صمغ کتیرا

آخرین قیمت انواع کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۳

آخرین قیمت انواع کتیرا

آخرین قیمت انواع کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۳ را با جزئیات کامل و تخصصی از بازرگانی آدیس تهیه نمایید. این مجموعه انواع کتیرا در بازار تهران را بصورت عمده با مناسب ترین قیمت بفروش می رساند. خرید و فروش کتیرا عمده صادراتی سال هاست توسط این مرکز بدون واسطه انجام می‌گیرد.

آخرین قیمت انواع کتیرا

انواع کتیرا در بازار

انواع کتیرا

انواع کتیرا در بازار بصورت خام یا فرآوری شده بفروش می رسد. هر کدام از این محصولات در شهر های گوناگون ایران از جمله اصفهان و خراسان رضوی تولید می شود.

این محصولات در انواع مفتولی ( کتیرا صدفی) و خرمنی با کیفیت متفاوت عرضه می شود. تولیدکنندگان پس از برداشت کتیرا، آن را با توجه به سفارشات بسته بندی نموده و بفروش می رسانند.

خرید صمغ کتیرا صادراتی مرغوب نیازمند اطلاعات و شناخت کافی از این محصول می‌باشد، به همین منظور بازرگانی آدیس تمامی اطلاعات تخصصی مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهند. تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، محصولات خود را خریداری نمایید.

خرید و فروش کتیرا عمده صادراتی

کتیرا عمده صادراتی

خرید و فروش کتیرا عمده صادراتی در شرکت های بازرگانی عمدتاً بصورت حضوری بوده و خرید برای مشتریان خارجی سخت می باشد.

اما در مرکز خرید و فروش کتیرا عمده (بازرگانی آدیس) این مسئله حل شده و امکان ارسال نمونه بار و خرید غیر حضوری هم فراهم شده است. محصولات این مجموعه به تمامی نقاط ایران و جهان قابل ارسال است و با تضمین کیفیت به فروش می رسد.

از جمله کشور هایی که به خرید کتیرا در حجم بالا میپردازند، کشور هند، عراق، ارمنستان، تاجیکستان می باشند. البته بسیاری از کشور های اروپایی که خود تولیدکننده این محصول نیستند هم، از طرفداران صمغ و پودر کتیرا عمده هستند.

زیرا استفاده از صمغ های گیاهی در تولیدات کارخانه ها می تواند اثرات مثبتی در سلامت جامعه و تک تک افراد داشته باشد. به این دلیل که این محصولات گیاهی بوده و در طول سال ها بر روی آن ها آزمایشات مختلفی صورت گرفته است. نتیجه این آزمایش ها بسیار قابل قبول بوده و همچنان دانشمندان به خواص جدید از این گیاهان پی می برند.

به همین منظور در بسیاری از محصولات کارخانه هایی از جمله: آرایشی و بهداشتی، دارویی و حتی در صنعت غذایی نیز از این محصول بهره می برند. البته در صنعت غذایی از نوع کتیرا خوراکی استفاده می شود که بسیاری از افراد جهت درمان و سلامت جسمانی خود این ماده شگفت انگیز را میل می کنند.

آخرین قیمت انواع کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۳

کتیرا و قیمت آن

آخرین قیمت انواع کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۳ در فصول مختلف سال متفاوت است و برای دریافت قیمت اصلی کتیرا کیلویی باید از طریق مراکز فروش اقدام کرد.

بازرگانی آدیس قیمت محصولات گیاهی از جمله محصولاتی که در زیر نام برده شده است را بصورت روزانه محاسبه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

  • صمغ کتیرا صدفی
  • صمغ کتیرا مفتولی صادراتی
  • صمغ کتیرا خرمنی صادراتی
  • پودر کتیرا
  • کتیرا خوراکی
  • صمغ کتیرا گل

البته قابل ذکر است که انواع کتیرا مفتولی، کتیرا صدفی و کتیرا گل که در بالا نام برده شد از یک نوع بوده و فقط با نام های مختلف شناخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید