صمغ کتیرا

قیمت روز کتیرا برای خرید و فروش در بازار

قیمت روز کتیرا

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار در سال ۱۴۰۰ را از شرکت بازرگانی آدیس تهیه نمایید. این محصول در انواع مختلف خرمنی و مفتولی همراه با سایر گیاهان دارویی عرضه می‌شود. ارسال به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن می‌باشد. همچنین خرید از این مجموعه بصورت حضوری و اینترنتی امکانپذیر است.

قیمت روز کتیرا

تولید کننده کتیرا در ایران

تولید کننده کتیرا

از درختچه گیاه گون که در نواحی کوهستانی ایران رشد می کند، کتیرا بدست می آید. این درختچه ها در شهر های گوناگون رشد کرده و این صمغ ارزشمند را تولید می‌کنند. صمغ کتیرا بصورت خودرو و پس از ایجاد شکافی که به تنه یا ساقه گون میزنند، ترشح میشود. سپس بعد از مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود. خراشی که روی سطح ساقه و ریشه گیاه ایجاد می‌شود، باید عمق ۵ سانتی‌متری داشته باشد. صمغ این گیاه به شکل نوارهای پیچ‌خورده و فلس مانند خارج می‌شود. شیره یا صمغی که از ریشه و ساقه کتیرا خارج می‌شود را جمع‌آوری و به شکل ورقه یا قطعات کوچک سنگریزه‌ای شکل خشک می‌کنند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]صمغ کتیرا در کیفیت های مختلف می‌باشد که تعیین کننده قیمت اصلی محصول می‌باشند.[/highlight-red]

اصلی‌ترین ماده موجود در کتیرا تراگانتین است که کلوئید محلول در آب است. از نظر شیمیایی با ماده دیگری به نام باسورین در ارتباط است که محلولیت کمتری دارد. اما برای اینکه به شکل ژل در بیاید، در آب حل می‌شود.

کتیرا در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می‌شود و از آن در بسیاری از صنایع می‌توان استفاده کرد. انواع مختلفی دارد که آنها را با نام های کتیرا خرمنی و کتیرا مفتولی (صدفی و گل) میشناسیم.

کتیرا بصورت کلی به سه دسته تقسیم بندی می شود.

  • کتیرای درمانی
  • کتیرای صنعتی
  • کتیرای خوراکی

صمغ کتیرا از شهرهای مختلف از جمله: همدان، یزد، مشهد، اصفهان، اراک و کرمانشاه در مرکز بازرگانی آدیس با نازلترین قیمت به فروش می رسد. این شهرها تولید کننده کتیرا در ایران می‌باشند که محصولاتشان بصورت مستقیم توسط این مجموعه عرضه می شود.

آخرین قیمت روز کتیرا برای خرید و فروش در بازار

کتیرا در بازار

کتیرا از محصولات پرطرفدار و پرفروش در بازار داخل ایران و خارج است که در انواع گوناگون بفروش می‌رسد. هر کدام از این نوع محصول با کیفیت مختلف عرضه میشود. بنابراین تمامی این موارد در قیمت اصلی صمغ کتیرا دخیل است.

همچنین این محصول از شهرهای گوناگونی که در بالا به آن اشاره شد، برداشت می‌شود. قیمت گذاری محصول کتیرا توسط تولید کننده انجام می‌شود. از معروفترین نوع صمغ کتیرا، کتیرا اصفهان است که توسط تجار خرید و فروش می‌شود.

آخرین قیمت روز خرید و فروش کتیرادر بازار تهران در سال ۱۴۰۰ را با تماس تلفنی از کارشناسان فروش ما تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید