کتیرا مفتولی

کتیرا مفتولی بسته بندی با آخرین قیمت

کتیرا مفتولی بسته بندی

کتیرا مفتولی بسته بندی به صمغی گفته می شود که از ساقه گیاه گون گرفته شده است. آن هم بر اثر خراش دادن ساقه گیاه گون و فشاری که انسان با فعالیت های مختلف روی آن انجام  میدهد. به این صورت که این فشارها باعث خارج شدن صمغ به بیرون شده و وقتی در مجاورت هوا قرار می گیرد، آب آن تبخیر و کم کم حالتی سخت پیدا می کند.

شکل کتیرا خشک شده چگونه است؟ معمولا شکل ظاهری کتیرا خشک شده، به نوع خراشی که روی ساقه آن وارد شده بستگی دارد. خرید و قیمت کتیرا خشک صادراتی در بازرگانی آدیس با روشی آسان و مناسب صورت می گیرد.

کتیرا مفتولی بسته بندی

انواع کتیرا در بازار

انواع کتیرا

انواع کتیرا در بازار به دو صورت مفتولی و خرمنی بفروش می رسد. اما امروزه با توجه به بسته بندی شیکی که از کتیرا مفتولی شده بیشتر استفاده می شود.

برای اطلاع از آخرین قیمت کتیرا مفتولی بسته بندی به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و این عصاره گیاهی طبیعی را خریداری نمایید.

استفاده از کتیرا به عنوان ژل سر

ژل موی کتیرا

ژل موی کتیرا

در کتیرا  ماده ای به نام گلیسیرین وجود دارد که از آن به عنوان ژل موی سر برای حالت دادن، براق شدن، استحکام، لطافت و زیبایی مو استفاده می شود.

دو مورد از خواص کتیرا:

  1.  استفاده از کتیرا به عنوان ژل موی سر خاصیت دیگری هم دارد علاوه بر لطافت و زیبایی باعث ایجاد لایه ای محافظ روی موی سر می شود و موهای سر را از موخوره حفظ می کند.
  2. ژل کتیرا یک حالت دهنده فوق العاده قوی است، علاوه بر زیبایی که به مو می دهد  استفاده از آن موها را تقویت و مرطوب می کند.

بهترین تولیدکنندگان کتیرا مفتولی بسته بندی

بهترین تولیدکنندگان کتیرا مفتولی

معرفی انواع کتیرا بسته بندی به شرح زیر است:

  • کتیرای ورقی: کتیرای ورقی از تیغه زدن ساقه به دست می آید. بدون رنگ و سفید است و از بهترین، مرغوب‌ترین و گران‌ترین نوع کتیرا به حساب می آید.
  • کتیرای معمولی: کتیرای معمولی شکلی لوله مانند دارد که زیاد مرغوب نیست. اصولا از آن  کمتر استفاده می کنند.
  • کتیرای مفتولی: کتیرای مفتولی از فرو بردن سیخ یا میخ در ساقه بوجود می‌آید. سپس صمغ بیرون آمده  از آن را به کتیرا تبدیل می کنند.

کتیرا به علت شکل ظاهری و رنگ سفیدی که دارد به نام کتیرای صدفی شناخته شده است. قیمت کتیرا صدفی صادراتی در بازار به طرق مختلف تعیین میگردد.

همانطور که گفتیم کتیرا از صمغ گیاه گون می باشد و از این صمغ برای مصارف خوراکی و دارویی استفاده های فراوانی می شود. از این رو صمغ گیاه کتیرا می تواند تولید کنندگان از لحاظ اقتصادی به سود های بالایی برساند.

از این رو بسته بندی ویژه و مرغوب صمغ کتیرا صدفی عرضه ی این محصول را برای مشتریان راحت تر و حفاظت آن را از عوامل فاسد کننده مطمئن تر کرده است.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]برای خرید بهترین کتیرا مفتولی بسته بندی شده،مرغوب و با کیفیت به سایت ما که از بهترین تولید کنندگان کتیرا مفتولی هستیم مراجعه نمایید.[/highlight-paper]

دیدگاهتان را بنویسید