صمغ کتیرا

فروش کتیرا در تهران بصورت عمده | قیمت فروش انواع کتیرا

فروش کتیرا در تهران بصورت عمده

قیمت فروش کتیرا در تهران به صورت عمده وابسته به فاکتور هایی است که مهمترین آن کیفیت محصول می باشد. صمغ کتیرا گون در شهرهای گوناگون از جمله خراسان، اصفهان و همدان برداشت می شود. جهت آگاهی از نحوه تولید و برداشت صمغ کتیرا و خواص آن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. با توجه به تغییرات دائم در قیمت خرید و فروش کتیرا، می‌توانید لیست آن را از این مجموعه (شرکت بازرگانی آدیس) دریافت نمایید.

فروش کتیرا در تهران عمده

تولید و برداشت صمغ کتیرا

برداشت صمغ کتیرا

کتیرا صمغی ارزشمند است که از ساقه گون بر اثر خراش بر روی ساقه آن به بیرون تراوش می‌کند. شروع بهره برداری این محصول معمولاً از اواخر فصل بهار است و تا اوایل شهریورماه حدوداً ۶۰ روز ادامه دارد. نحوه برداشت کتیرا به این صورت است که ابتدا اطراف ساقه گون را خالی کرده و سپس با تیغ های مخصوص برش موازی روی ساقه زده می شود. ماده ای که از آن خارج می شود در معرض نور آفتاب خشک شده و سفت میشود. این ماده همان صمغ کتیرا است که در انواع گوناگون و با کیفیت های مختلف خرید و فروش می‌شود.

کتیرا به دو نوع مفتولی و خرمنی تقسیم می‌شود که در برخی از استان های کشور تولید و برداشت می شود. این شهرها عبارتند از خراسان، همدان، اصفهان، اراک و … .

گیاه گون از قرن ها پیش در طب سنتی چینی استفاده می شده است. صمغ کتیرا بسیار پر خاصیت بوده و برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر برخی از خواص کتیرا را نام میبریم.

خواص گون کتیرا

کتیرا گون

  • استفاده از کتیرا جهت بالا بردن قدرت سیستم دفاعی بدن
  • استفاده در بیماری های قلبی
  • بهبود دهنده درد عضلات و تقویت کننده استخوان ها
  • کمک به درمان عفونت لثه و دندان
  • استفاده در درمان سرماخوردگی
  • استفاده جهت چاقی صورت
  • استفاده جهت بهبود بیماری سرطان
  • درمان شوره سر و درمان پوست و مو

کتیرا دارای آب، مواد معدنی و نشاسته است. یکی دیگر از خواص کتیرا باسورین بودن آن است.

مواردی که در بالا نام برده شد فقط برخی از مهم‌ترین خواص گون کتیرا میباشد. گون نوعی گیاه دارویی است که ریشه آن برای درست کردن دارو نیز استفاده می شود. این ماده‌ی بی نظیر، فواید زیادی در درمان بسیاری از بیماریها دارد. به همین دلیل در صنعت داروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]از گون در درمان بیماری های دیگری نیز استفاده می‌شود. بیماریهای از جمله: عفونتهای تنفسی (آلرژی)، دردهای عضلانی، کم خونی، بیماری کلیوی، فشار خون، بالا بردن سیستم دفاعی بدن و دیابت.[/hwgold-dash]

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران

کتیرا تهران در بازار

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران با توجه به کیفیت محصول تعیین می گردد. بسیاری از فروشندگان کتیرا، آن را به صورت گرمی و یا همان خرده فروشی عرضه می‌کنند.

شرکت بازرگانی آدیس فروش انواع کتیرا در تهران با بهترین قیمت را انجام می دهد. در سال های اخیر تقاضای فروش اینترنتی کتیرا خرمنی و مفتولی بسیار بالا رفته است و فروشگاههای اینترنتی اقدام به عرضه این محصول به صورت آنلاین کرده‌اند. خرید اینترنتی کتیرا در تهران نیز توسط همین مجموعه صورت می پذیرد. این محصولات بسیار با کیفیت بوده و جهت صادرات نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش گیاهان دارویی در اصفهان نیز بسیار پر رونق بوده و افراد ترجیح می دهند این محصولات را بدون واسطه خریداری نمایند. شهر اصفهان یکی از مناطق معتبر در عرضه انواع کتیرا صادراتی نیز می باشد که تولید کنندگان آن، از طریق مجموعه ما اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند. این محصولات به صورت کلی به دو نوع کتیرا خوراکی و کتیرا صنعتی تقسیم بندی می شوند.

جهت اطلاع از قیمت فروش کتیرا در بازار اصفهان نیز می توانید با تماس تلفنی با شرکت بازرگانی آدیس، لیست قیمت را دریافت نمایید.

عرضه کتیرا خوراکی و کتیرا صنعتی در بازرگانی آدیس

صمغ کتیرا خوراکی و صنعتی

کتیرا خوراکی خود دارای انواع گوناگونی از جمله: مفتولی، خرمنی، کتیرای زرد و پنبه ای می‌باشد.

کتیرای صنعتی همانطور که از نامش پیداست در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. خریداران این محصول معمولاً آن را به صورت عمده و در حجم بالا از بازرگانی آدیس خریداری می نمایند.

بازرگانی آدیس جهت رفاه حال شما خریداران عزیز محصولات گیاهی و دارویی خود را از جمله کتیرا و آنغوزه به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رساند. همچنین نمونه محصولات جهت تست اولیه در اختیار شما سروران قرار خواهد گرفت.

قیمت روز کتیرا در تهران

لیست قیمت کتیرا

خرید و فروش کتیرا در بازار تهران رشد بسیار چشمگیری داشته است و روز به روز تقاضای این محصول افزایش پیدا می‌کند. از فاکتورهای مهم در خرید عمده کتیرا، کیفیت و قیمت محصول می باشد. مجموعه آدیس به دلیل حذف واسطه ها و فروش مستقیم محصولات، قیمت مناسبی را اعلام می‌کند. در صورت خرید در حجم بالا از تخفیفات خوبی نیز بهره مند می شوید.

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران و اصفهان را از کارشناسان فروش ما به صورت تلفنی و یا در واتساپ دریافت نمایید. همکاران ما قیمت روز کتیرا در تهران را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. به طور کلی اطلاعاتی از گیاه گون و صمغ کتیرا در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر از همکاران ما مشاوره تخصصی رایگان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید