صمغ کتیرا

قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری

قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری

قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. یکی از این پارامترها نوع محصول میباشد و دیگر اینکه کیفیت محصول باید ملاک باشد. کتیرا از انواع گوناگونی برخوردار است که به عنوان یک صمغ گیاهی تلقی می شود. انواع کتیرا را می توان با قیمت خرید از عطاری های موجود در سراسر کشور خریداری نمود.
کتیرا محصولی است که از صمغ گیاه کتیرا به دست آورده می شود و در انواع مختلف ظاهر می شود .
در عطاری می توان انواع این گیاه را که خاصیت زیادی دارند، بصورت کامل و یا پودر شده تهیه کرد. کسانی که برای خرید کتیرا به عطاری ها مراجعه می کنند هر کدام برای مصرفی خاص آن را تهیه می نمایند. 

قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری

کتیرا و انواع آن

کتیرا و انواع آن

کتیرا تحول بزرگی در دنیای داروهای گیاهی ایجاد کرده است که تاثیرات فراوانی بر اندام های مختلف بدن دارد . همه افراد در سنین مختلف می توانند از آن استفاده کنند .
انواع کتیرا به گونه خرمنی، مفتولی و ورقه ای موجود می باشد که دارای رنگ های شفاف هستند. این گیاهان از موادی مانند آب و املاح معدنی و نشاسته تشکیل شده اند. نوع مفتولی آن روشن تر و شفافیت بیشتری دارد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]کتیرا صمغ یا شیره گیاه گون است که در محل ساقه آن به فراوانی یافت می شود و به صورت های مختلف آن را برداشت می کنند .[/highlight-paper]

گیاه کتیرا خواص دارویی شگفت انگیزی دارد. از خواص مهم برای پوست و مو می توان نام برد که موجب نرم شدن موها می شود و به عنوان یک شوینده گیاهی لقب گرفته است.
در لوزام بهداشتی و آرایشی از کتیرا استفاده می شود و در داروسازی به مقدار فراوان مورد مصرف قرار می گیرد.

قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری

خرید کتیرا از عطاری

عطاری ها از مراکز فروش انواع کتیرا در ایران هستند که محصولات خود را بصورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسانند. این فروشگاه های معتبر در سراسر کشور انواع دیگر گیاهان دارویی و ادویه جات را نیز عرضه می کنند. قیمت خرید کتیرا در عطاری بسته به نوع کتیرا خریداری شده دارد. همچنین میزان خرید محصول نیز باعث کم و زیاد شدن مبلغ فاکتور دارد.

کتیرا در عطاری قیمت های مختلفی دارد و هر چه کتیرا رنگ کمتری داشته باشد و شفاف تر باشد از قیمت بیشتری برخوردار است .
یکی از تعیین کنندگان قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری نوع کیفیت آن است و کاربردی که دارد.

خرید و فروش انواع کتیرا در عطاری

خرید و فروش کتیرا

با پیشرفت علم همه روزه شاهد تمایل افراد به داروهای گیاهی بیشتر می شود. در قدیم نیز افراد ترجیح میدادند که جهت درمان و سلامت بدن از گیاهان دارویی از جمله کتیرا استفاده کنند. با روی کار آمدن داروهای شیمیایی، مردم به این نتیجه رسیدند که عوارض این داروها بسیار زیاد است. به همین دلیل به مواد غذایی ارگانیک و گیاهان مفید دارویی بیشتر از قبل توجه شد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]کتیرا را می توان از عطاری های موجود در سراسر ایران تهیه نمود که به صورت مستقیم به عرضه این محصول دارویی می پردازند.[/highlight-red]

خرید و فروش انواع کتیرا در عطاری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود معطوف می کنند. انواع مختلف کتیرا در وزن دلخواه مشتری در این مراکز به فروش می‌رسد.
برخی از فروشندگان این محصول دارای سایت خرید هستند که قیمت و ویژگی های کتیرا را ذکر کرده و به ثبت سفارشات مشتریان می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید