صمغ کتیرا

قیمت خرید و فروش کتیرا در داخل و خارج کشور

قیمت خرید و فروش کتیرا

قیمت خرید و فروش کتیرا از طریق ارتباط با بخش فروش بازرگانی آدیس امکان پذیر می باشد.

آنچه در این مطلب میخوانید :
  • قیمت خرید کتیرا چند است؟
  • کتیرا از کجا بخریم؟
  • قیمت فروش کتیرا چقدر است؟
  • چگونه از مناسب ترین قیمت آگاه شویم ؟
  • قیمت کتیرای صادراتی چند است؟

 

 

سوالاتی که در ذهن شماست را ما بخوبی پاسخ گو هستیم . به شما این اطمینان را میدهیم که این مجموعه با دارا بودن مراکزی در سطح استان اصفهان اقدام به خرید محصول کتیرا از از هم میهنان عزیز از سرتاسر کشور  میکند. پس از طی فرآیندهایی اقدام به سورتینگ محصول نموده و آن را درجه بندی مینماییم .

قیمت خرید و فروش کتیرا

انواع گونه های کتیرا

  • کتیرای سفید (شکل پارچه ای که وسط آن برآمده است)
  • کتیرای زرد (تار های به هم پیچیده و دودی شکل)

کتیراها از نظر ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند کتیرای مفتولی و کتیرای فلسی یا همان خرمنی.

کتیرای مفتولی مرغوب تر از نوع خرمنی است. کتیرای مفتولی که در ایران نیز به وفور یافت می شود را می توان بهترین کتیرا دانست. این کتیرا به رنگ سفید متمایل به زرد بوده و کمی شفاف است. این کتیرا بدون بو و مزه است و مقداری کمی در آب حل می شود و ژلاتینی مانند است.

نوع کتیرا خرمنی بادبزنی شکل است و کرم رنگ و یا قهوه ای تیره است و اندازه قطعات آن بین ۱ تا ۵ سانتی متر است.

خواص کتیرا

  • چاق کننده
  • درمان سالک
  • درمان سرفه و گلو درد
  • ملین بسیار قوی
  • درمان ورم معده
  • درمان عفونت لثه
  • درمان زخم چشم
  • مسکنی برای درد کلیه
  • درمان عفونت های ادراری
  • مناسب برای حالت دادن مو

قیمت خرید و فروش کتیرا

لیست قیمت خرید و فروش کتیرا

قیمت خرید و فروش کتیرا یکسان نبوده و بسته به رنگ و کیفیت محصول قیمت آن نیز متفاوت میباشد .

به طوری که هرچه محصول از برداشت اولیه باشد بالطبع رنگ آن نیز سفید وروشن تر است. بنابراین کیفیت آن هم بالاست به طوری که به این نوع از محصول کتیرا در اصطلاح مفتولی شیشه ای (تیغ اول) نیز گفته میشود و قیمت آن بالاست.

انواع دیگر کتیرا  برداشت شده  بیشتر به رنگ کرم بوده واین نشان دهنده کیفیت پایین تر کتیرا بوده و قیمت نیز پایین تر است.

خرید و فروش کتیرا در شهر اصفهان رواج دارد و با توجه به خواص درمانی این گیاه ارزشمند به داخل و خارج از کشور نیز صادر می شود. عرضه عمده کتیرا توسط شرکت بازرگانی آدیس صورت می پذیرد.

فروش انواع کتیرا اصفهان

کتیرا اصفهان

آدیس عرضه کننده ی انواع کتیرا اصفهان با توجه به اسم پر آوازه اصفهان و موقعیت جغرافیایی و کیفیت مناسب محصولات این منطقه بسیار مناسب است.
خرید و فروش کتیرا اصفهان  که دارای کیفیت بسیار زیاد است در سراسر کشور صورت میپذیرد. اصفهان به دلیل محبوبیت سفر، این محصول را در بین تمام محصولات دیگر محبوب تر کرده و حتی وجود توریست ها که از کشور های جهان به آنجا مسافرت می کنند باعث شناخت هر چه بیشتر این محصول در دنیا می شود و دارای مشتری های جهانی می باشد.

قیمت کتیرا در اصفهان

قیمت کتیرا اصفهان

قیمت کتیرا در اصفهان هم مانند دیگر شهر ها و مناطق به نوع آن و کیفیت محصول مرتبط است. این صمغ را می توان از بهترین مراکز در کشور خریداری کرد تا از تجربه خرید خوب لذت برد.

مراکز فروش کتیرا در اصفهان را از طریق تماس تلفنی با ما دریافت نمایید.

قیمت کتیرا کیلویی

قیمت هر کیلو کتیرا

معمولا دو نوع خریدار کتیرا داریم.

  1. افرادی که بصورت عمده خرید می کنند.
  2. افرادی که خرید جزئی انجام می دهند.

خرید کتیرا کیلویی معمولا توسط شرکت هایی صورت می پذیرد که از این محصول در تولیدات خود استفاده می کنند. از آنجاییکه کتیرا خواص فراوانی دارد می توان این ماده بی نظیر را در بسیاری از محصولات تولیدی بکار برد.

قیمت کتیرا کیلویی نسبت به خرید جزئی آن مناسب تر است. زیرا هر چقدر میزان سفارش محصول بیشتر باشد، می توان تخفیفات خوبی را گرفت.

 

همچنین بخوانید : عرضه عمده کتیرا خرمنی صادراتی با تخفیف ویژه در سراسر کشور

خرید کتیرای خوراکی

شاید کمتر کسی بداند که کتیرای خوراکی هم وجود دارد و خواص بیشماری هم دارد. اما اکثر تجار به این امر واقفند و این محصول را بصورت خوراکی نیز خرید و فروش می کنند. خرید کتیرای خوراکی از مجموعه ی بزرگ آدیس با بهترین کیفیت و قیمت مقدور است.

کتیرا خوراکی میتواند در درمان بسیاری از بیماری ها کمک کند و خاصیت زیادی دارد. از این محصول می توان به عنوان ادویه در غذا استفاده کرد و از آن لذت برد. همچنین آدامس کتیرا نیز در بازار موجود است. برای اطلاعات بیشتر از این محصول خاص می توانید مقاله کتیرا چیست؟ را مطالعه نمایید.

قیمت کتیرا سال ۱۴۰۳

قیمت جدید کتیرا سال 1400

از بزرگترین دغدغه خریداران محصولات گیاهی و دارویی در بازار، نوسانات قیمت می باشد. متاسفانه سال های اخیر شاهد تغییر قیمت روزانه محصولات از جمله کتیرا هستیم. این تغییرات در دیگر محصولات و کالاها در بقیه اصناف نیز صادق است.

به همین منظور این مرکز قیمت کتیرا سال ۱۴۰۰ را از طریق تماس تلفنی و یا در واتساپ در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. به همین دلیل نمی توان لیست قیمت ثابتی در سایت قرار داد. زیرا بصورت دائم قیمت ها در حال تغییر هستند و برای دریافت اطلاعات باید با شرکت تماس حاصل نمود.

مشاوران ما در مجموعه آدیس همه ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود و قادرند بصورت تخصصی اطلاعات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهند.

قیمت کتیرا خشک

از پرفروش ترین محصولات این روزهای گیاهان دارویی ، کتیرا خشک است. خرید و قیمت کتیرا خشک صادراتی از مراکز بسیاری در کشور امکان پذیر است. ولی باید در نظر گرفت که کیفیت محصولات در بازار متفاوت است و بهتر است که خرید را از مراکزی انجام داد که بصورت تخصصی این محصولات را بفروش می رسانند.

زیرا در این مراکز تنوع در بسته بندی وجود دارد و حتی می توان محصول را بصورت خرید کتیرا فله ای انجام داد. کمتر شرکتی در کشور وجود دارد که بتواند میزان زیادی کتیرا با کیفیت درجه یک صادراتی را عرضه کند. خوشبختانه بازرگانی آدیس سالهاست که انواع کتیرا خشک صادراتی را بصورت عمده به تمام نقاط دنیا صادر می کند.

این محصولات شامل کتیرا خرمنی و مفتولی بوده که با نام های دیگری از جمله کتیرا گل و کتیرای صدفی نیز شناخته می شود. این نوع کتیرا از کیفیت بالایی برخوردار است و می توان آن را در صنایع گوناگون بکار برد.

قابل ذکر است که این شرکت انواع پودر صمغ کتیرا هم بصورت عمده در بسته بندی های متنوع و یا بصورت کیلویی عرضه می کند. قیمت این محصولات مناسب تر از بازار بوده و امکان ارسال نمونه نیز وجود دارد.

کتیرای صادراتی بازرگانی آدیس

کتیرا صادراتی

محصولاتی که به کشور های دیگر صادر میگردد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این کتیرا نیز اگر کیفیت بالایی داشته باشد در بازار های جهانی فروش زیادی خواهد داشت.

شرکت های مختلفی در کشور به توزیع و فروش این محصول میپردازند. از جمله شرکت بازرگانی آدیس که رزومه ای قوی در امر صادرات این محصول دارد. این مجموعه از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی در کشور محسوب می شود.

کتیرای صادراتی بازرگانی آدیس علاوه بر مرغوب بودن از قیمت منصفانه ای برخوردار است. ارسال این محصولات به کل دنیا امکان پذیر است. کتیرای مفتولی و کتیرای خرمنی در این مجموعه به تضمین کیفیت به فروش می رسند.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]کتیرای صادراتی مرغوبترین نوع محصول بوده و قیمت آن نیز بالاست.[/highlight-red]

شما مشتریان عزیز و گرامی میتوانید جهت مشاوره و خرید انواع مختلف کتیرا با کارشناسان مجرب ما از طریق راههای ارتباطی ما تماس حاصل فرمایید. نمونه محصولات برای خریداران عمده ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید