیفات مناسبی به خریداران واقعی اعطا می نمایند. این محصول بسیار خاص است و صادرات آن به تمامی مناطق دنیا صورت می پذیرد. کیفیت این محصولات با یکدیگر متفاوت است و اگر نوع مرغوب آن را می خواهید میتوانید از شرکت بازرگانی آدیس آن را تهیه نمایید.

قیمت فروش کتیرا گل اعلا

کتیرا چگونه بدست می آید؟

کتیرا عمده

قبل از هر چیز باید بدانیم کتیرا چیست و چه کاربرد هایی دارد. سپس با انواع آن آشنا شویم تا بهترین نوع آن را جهت خرید انتخاب کنیم. در ادامه به توضیح مختصری از گیاه پرطرفدار کتیرا خواهیم پرداخت.

شیره و صمغ کتیرا گرفته شده از گیاه گون که  با ایجاد خراش و حفره روی سطح آن را استخراج می‌کنند. خراشی که روی سطح ساقه و ریشه ایجاد می‌شود، باید عمق ۵ سانتی‌متری داشته باشد. صمغ این گیاه به شکل نوارهای پیچ‌خورده و فلس مانند خارج می‌شود.

شیره یا صمغی که از ریشه و ساقه کتیرا خارج می‌شود را جمع‌آوری و به شکل ورقه یا قطعات کوچک سنگریزه‌ای شکل خشک می‌کنند.كتيرا بومي آسياي صغير،ايران، عراق، ناحية آناتولي، سوريه و يونان است و در روسيه،آمريكا، اروپا، آفريقا و حتي آسياي ميانه رويشگاه دارد.

درباره کاربردهای کتیرا باید چنین گفت که کتیرا مصارف زیادی در  صنایع و داروسازی دارد. چنانکه بعلت خاصیت آبگیری زیاد از آن در صنایع نساجی، کاغذ سازی، کفاشی و ساخت دندان مصنوعی مورد استفاده قرار میگیرد. در ساخت لوازم آرایشی بخصوص در تولید لوسیون ها و کرم های دست و کرم های بدون چربی از کتیرا بعنوان نرم کننده  بهره میبرند .

قیمت فروش کتیرا گل صادراتی

کتیرا گل

قیمت فروش هر محصولی بستگی به پارامترهایی دارد. در اینجا به پارامتر های تعیین کننده قیمت فروش کتیرا گل صادراتی خواهیم پرداخت. البته قابل ذکر است که مواردی که در زیر آورده ایم فقط برخی از این پارامتر ها می باشند. زیرا موارد دیگری نیز در قیمت گذاری موثر هستند.

  • نوع محصول
  • کیفیت محصول
  • مقدار خرید و فروش
  • نوع مصرف و کاربرد محصول
  • بسته بندی و حمل ونقل

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]اگر خریداران کتیرا گل صادراتی خرید خود را بصورت عمده انجام دهند مطمئنا از تخفیفات برخوردار خواهند شد .[/highlight-red]

معمولا خریداران رغبت دارند که محصولی با کیفیت وبا قیمت مناسب تهیه کنند. به همین سبب غالبا به دنبال مراکز فروش عمده هستند. زیرا این مراکز دست اول بوده و قدرت تامین آنان نیز بالاست. شرکت بازرگانی آدیس یکی از همین مراکز می باشد که فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی و کتیرا مفتولی را به مشتریان خود عرضه می کند. البته محصولات دیگری نیز در این مرکز به فروش می رسد از جمله پودر صمغ کتیرا عمده و کتیرا خوراکی.

مشتریان عزیز می توانند جهت مشاوره و استعلام قیمت با کارشناسان مجرب مجموعه آدیس تماس بگیرند. تمامی محصولات این مرکز ارگانیک و از بهترین و مرغوبترین گیاهان میباشد. صادرات محصولات گیاهی با کیفیت بالا و کمترین قیمت بصورت کیلویی و بسته بندی عرضه می شود.

قابل ذکر است که قیمت کتیرا در بازار متفاوت است و همانطور که گفته شد با توجه به پارامتر های گوناگون اعلام می گردد. لطفا جهت اطلاع از لیست قیمت به روز و دریافت نمونه محصولات با کارشناسان فرو شرکت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید