صمغ آنغوزه

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی در سال ۱۴۰۳

قیمت فروش شیره آنغوزه

شیره آنغوزه از گیاهی چتر مانند که با نام لاتین Ferula assa-foetida شناخته می شود، به دست می آید. این گیاه خارق العاده و بی نظیر در بعضی از نقاط ایران و جهان کشت می شود. در اواخر بهار با کندن ساقه بزرگ گیاه آنغوزه و تیغ زدن ساقه آنغوزه از قسمت پایین، شیره بسیار بدبویی از آن خارج میشود که همان شیره انغوزه می باشد. این محصول از مزایای زیادی برخوردار است که می توان آن را از مراکز خرید معتبر در دو نوع تلخ و شیرین خریداری کرد. قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی در سال ۱۴۰۱ با تغییراتی رو به رو شد که می‌توانید لیست آن را از کارشناسان فروش بازرگانی آدیس تهیه نمایید.

 

خرید صمغ آنغوزه صادراتی تلخ

 

۳ مزیت استفاده از شیره آنغوزه

 

قیمت و خرید عمده صمغ آنغوزه صادراتی تلخ

 

آنغوزه در اراضی بائر و خشک و آهکی مناطق گرم آسیا می‌روید. دانه و گل این گیاه که ابتدا رنگ زرد دارد و پس از افتادن روی خاک به رنگ قهوه ای در می آید باعث تکثیر گیاه می گردد. شیره آنغوزه از مزایای زیادی برخوردار است که در اینجا قصد داریم به سه مزیت مهم آن بپردازیم.

همانطور که می دانید شیره آنغوزه را می توان جهت درمان بسیاری از بیماری ها استفاده نمود. از این شیره می توان جهت درمان عفونت دهان و دندان استفاده کرد. همچنین بسیاری از کارخانه های داروسازی از این محصول جهت تولید انواع دارو استفاده می کنند. این مراکز از خریداران عمده شیره آنغوزه هستند که آن را در تناژ بالا تهیه می‌کنند.

از گیاه آنغوزه نیز جهت مسکن استفاده می‌شود و می‌توان آن را بصورت دمنوش استفاده کرد. همچنین جهت رفع کمردرد و درمان درد های مفاصلی هم می توان از این محصول استفاده کرد.

این محصول از بین برنده علائم آسم می‌باشد که بسیاری از افراد با آن درگیرند و مجبورند هر روز از داروهای شیمیایی برای برطرف کردن مشکلات تنفسی خود استفاده کنند.

به تازگی از این صمغ برای تولید انواع آفت کشها در تولید محصولات کشاورزی و باغی بهره می برند . بعلت خواص ضد میکربی که صمغ و شیره آنغوزه دارد از آن در تولید داروهای آنتی میکرب استفاده های فراوان میشود.

مراکز خرید شیره آنغوزه صادراتی در کشور

خرید شیره آنغوزه

 

مراکز خرید شیره آنغوزه صادراتی در کشور، شرکت های بازرگانی هستند. این شرکت‌ها با کیفیت ترین محصولات را جهت صادرات به بازار های خارجی تهیه می‌کنند. شیره آنغوزه از کشور های بسیاری درخواست می‌شود ولی کشور های محدودی به عرضه آن می‌پردازند. همین امر باعث شده که بازار خوبی برای ایران بوجود آید و شیره آنغوزه صادراتی همه ساله در حجم بالا از ایران به دیگر کشورها صادر شود.

شرکت ما در این امر پیش قدم بوده و سال هاست محصولات گیاهی خود را در بازار داخلی و خارجی با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می کند.

مجموعه ما به سفارش مشتریان انواع بسته بندی سفارشی را نیز انجام میدهد.

قیمت هر کیلو شیره آنغوزه شیرین

شیره آنغوزه شیرین

 

شیره آنغوزه شیرین و تلخ اصولاً بصورت کیلویی بفروش می‌رسد و در صورت درخواست مشتری، نوع بسته‌بندی آن ارسال می‌گردد. خریداران عمده با توجه به نیاز مشتری ها اقدام به خرید این محصول در ظرفیت های مختلف می کنند.

خریداران خرده این محصول می توانند، از عطاری ها اقدام به خرید کنند. اما خریداران عمده باید از فروشنده های مطمئن خرید خود را انجام دهند.

قیمت هر کیلو شیره آنغوزه شیرین نسبت به سال‌های قبل افزایش قیمت داشته است. البته در خرید عمده می توان تخفیفات خوبی را از عمده فروشان این محصول دریافت کرد.

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی در سال ۱۴۰۱

 

قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی

 

شیره آنغوزه صادراتی از کیفیت بالایی برخوردار است و سفارش آن بصورت حضوری و اینترنتی صورت می پذیرد. نمایندگی های فروش معمولاً این محصول را از ۵۰ کیلو به بالا بفروش می‌رسانند. البته در صورت درخواست نمونه می توان مقدار کمتری درخواست نمود.

بازرگانی آدیس لیست قیمت فروش شیره آنغوزه صادراتی در سال ۱۴۰۱را توسط کارشناسان فروش خود برای خریداران ارسال می کند. جهت اطلاع از قیمت هر کیلو آنغوزه در بازار ایران با تیم فروش ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید