کتیرا مفتولی

سایت آنلاین خرید و فروش عمده کتیرا مفتولی

بسیاری از گیاهان صمغ تولید می کنند که یک نمونه آن کتیرا مفتولی نام دارد و کاربرد زیادی در بین مردم دارد. خرید و فروش عمده کتیرا مفتولی در سایت آنلاین انجام می شود. کتیرا در گروه صمغ های گیاهی جای گرفته می شود که به صورت های گوناگون از جمله کتیرا مفتولی دیده می شود. سایت آنلاین خرید و فروش عمده کتیرا مفتولی ، انواع محصولات را به صورت مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

سایت خرید و فروش عمده کتیرا عمده

کتیرا مفتولی

کتیرا مفتولی

کتیرا از پرمصرف ترین داروهای گیاهی در ایران است که به صورت های گوناگون دیده می شود و یه مدل آن کتیرا مفتولی نام دارد.
با قرار دادن مفتول یا سیخ در صمغ گیاه گون انواع کتیرا مفتولی به دست می آید.
کتیرا مفتولی به صورت سفید و شفاف دیده می شد که بعضا به رنگ های شیری و کرمی هم دیده می شود. مرغوب ترین نوع کتیرا مفتولی به صورت کم رنگ و شفاف است.
ترکیبات کتیرا مفتولی از نشاسته و آب و مواد معدنی است که تا حدودی از مواد سلولز و پروتئین نیز تشکیل شده است.
کتیرا مفتولی در ابتدا سفت و محکم است و وقتی آن را در آب قرار می دهیم متورم می شود و بافت نرمی پیدا می کند.

خواص کتیرا مفتولی

خواص کتیرا مفتولی

کتیرا مفتولی و انواع از خواص بسیار پرکاربرد دارویی و بهداشتی تشکیل شده است. در اینجا به نمونه هایی از خواص کتیرا مفتولی اشاره می شود:

  •  برای افراد مبتلا به دیابت و قند خون بالا مفید است که به کنترل آن می پردازد.
  •  افراد لاغر برای درمان لاغری و افزایش قوای بدن خود می توانند از کتیرا مفتولی استفاده کنند.
  •  در درمان سرفه و سرماخوردگی تاثیر فراوانی دارد.
  •  مانع رشد انواع تومور می شود.
  •  به تقویت سلول های سیستم ایمنی بدن می پردازد.

سایت آنلاین خرید و فروش عمده کتیرا مفتولی

خرید وفروش کتیرا مفتولی عمده

امروزه افراد ترجیح می دهند که خرید خود را با صرفه جویی در وقت و هزینه انجام دهند. با بوجود آمدن سایت های معتبر اینترنتی این دغدغه برای خریداران رفع شده است. حتی بسیاری از تولیدکنندگان نیز محصولات خود را در سایت به نمایش می‌گذارند. به این طریق مشتریان می‌توانند بصورت مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشند.

سایت خرید از راه های خرید محصولات مختلف است که بیشترین خریداران را در لیست خود دارد. کتیرا مفتولی از جمله محصولاتی است که در سایت آنلاین قرار گرفته شده است. این گیاه همواره به مشتریان سراسری به فروش می رسد. محصولات کتیرا که بصورت صمغ و یا پودر بفروش می رسند را می توان از همین طریق تهیه نمود.

البته به دلیل قیمت بالای این محصول نسبت به دیگر محصولات گیاهی، مشتری عمده حق انتخاب و تست محصول را دارد.

کتیرا مفتولی را می توان به صورت عمده از سایت خرید آنلاین بازرگانی آدیس تهیه نمود. خرید و فروش کتیرا در این سایت بسیار راحت انجام می شود.
مصرف کنندگان در هر جایی از کشور می توانند با مراجعه به سایت آنلاین انواع کتیرا مفتولی را سفارش دهند و به راحتی این نوع کتیرا را در اختیار داشته باشند. امکان خرید اولیه به عنوان تست محصول مقدور می باشد. همچنین مشاوران شرکت آدیس پاسخ گوی سوالات خریداران عزیز میباشند.

البته کتیرا خرمنی صادراتی نیز توسط این مرکز با کیفیت بالا و تضمینی به فروش می رسد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید