صمغ آنغوزه

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

آنغوزه از گیاهان علفی چند ساله است با ریشه های ضخیم و گوشتی که بلندی آن تا ۲ متر میرسد. از این گیاه در موارد زیادی از جمله موارد درمانی استفاده می شود.  صمغ گیاه آنغوزه بسیار محبوب است و به صورت عمده به دیگر کشورها صادر می شود.  پرورش گیاه آنغوزه در بعضی از کشورها از جمله ایران انجام می شود و قیمت آن توسط تولید کننده اعلام می گردد. فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین که این روزها از پرفروش ترین محصولات بازار نیز می باشد توسط شرکتهای بازرگانی گوناگونی صورت می پذیرد.

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

پرورش گیاه آنغوزه

کشت آنغوزه

پرورش گیاه آنغوزه به این صورت است که از تیغ زدن ریشه یا پایین ساقه گیاهان مولد آنغوزه شیره گیاهی خارج میشود. این شیره در طول تابستان به دست می آید. آنغوزه به دو صورت می باشد، یک نوع آن آنغوزه اشکی است که بسیار تمیز می باشد. بدون خاک و خاشاک و به نوعی با کیفیت است. این نوع آنغوزه زرد مایل به قرمز یا قهوه ای و بسیار شفاف می باشد. نوع دیگر آنغوزه توده ای نامیده می شود که معمولاً با مخلوطی از خاک و خاشاک و برگ است. به نوعی آن را نامرغوب می نامند، طعم آن تلخ و بوی شبیه به بوی سیر دارد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]این گیاه به صورت خودرو در شنزارها و جزایر رویش می کند و کشت آن به قرن ها پیش بر می گردد. این گیاه می تواند حتی تا ۱۰ متر رشد کند و برگهای آن شبیه سبزی می باشد.[/highlight-red]

روش سنتی تکثیر گیاه آنغوزه تنها از طریق بذر و به‌صورت دیم کار می‌باشد. این روش بسیار طولانی مدت است. ممکن است جوانه‌زنی سال‌ها به طول بیانجامد و درصد گیاهچه‌های تولیدشده باکیفیت در این روش کم است. امروزه در دنیا کشت بافت گیاهی، یک روش جایگزین برای تکثیر تجاری این گیاه می باشد. این روش برای ازدیاد گونه‌‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ] گیاه آنغوزه از مناطق مدیترانه ای و آسیای مرکزی نشأت می گیرد که ایران یکی از بزرگترین پرورش دهندگان و صادرکنندگان آنغوزه می باشد.[/highlight-paper]

انواع صمغ گیاه آنغوزه

انواع صمغ آنغوزه

انواع صمغ گیاه آنغوزه که به نام های آنغوزه تلخ و آنغوزه شیرین شناخته می شود توسط تجار ایرانی به دیگر کشورها صادر می شود. خریدوفروش صمغ آنغوزه تلخ صادراتی و نوع شیرین آن نیازمند تجربه و شناخت کافی از این محصولات میباشد. همچنین این دو نوع محصول در خود ایران نیز به دلیل تقاضای بالا به صورت عمده به فروش میرسد. بهترین زمان کاشت آنغوزه از اواسط آذر تا اواسط دی ماه می باشد. این گیاه از نظر نیاز به آب بسیار کم توقع است و در برابر سرما شدیداً مقاومت دارد.

صمغ آنغوزه که در اصطلاح به آن شیره آنغوزه نیز گفته می شود در سرتاسر لوله های آوندی گیاه از ریشه تا انتهایی ترین نقطه ساقه قرار دارد.

  1. آنغوزه اشکی نادرترین و مرغوبترین نوع آموزش است دارای رنگ سفید خاکستری زرد مایل به قرمز یا قهوه ای می باشد.
  2. آنغوزه توده ای رایج ترین فرم تجاری با بی دقتی جمع آوری شده و مخلوط با خاشاک و برگ است. این نوع آنغوزه نامرغوب بود حتما آن تلخ و گزنده است. به رنگهای متفاوت زرد قرمز قهوه ای و خاکستری قهوه ای می باشد.

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ و شیرین که این روزها از پرفروش ترین محصولات بازار نیز می باشد توسط شرکتهای بازرگانی گوناگونی در ایران صورت می پذیرد.

شرکت بازرگانی آدیس عرضه کننده انواع صمغ گیاه آنغوزه می باشد که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند. همچنین صادرات صمغ آنغوزه تلخ و شیرین توسط این مجموعه به دیگر کشورها صورت می پذیرد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]بازرگانی آدیس سابقه طولانی مدت در امر خرید و فروش و صادرات انواع آنغوزه به صورت خشک و نرم، تلخ و شیرین به صورت تخصصی دارد.[/hwgold-dash]

قیمت فروش صمغ آنغوزه تلخ و شیرین

قیمت صمغ آنغوزه

قیمت فروش صمغ آنغوزه تلخ و شیرین با توجه به نوسانات قیمت در بازار به روز می باشد. شما خریداران عزیز جهت اطلاع از لیست قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.[/highlight-red]

دیدگاهتان را بنویسید