کتیرا خرمنی

صادرات انواع کتیرا خرمنی فله ای درجه یک

کتیرا خرمنی فله ای درجه یک

صادرات انواع کتیرا خرمنی فله ای درجه یک با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه به کشورهای دیگر انجام می شود. این صادرات شامل هزینه های عمده فروشی می باشد و به همین دلیل شامل هیچ گونه هزینه افزایش تری که بابت مراکز خرید دیگر بر آن اعمال می‌کنند نمی‌شود. صرفاً همان هزینه اولیه ای که توسط شرکت تولیدکننده تعیین می‌شود را متحمل پرداخت می‌شود.

کتیرا خرمنی فله ای درجه یک

 

 کتیرا خرمنی فله ای چیست؟

کتیرا خرمنی کیلویی

کتیرا خرمنی فله ای در اصل شیره درون گیاه کتیرا می باشد. این شیره با ایجاد یک شکاف درون گیاه کتیرا و با فشار دادن آن از آن گیاه خارج می شود.

گیاه کتیرا گیاهی دو سال می باشد که در فصل بهار چنین بهره‌برداری از آن انجام می‌شود. این محصول را میتوان بصورت فله ای و یا بسته بندی در اوزان مختلف خرید و فروش کرد. نوع کیلویی آن بسیار پرطرفدار بودن و قیمت مناسب ترین دارد. زیرا هزینه بسته بندی از آن کم می شود.

در قسمت صادرات نیز به همین صورت است. برخی کشور ها خواهان کتیرا بسته بندی و برخی دیگر نوع فله آن را می پسندند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]شرکت بازرگانی آدیس عرضه کننده انواع کتیرا خرمنی فله ای با کیفیت درجه یک و مرغوب است. البته این مرکز کتیرا بسته بندی نیز جهت فروش و عرضه در بازار های داخلی و خارجی را دارد.[/highlight-red]

لازم به ذکر است که این مجموعه تامین کننده انواع پودر کتیرا در ایران نیز می باشد. جهت آشنایی کامل با محصولات بازرگانی آدیس با قیمت فروش تماس بگیرید.

فروش کتیرا خرمنی فله ای

فروشنده کتیرا خرمنی کیلویی

فروش بهترین کتیرا خرمنی فله ای با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه در سراسر کشور انجام می‌شود .

این فروش متناسب با قیمت کارخانه ای آن می باشد و هیچ گونه هزینه واسطه ای در آن دخیل نشده است هزینه‌هایی از جمله هزینه حمل و نقل اضافه بین فروشگاه های مختلف و همچنین هزینه‌هایی که بابت نگهداری آن در فروشگاه های واسطه‌ ای مصرف می‌شود را شامل ننمیشود،

چرا که این عرضه به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده برای شما ارسال می شود و به همین دلیل هیچ هزینه ای را در این مسیر ارسال متحمل پرداخت نمی شوید.

همچنین هزینه ارسال این محصول را رایگان در نظر گرفته ایم تا شما نیاز به پرداخت این هزینه نباشید. هزینه عرضه شده با تخفیفات ویژه همراه است و این تخفیفات ویژه صرفا مختص فروش ویژه ما می باشد و شما برای بهره مندی از این فروش ویژه باید این محصول را فقط از درون همین سایت خریداری کنید.

خرید کتیرا خرمنی فله به قیمت عمده

کتیرا خرمنی فله قیمت مناسب

جهت خرید کتیرا خرمنی فله به قیمت عمده می توانید از طریق شماره ای که در این سایت قرار گرفته است تماس بگیرید. تا به کارشناسان واحد فروش مربوطه متصل شوید و این محصول را با یک نرخ کارخانه‌ای و با تخفیفات ویژه و استثنائی از ما خریداری نمایید.

همچنین می توانید به فروشگاه مجازی ما مراجعه کنید. در فروشگاه مجازی شما می توانید از انواع محصولات ما دیدن فرمایید. از ویژگی ها و مزایای هر کدام به صورت جداگانه مطلع شوید.

پس از اطلاع یافتن از نظرات سایر مشتریان نسبت به این کالا این محصول را خریداری کرده و آن را با یک هزینه ارسال رایگان درب منزل دریافت نمایید.

خرید عمده کتیرا به نرخ عمده فروشی می باشد و هیچ گونه هزینه خرده‌ فروشی بر آن اعمال نمی شود. شما نیاز به پرداخت هزینه های اضافی که خرده ‌فروشان سطح بازار بر آن اعمال می‌کنند نیستید.

دیدگاهتان را بنویسید