صمغ کتیرا

بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور

تامین کتیرا صادراتی

کتیرا از گیاهان صادراتی است که به دلیل خواص زیادی که دارد در بین مردم جهان از شهرت بالایی برخوردار است و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران عمده این محصول از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور محصولات مورد نیاز خود را جهت واردات به کشورشان تهیه می کنند.

تامین کتیرا صادراتی

بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور

تامین کننده کتیرا ایرانی

کشور ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی میباشد که محصولات گیاهی خود را به سراسر جهان ارسال می کند. بعد از ایران کشورهای ترکیه و سوریه بیشترین صادرات را به دیگر کشور ها دارند. صادرات این گیاه به کشورهای اروپایی روز به روز افزایش پیدا میکند. به این دلیل که کتیرا در صنایعی مانند داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای فراوانی دارد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان و فرانسه از جمله وارد کننده کتیرا به کشورشان می باشند که این محصول را بیشتر از خاورمیانه مخصوصاً از ایران تهیه می کنند.[/highlight-red]

خرید عمده کتیرا درجه یک صادراتی

خرید عمده کتیرا صادراتی مرغوب

کتیرا انواع گوناگونی دارد که به رنگ های متفاوت و شکل های گوناگون می باشد. همچنین کاربرد آنها در مصارف گوناگون متفاوت است. انواع این گیاه در ایران به نام کتیرا مفتولی و کتیرا خرمنی شناخته می شود. البته این گیاه نامهای دیگری مانند کتیرا گل و نام دیگر کتیرا صدفی نیز دارد.

انواع کتیرا را می توان به گونه های مختلف تهیه کرد. این گیاه به صورت بسته بندی و فله ای در بازار موجود است که مشتریان با توجه به نیاز خود آن را تهیه می کنند. خرید عمده کتیرا درجه یک صادراتی به صورت کیلویی به صرفه تر از نوع بسته بندی آن میباشد. عمده فروشان ترجیح می دهند این گیاه را به صورت فله ای یا همان کیلویی تهیه کنند تا خرید مقرون به صرفه ای را داشته باشند.

قیمت کتیرا صادراتی

لیست قیمت کتیرا صادراتی

انواع کتیرا توسط مراکز مختلفی با قیمت های گوناگون به فروش می رسد که این تفاوت قیمت به دلیل میزان مرغوبیت محصول می باشد. همچنین با خرید عمده کتیرا صادراتی میتوان هزینه کمتری را پرداخت کرد. زیرا خرید به صورت خرده و کم باعث گران تمام شدن هزینه برای مشتری می شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]بازرگانی آدیس یکی از از بزرگترین تامین کننده های کتیرا صادراتی درجه یک می باشد که محصولات خود را با قیمت مناسب به سراسر ایران و دیگر کشورها توزیع می کند.[/hwgold-dash]

خرید عمده از این مرکز دارای مزایای ویژه ای است که به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • قیمت ارزان تر نسبت به بازار
  • امکان خرید اینترنتی کتیرا
  • ارسال فوری محصولات
  • خرید کتیرا صادراتی مرغوب با کیفیت تضمینی
  • امکان صادرات با هزینه مناسب به کل دنیا

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]شرکت آدیس مشاوره تخصصی رایگان در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع کتیرا خرمنی و مفتولی را به خریداران عمده این محصولات عرضه می کند.[/highlight-red]

جهت دریافت مشاوره و اطلاع از لیست قیمت کتیرا صادراتی با کارشناسان فروش بازرگانی آدیس تماس بگیرید. مشاوران ما اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهند. کاتالوگ و لیست قیمت نیز برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. همچنین نمونه محصولات گیاهی ما از جمله پودر صمغ کتیرا را می توانید از شرکت دریافت نمایید. با دریافت نمونه محصولات می توانید خریدی با اطمینان خاطر انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید