صمغ آنغوزه

آنغوزه عمده را از کجا تهیه کنیم؟

مراکز تهیه آنغوزه عمده

آنغوزه (آنقوزه) صمغ رزینی قهوه ای رنگ است این سه مغ خواص زیادی دارد و می توان از آن در بسیاری از موارد خانگی و صنعتی استفاده نمود. این ماده به دلیل فواید زیادی که دارد ارزشمند است و خریداران آن در جهان این محصول را به صورت عمده از تولید کنندگان تهیه می کنند. آنغوزه در دو نوع تلخ‌ و شیرین می‌باشد که نوع صادراتی آن بسیار مرغوب و پر طرفدار است. حال می خواهیم بدانیم که آنغوزه عمده را از کجا تهیه کنیم؟ و با این محصول بی نظیر بیشتر آشنا شویم.

مراکز تهیه آنغوزه عمده

خریداران آنغوزه عمده در جهان

آنغوزه عمده در دنیا

آنغوزه گیاهی است دارویی، مرتعی و صنعتی که با تیغ زدن ریشه گیاه شیره یا صمغی بدست می آید. این محصول بوی بسیار تند و زننده دارد که به دو صورت اشکی و توده ای می توان آن را تهیه کرد. در بازار به صورت کیلویی و یا گرمی در بسته بندی در دو نوع آنغوزه تلخ و شیرین به فروش میرسد.

علیرغم تفاوت ظاهری گیاهان و صمغ های مورد برداشت، هر دو نوع متعلق به گونه Ferula assa – foetida است. در طب سنتی به استفاده این گیاه بسیار تاکید شده است زیرا خواص بسیاری دارد. صمغ گیاه آنغوزه برای تقویت حافظه بسیار مفید است می‌توان از آن برای بهبود عملکرد مغز استفاده کرد.

همچنین در رفت و درمان بیماری‌های عصبی قابل استفاده بوده و در درمان درد هایی بیماری هایی مانند تنبلی روده، درد کلیه، روماتیسم و تسکین و از بین برنده گرفتگی عضلات است. همچنین رقیق کننده خون است و اشتها آور نیز می باشد.

خریداران آنغوزه عمده در جهان تولید کنندگان ای هستند که از این محصول در تولیدات خود استفاده می کنند. این افراد صمغ آنغوزه و یا پودر آن را در حجم بالا سفارش داده و از آن در تهیه محصولات خود بهره می برند.

کشورهای تولید کننده آنغوزه

تولید کنندگان آنغوزه عمده

گیاه آنغوزه در برخی از کشورها به دلیل مساعد بودن آب و هوا برای رشد این گیاه، تولید می شود. این صمغ در کشورهای آسیایی چون ایران، افغانستان، پاکستان و هندوستان مصارف زیادی دارد. ایران از تولید کنندگان مهم و معتبر آنغوزه می باشد.

این محصول در کشور هند به عنوان طعم دهنده و چاشنی در غذاها و سالاد استفاده می گردد. زیرا افراد در هند به خواص این گیاه و صمغ آن پی برده اند و از آن در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند.

در کشور خودمان نیز از این محصول در تولید بسیاری از محصولات کارخانه ها استفاده می گردد. این امر به سلامت بدن بسیار کمک می کند و نیاز ما به مواد شیمیایی را از بین می برد.

آنغوزه عمده را از کجا تهیه کنیم؟

توزیع آنغوزه عمده

 

اکثر تولید کنندگان در جهان که از از صمغ آنغوزه استفاده می کنند این سوال برایشان پیش می آید که آنغوزه عمده را از کجا تهیه کنیم؟

اگر شما هم به دنبال تهیه صمغ آنغوزه عمده و شیرابه آنغوزه هستین و می خواهیم آن را مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب تهیه کنید ما این دغدغه را برای شما رفع خواهیم کرد.

شرکت بازرگانی آدیس بزرگترین تامین کننده و عمده فروش آنغوزه در ایران و خاورمیانه می باشد و محصولات خود را با قیمت تولیدی و کیفیت بسیار عالی و مرغوب عرضه می کند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]این محصول در دو نوع آنغوزه تلخ صادراتی و آنغوزه شیرین صادراتی در بسته بندی های کاملاً بهداشتی با کیفیت مناسب به فروش میرسد. ارسال این محصولات به تمام نقاط دنیا امکان پذیر است.[/hwgold-dash]

فروش محصولات گیاهی و دارویی این مجموعه از جمله صمغ آنغوزه به صورت حضوری و یا خرید اینترنتی امکان پذیر است.

قیمت آنغوزه تلخ و شیرین صادراتی

آنغوزه تلخ و شیرین

قیمت آنغوزه تلخ و شیرین صادراتی توسط کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی آدیس برای خریداران محترم محاسبه می گردد. عزیزانی که سفارش عمده و در حجم بالا داشته باشند از تخفیفات بسیار خوبی برخوردار می شوند.

امکان نمونه ارسال محصولات برای داخل و خارج از کشور مقدور است.

جهت اطلاعات بیشتر از لیست محصولات شرکت بازرگانی آدیس و دریافت لیست قیمت و همچنین دریافت مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید