صمغ کتیرا

نمایندگی کتیرا خرمنی صادراتی در تهران

نمایندگی کتیرا خرمنی صادراتی

نمایندگی های کتیرا خرمنی معمولاً در شهرهای مختلف ایران فعال می باشند. تولید کننده ها برای عرضه محصولات خود نیاز به این نمایندگی ها دارند تا بتوانند توزیع محصولات خودشان را بدون دغدغه انجام دهند. بازرگانی آدیس نمایندگی کتیرا خرمنی صادراتی در تهران است که سالهاست محصولات خود را به صورت عمده به سراسر دنیا ارسال می کند.

نمایندگی کتیرا خرمنی صادراتی

مرکز خرید کتیرا در تهران

خرید کتیرا در تهران

کتیرا خرمنی و مفتولی از انواع گیاه کتیرا می باشد که به صورت صمغ و پودر کتیرا جهت استفاده در محصولات مختلف به فروش می‌رسد.

اکثر کشورهای دنیا به این محصول پرخاصیت نیازمندند. اما همه کشورها کشت این گیاه را ندارند. ایران یکی از کشورهای صادرکننده کتیرا خرمنی مفتولی می‌باشد که محصولاتش دارای کیفیت بالایی است.

مرکز خرید کتیرا در تهران نمایندگی هایی هستند که به صورت معتبر و تخصصی به فروش این گیاه می پردازند. تولید کننده ها محصولات خود را با درجه کیفیت های متفاوت با توجه به سفارش نمایندگی ها آماده می کنند.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]جهت خرید کتیرا خرمنی صادراتی عمده از مرکز خرید تهران می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از نمایندگی کتیرا خرمنی صادراتی در تهران  اقدام کنید.[/highlight-red]

خرید این گیاه از فروشگاه های اینترنتی معمولاً به صورت خرده انجام می پذیرد. ولی بازرگانی آدیس یکی از بزرگترین مراکز فروش کتیرا خرمنی صادراتی می باشد که محصولات خود را به صورت عمده، حضوری و اینترنتی عرضه می کند.

کیفیت محصولات بالا بوده و به صورت تضمینی به فروش میرسند. قیمت روز کتیرا برای خریداران عمده از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل در اینجا قصد داریم به صورت مفصل به این موضوع بپردازیم.

قیمت روز کتیرا

قیمت روز کتیرا

کتیرا به گونه های مختلف در سراسر دنیا خرید و فروش می‌شود.

  1. بعضی از خریداران ترجیح می دهند کتیرا را به صورت خام خریداری نمایند.
  2. عده‌ای دیگر صمغ کتیرا مورد نیازشان از و آنرا به صورت فله ای و یا بسته بندی تهیه می کنند.
  3. نوع دیگر عرضه این محصول به صورت پودر کتیرا می باشد که آن هم می‌تواند به صورت کیلویی و یا در بسته بندی های کوچک تر عرضه شود.
  4. همچنین آدامس کتیرا نیز نوعی دیگر از این محصول می باشد که به دلیل تقاضای زیاد بسیار پرفروش نیز می‌باشد.

بنابراین قیمت روز کتیرا با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، متفاوت است.

خرید کتیرای خوراکی

کتیرا خوراکی

کتیرا علاوه بر استفاده در صنایعی همچون آرایشی و بهداشتی، کفاشی، دارویی و … به صورت خوراکی نیز استفاده می شود. می توان گفت این گیاه پرطرفدار و پرمصرف می باشد و می توان آن را در بیشتر صنایع استفاده نمود. صنایعی مانند صنعت غذا که یکی از مهم‌ترین صنایع موجود در دنیا می باشد و تاثیر مستقیمی بر سلامت بدن دارد.

کتیرای خوراکی خواص بسیار فراوانی دارد که می توان از آن در انواع غذاها استفاده نمود. این گیاه آنقدر پرخاصیت است که فواید آن تمامی ندارد و روز به روز خاصیت های جدیدی از آن کشف می‌شود.

خرید و فروش کتیرای خوراکی می تواند بسیار سود آور باشد. سرمایه‌گذاری در این صنعت برای هر کشوری که تولید کننده آن است، امری ضروری است. به همین منظور شرکت بازرگانی آدیس اقدام به بسته‌بندی صمغ کتیرا مرغوب جهت فروش در بازارهای داخلی و خارجی نموده است.

همچنین صادرات کتیرا کیلویی و فله ای می تواند اشتغال زایی فراوانی در کشور داشته باشد. زیرا خریداران این محصول، آن را به صورت عمده تهیه می‌کنند. حال که با انواع کتیرا و نحوه خرید آن آشنا شدیم می‌خواهیم به مقوله مهم‌تر بپردازیم. قیمت صادرات هر کیلو کتیرا چقدر است؟

قیمت صادرات هر کیلو کتیرا

صادرات کتیرا

صادرات کتیرا با توجه به کشور درخواست کننده می‌تواند به اشکال گوناگون ارسال گردد. بعضی از کشورها درخواست صمغ کتیرا در بسته بندی های کوچک دارند. بعضی از آنها این محصول شگفت انگیز را در بسته بندی های بزرگتر و یا به صورت کیلویی خریداری می نمایند. میزان سفارش خریداران، کیفیتی که انتخاب می کنند و فصل دریافت سفارش می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت صادرات هر کیلو کتیرا را داشته باشد.

معمولا لیست قیمت کتیرا خرمنی صادراتی و کتیرا عمده مفتولی صادراتی را کارشناسان مجموعه پس از محاسبه اعلام می کنند.

از بزرگترین مزایایی که خرید کتیرا از شرکت بازرگانی آدیس دارد توانایی تهیه کتیرا خرمنی صادراتی در حجم بالا میباشد. معمولاً تاجرین وارد کننده این محصول به کشورشان، به دنبال همچین شرکتی می گردند. همچنین داشتن قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای محصولات مرکز آدیس، باعث داشتن مشتریان وفادار از سراسر دنیا شده است.

جهت دریافت نمونه محصولات و دریافت آخرین قیمت هر کیلو کتیرا خرمنی با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین می توانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید