صمغ کتیرا, کتیرا خوراکی

صادرات کتیرا خوراکی با قیمت ارزان | تأمین کننده عمده کتیرا خوراکی ایرانی

صادرات کتیرا خوراکی

انواع مختلف کتیرا در نقاط مختلف جهان تولید می شود و هر کدام موارد استفاده خاص خود را دارد. یکی از این محصولات کتیرا خوراکی است که در کشور خودمان هم تولید می شود. صادرات کتیرا خوراکی با قیمت ارزان همه ساله توسط شرکت بازرگانی آدیس به کشورهای مختلف دنیا ارسال می شود. این مرکز تامین کننده عمده کتیرا خوراکی ایرانی است و انواع این محصول تولید شده در شهرهایی از جمله اصفهان را بفروش می رساند.

صادرات کتیرا خوراکی

خرید و فروش کتیرا خوراکی با قیمت ارزان

کتیرا خوراکی با قیمت ارزانوراکی

کتیرا خوراکی از زمان قدیم تا اکنون مورد استفاده قرار می گرفته است. اکثر کشورهای جهان همچنان از این محصول بی نظیر در برخی از غذاها استفاده می کنند. همچنین می توان این ماده را به عنوان یک چاشنی غذا افزود و یا در تهیه انواع سس از آن استفاده کرد.

کتیرا خواص بسیار فراوانی دارد و یکی از انواع آن به صورت آدامس می باشد. این محصول هم بسیار پرکاربرد بوده و فروش فراوانی دارد.

خرید و فروش کتیرا خوراکی با قیمت ارزان فقط توسط مراکز معتبر صورت می پذیرد. مراکزی که به صورت مستقیم از خود تولیدکننده کتیرای خام تهیه کرده و آن را فرآوری می‌کنند.

صادرات انواع کتیرا خوراکی اصفهان

کتیرا خوراکی عمده اصفهان

یکی از شهرهای توزیع کننده کتیرا با کیفیت اصفهان است. در این شهر به دلیل رفت و آمد توریست های بسیار، فروش این محصول زیاد است.

حتی بسیاری از توریست ها اقدام به سفارش عمده کتیرا اصفهان می کنند. کشور ایران از مهمترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در خاورمیانه به شمار می‌رود. بازرگانی آدیس نیز یکی از این تامین کنندگان می باشد که علاوه بر صمغ و پودر کتیرا، اقدام به فروش و صادرات انواع کتیرا خوراکی اصفهان میکند.

محصولات این مجموعه بسیار با کیفیت بوده و می توانید آنرا به صورت کیلویی و یا بسته بندی تهیه نمایید. ارسال بار به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب صورت می پذیرد.

قیمت صادراتی کتیرا در سال ۱۴۰۰

قیمت کتیرا صادراتی

قیمت صادراتی کتیرا در سال ۱۴۰۰ هم مانند سالهای پیش افزایش داشته است. همانطور که می دانید این محصول پس از برداشت و با توجه به کیفیت آن توسط تولید کننده قیمت گذاری میشود.

انواع مرغوب کتیرا با نام های خرمنی و مفتولی (صدفی) مورد استفاده در بسیاری از صنایع مانند: چسب سازی، داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی قرار می گیرد. این محصولات کاربردهای فراوان دارند و به صورت کامل و تخصصی در مقاله کتیرا چیست؟ به آن پرداخته ایم.

یکی از موارد استفاده از کتیرا خوراکی جهت چاق شدن صورت است که بسیار پرطرفدار نیز می باشد. اکثر افرادی که دوست دارند صورت تپل داشته باشند و از لاغری صورت رنج می برند از کتیرا استفاده می کنند.

قیمت کتیرا مفتولی و صدفی خوراکی را از بازرگانی آدیس تهیه نمایید.

تأمین کننده عمده کتیرا خوراکی ایرانی

تامین عمده کتیرا خوراکی

شرکت بازرگانی آدیس بزرگترین تأمین کننده عمده کتیرا خوراکی ایرانی است و صادرات محصولات خود را در بسته های کاملا بهداشتی به سرتاسر کشور و دنیا عرضه می کند.

یکی از مهمترین موارد در خرید کتیرا به صورت عمده، تامین کننده می باشد. اگر تامین کننده محصول بتواند به صورت مستمر و مداوم محصولات را در حجم مورد نیاز مشتری، تهیه و عرضه کند مطمئناً خریدار به مشتری وفادار تبدیل می شود. یکی از موفقیت های مجموعه آدیس همین موضوع می باشد که باعث شده خریداران از نقاط مختلف دنیا، خرید خود را به صورت مستمر تکرار کنند.

بسیاری از فروشنده های متفرقه امکان تامین کتیرا خوراکی در حجم بالا را ندارند و به صورت گرمی اقدام به فروش می کنند.

تجارت جهانی صمغ کتیرای خوراکی و دارویی

صمغ کتیرا خوراکی

تجارت جهانی صمغ کتیرای خوراکی و دارویی این ماده را به یکی از پر ارزش ترین و پر فروش ترین محصولات صادراتی تبدیل کرده است. برخی از کشورها که از لحاظ آب و هوا شرایط مطلوب را دارا می باشند اقدام به تولید و عرضه محصولات گیاهی و دارویی کرده‌اند. کشور ایران نیز قدمت زیادی در عرضه این محصولات در بازارهای جهانی دارد.

علاوه بر این در داخل کشور نیز استفاده از صمغ کتیرا خوراکی و دارویی بسیار افزایش پیدا کرده است. با پیشرفت علم افراد دریافتند که می‌توانند محصولات گیاهی را جایگزین داروهای شیمیایی کنند. زیرا همه به عوارض داروهای شیمیایی واقف هستند و می دانند که در دراز مدت عواقب بسیار بدی برای سلامت بدن دارند.

به همین دلیل هم بسیاری از تولید کنندگان در جهان از صمغ کتیرا که هم گیاهی و هم ارگانیک است در محصولات خود استفاده می کنند. همچنین کتیرا چسبندگی بسیاری دارد و همین امر باعث شده در صنایع چرم سازی و ساخت چسب دندان و غیره… از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید