کتیرا خرمنی, کتیرا مفتولی

کتیرا خرمنی و مفتولی | بزرگترین مرکز توزیع عمده کتیرا در خاورمیانه

کتیرا خرمنی و مفتولی

صمغ کتیرا از درختچه های گونه گون به ویژه A. gummifer و A. microcephalus که در مناطق کوهستانی خشک در ایران و ترکیه یافت می شود بدست می آید. این صمغ ارزش فراوانی دارد و بهترین نوع آن در کشور بصورت خام و یا فرآوری شده عرضه میگردد. این محصول در دو نوع کتیرا خرمنی و مفتولی شناخته می شود و توسط بزرگترین مرکز توزیع عمده کتیرا در خاورمیانه صادر میگردد.

کتیرا خرمنی و مفتولی

خرید و فروش کتیرا مفتولی و خرمنی

صمغ کتیرا

خرید و فروش کتیرا مفتولی و خرمنی در سراسر ایران و جهان توسط مراکز مختلفی صورت می پذیرد. برخی از کشورها اهمیت بیشتری به این محصول با ارزش داده و آنرا در بسیاری از صنایع خود استفاده می کنند. مثلاً از کتیرای خوراکی در صنعت غذایی می توان استفاده کرد.

این دو نوع صمغ از پر ارزش ترین و پرطرفدارترین صمغ های گیاهی و دارویی در دنیا هستند که توسط شرکت بازرگانی آدیس در ایران فرآوری می‌شوند.

این مجموعه از بزرگترین مراکز توزیع عمده کتیرا در خاورمیانه می باشد که صادرات انواع صمغ و پودر صمغ کتیرا در انواع بسته بندی را انجام می دهد.

عرضه انواع صمغ کتیرا عمده

صمغ عمده کتیرا

عرضه انواع صمغ کتیرا عمده به گونه‌های مختلفی صورت می پذیرد. این محصولات دارای انواع گوناگونی می باشند که در زیر به صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.

ترشحات صمغ درخت اصلی عبارتند از صمغ عربی ، صمغ کارایا و صمغ کتیرا و صمغ گاتی. مهمترین آنها از نظر تجاری هستند.

صمغ عربی به عنوان مایع چسبناکی ظاهر می شود که از ساقه و شاخه های درختان اقاقیا (به ویژه اقاقیا سنگال و اقاقیا سیال) که در سراسر کمربند ساحلی آفریقا ، عمدتا در سودان رشد می کند ، خارج می شود.

فرآیند برداشت زمانی اتفاق می افتد که درخت تحت شرایط تنش مانند گرما ، خشکسالی یا زخمی شدن قرار گیرد. این مایع در زیر نور خورشید خشک می شود و گره های شیشه ای شکل می گیرد که با دست جمع می شوند.

کاربرد اصلی صمغ عربی در صنعت شیرینی پزی است. همچنین به عنوان امولسیفایر روغنهای طعم دهنده برای ترکیب در نوشابه ها استفاده می شود. کپسوله کردن روغن طعم دهنده را می توان با خشک کردن امولسیون به صورت پودر جامد که می توان به مخلوط سوپ خشک و کیک اضافه کرد به دست آورد.

صمغ کارایا صمغی است که از درختان Sterculia urens در ارتفاعات مرکزی و شمالی هند یافت می شود.

صمغ گاتی از Anogeissus latifolia بدست می آید که درختی بزرگ برگریز است که در هند می روید.

کاربرد مهم صمغ کتیرا

کاربرد کتیرا

صمغ کتیرا یکی از پرکاربردترین امولسیفایرها و ضخیم کننده های طبیعی موجود در صنایع غذایی ، دارویی و وابسته به آن است. ویسکوزیته بالا که توسط صمغ به آب منتقل می شود ، آن را برای تهیه سوسپانسیون های آبی مواد نامحلول مفید می کند.

صمغ کتیرا عامل تعلیق برای بسیاری از محصولات دارویی است. به طور کلی با افزایش ویسکوزیته فاز خارجی ، ماده فعال را به حالت تعلیق درآورده و بنابراین از ته نشین شدن مواد حل نشده جلوگیری می کند. صمغ کتیرا در عمل به عنوان عامل تعلیق در مخلوط های آبی حاوی تنتورهای رزینی و پودرهای نامحلول سنگین استفاده می شود. گلیسیرت کتیرا یک ماده کمکی مفید برای اتصال توده های قرص است.

موسیلاژ کتیرا در لوسیون ها برای مصارف خارجی استفاده می شود. صمغ کتیرا نیز در غلظت های بالاتر به عنوان پایه ای برای روان کننده های ژله ای استفاده می شود.

کاربرد مهم صمغ کتیرا در ژله های اسپرم کش است. ژله ها و کرم های اسپرم کش به عنوان عوامل شیمیایی عمل می کنند که اسپرماتوزوآ را که با آنها تماس پیدا می کند ، بی حرکت می کند. عمل ضخیم شدن آنها همچنین آنها را قادر می سازد تا عملکردی انسدادی داشته باشند.

صمغ کتیرا به دلیل پایداری آن در حضور گرما و اسیدیته و به دلیل اینکه یک امولسیون کننده موثر با ماندگاری بسیار طولانی است. به طور گسترده ای در صنایع مختلف استفاده می شود. صمغ کتیرا به طور گسترده ای در تهیه سس سالاد ، انواع شیرینی ها ، سس ها ، پایه چاشنی ، مشروب ترشی شیرین ، محصولات ژله ای نرم مانند ماهی ژفیلته ، آبگوشت غلیظ ، امولسیون های نوشیدنی و نانوایی ، یخ ها و شربت ها ، روکش ها و مواد شیرینی پزی و شیرینی پزی استفاده می شود.

کاربرد غذایی کتیرا

کاربرد غذایی کتیرا: کتیرا به دلیل دارا بودن اسید گالاکتورونیک بالا بسیار آب دوست است. کتیرا به دلیل توانایی خود در تثبیت امولسیون ها در pH پایین شناخته شده است. تنها ۰٫۲۵ درصد کتیرا امولسیون پایدار روغن در آب را تشکیل می دهد. کتیرا به مایه کیک و کلوچه اضافه می شود تا از خشک شدن و ترک خوردن جلوگیری شود. نشان داده شده است که کتیرا به عنوان یک پری بیوتیک کاربرد بالقوه دارد. هیدرولیز آن در روده ، الیگوساکاریدهایی را فراهم می کند که باعث رشد باکتری های مفید ، Bifidobacterium longum می شود.

قیمت بسته بندی صمغ کتیرا

قیمت کتیرا بسته بندی

قیمت بسته بندی صمغ کتیرا با توجه به نوع محصول و وزنش تعیین می‌گردد. انواع مدل های بسته بندی این محصول را می توانید از بازرگانی آدیس که بزرگترین تامین کننده کتیرا صادراتی در کشور می باشد، تهیه نمایید.

این مرکز مشاوره تخصصی رایگان به خریداران خود عرضه می کند. همچنین نمونه محصولات خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید و فروش کتیرا خرمنی و مفتولی با همکاران ما هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

بزرگترین مرکز توزیع عمده کتیرا در خاورمیانه

توزیع کتیرا خرمنی و مفتولی

بازرگانی آدیس بزرگترین مرکز توزیع عمده کتیرا در خاورمیانه با رزومه ای قوی می باشد که سالهاست محصولات گیاهی و دارویی خود را در داخل و خارج از کشور به صورت تخصصی و با کیفیتی مرغوب عرضه می کند.

جهت دریافت لیست قیمت کتیرا خرمنی و مفتولی، با ما تماس گرفته و یا در صورت نیاز به واتساپ درخواست خود را ارسال نمایید.

مشاوران ما در اسرع وقت لیست قیمت را در اختیار شما سروران قرار خواهند داد. ارسال محصولات خریداری شده به تمام نقاط جهان با بسته بندی کاملاً بهداشتی صورت میپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید