صمغ کتیرا

لیست ارزان ترین قیمت انواع کتیرا در بازار

قیمت انواع کتیرا

انواع کتیرا یک محصول گیاهی است که به روش های مختلف در بین افراد استفاده می شود. کتیرا دارای تنوع است و در بازار می توان انواع آن را با ارزان ترین قیمت تهیه کرد.
کتیرا از درخت کتیرا به دست می آید که به صورت شیره است. شیره گیاهی کتیرا محصولات متنوعی را ارائه می دهد. انواع کتیرا را با قیمت های مختلف می توان در بازار برای مصرف تهیه و خریداری کرد. لیست ارزان ترین قیمت انواع کتیرا در بازار را از بازرگانی آدیس تهیه کنید.

قیمت انواع کتیرا

معرفی کتیرا

شناخت کتیرا

جهت آشنایی بیشتر با کتیرا میتوانید مقاله کتیرا چیست؟ را مطالعه فرمایید. در اینجا به مختصری از اطلاعات درباره این ماده ارزشمند خواهیم پرداخت.

کتیرا از ساقه گیاه گون و کتیرا به دست می آید که باید مقداری از خاک اطراف این گیاهان را کنار گذاشت. سپس با برش دادن ساقه آن شیره گیاهی را استخراج کرد.
انواع مختلف کتیرا از خواص و مصارف زیادی در صنایع گوناگون برخوردار است که مصرف آن به تمامی افراد توصیه می شود و یک داروی کاملا طبیعی می باشد.
کتیرا در محصولات بهداشتی و آرایشی و در صنعت داروسازی بسیار مصرف دارد و به صورت های گوناگون مشاهده می شود.

انواع مختلف کتیرا در بازار

انواع کتیرا

انواع مختلف کتیرا در بازار به صورت های مختلف تولید می شود که چند نمونه مهم آن به صورت زیر است:

  • کتیرا مفتولی
  • کتیرا خرمنی
  • کتیرا ورقه ای

از بین کتیراهای نام برده شده بهترین نوع کتیرا ورقه ای است که از بی رنگ ترین کتیرا تولید شده است و بیشترین خواص را دارد. مصرف کنندگان می توانند از انواع کتیرا برای مصارف دارویی و درمان امراض خود استفاده کنند.

فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی نیز توسط کشور ایران به بازارهای خارجی توسط شرکت های مختلفی صورت میپذیرد. این نوع محصول هم بسیار پرفروش است و مصارف گوناگونی دارد.

کتیرا مفتولی هم از محصولات با کیفیت و پرمصرف در بازار داخلی و خارجی میباشد که بصورت مفصل در سایت به آن پرداخته ایم. جهت آشنایی با کتیرا مفتولی می توانید مقاله های مربوطه را مشاهده فرمایید.

خرید و فروش کتیرا در بازار

کتیرا در بازار

کتیرا مصرف کنندگان بیشماری را در لیست دارد که در فروشگاه های مختلف از جمله عطاری ها به فروش می رسد.
خرید و فروش کتیرا در بازار به صورت فله ای و بسته بندی شده صورت می گیرد و به هر مقداری می توان به تهیه آن در بازار اقدام کرد.
کتیرا در بازار ایران فروش بسیاری دارد و بیمارانی که طرفدار داروهای گیاهی هستند حتما از انواع کتیرا برای درمان بیماری های خود استفاده می کنند.

محصولات گیاهی در کل دنیا طرفداران زیادی دارد و روز به روز تقاضای آنها افزایش پیدا میکند. روی آوردن مردم به داروهای گیاهی می تواند اثرات خوشایندی در دراز مدت بر روی بدن بگذارد. مانند قدیم که افراد از این محصولات برای بسیاری از موارد استفاده می کردند و زندگی سالم تری داشتند. صمغ کتیرا و پودر کتیرا از همین دسته محصولات است که در داخل ایران و خارج خرید و فروش آن بصورت عمده صورت می پذیرد.

لیست ارزان ترین قیمت کتیرا در بازار

کتیرا در بازار دارای لیست قیمت متنوع است و ارزان ترین کتیرا را در لیست خود جای داده است.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]ارزان ترین قیمت کتیرا در بازار متعلق به کتیرایی است که کیفیت آن چندان مناسب نیست و رنگ آن شفافیت زیادی ندارد.[/highlight-red]

ارزان ترین قیمت کتیرا را می توان از شرکت های تولید به نرخ خود تولیدی تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید