کتیرا مفتولی

فروش کتیرا مفتولی اعلا در بازارتهران

فروش کتیرا مفتولی اعلا

فروش کتیرا مفتولی اعلا در بازارتهران از طریق این مجموعه بصورت اینترنتی انجام می پذیرد. همچنین می‌توان این محصول شگفت انگیز را بصورت حضوری از بازرگانی آدیس تهیه نمایید. 

فروش کتیرا در بازار تهران که بزرگترین مرکز خرید در ایران شناخته میشود توسط بعضی از بازاریهای قدیمی که در زمینه خشکبار و گیاهان دارویی فعالیت می کنند هم انجام می شود. بیشترین فروش کتیرا از ایران به بازارهای بین المللی انجام میشود. زیرا بیش از نود درصد تولید این محصول به بازارهای خارجی صادر می شود.

فروش کتیرا مفتولی اعلا

 

کتیرا چیست و چه کاربردی دارد؟

کتیرا چیست؟

کتیرا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

خب مبتوان گفت کتیرا صمغی است که بهره برداران برای برداشت آن دور یقه گیاهی به نام گون را خالی میکنند. پس از آماده کردن ساقه گیاه را می خراشند یا در اصطلاح تیغ می زنند.

روی ساقه گیاه گون که خراشی ایجاد می شود باید بصورت مورب از بالا باشد. تا این صمغ صاف و دنباله دار بیرون بجهد و مانند روبان از گون خارج شود.

صمغ خارج شده از گیاه را پس از چند روز از خشک شدن آن جمع آوری می کنند و به فروش می رسانند.

کتیرا بومی در مناطق زیر رویشگاه دارد.

  • آسیای صغیر
  • ایران
  • عراق
  • ناحیه آناتولی
  • سوریه
  • یونان
  • روسیه
  • آمریکا
  • اروپا
  • آفریقا
  • آسیای میانه

فروش انواع کتیرا

فروش انواع کتیرا

فروش انواع کتیرا به دو صورت در بازارهای فروش به چشم می خورد که عبارتند از :

  • کتیرا خرمنی
  • کتیرا مفتولی یا صدفی 

مهم ترین تأمین کنندگان کتیرا در جهان در درجه ی اول ایران و سپس ترکیه و سوریه است.

بهترین نمونه ی کتیرا مربوط به ایران بوده که از قدیم به نام  Persian tragacanth معروف بوده است.

خریداران کتیرا همواره به دنبال قیمت مناسب و کیفیت خوب و همچنین بسته بندی مناسب هستند. از این رو برای خرید محصول به سایتهای اینترنتی معتبر مراجعه می کنند تا خرید بهتری داشته باشند.

 

همچنین بخوانید : قیمت گل کتیرا

 

برخی از خواص کتیرا

خواص شگفت انگیز کتیرا

  • ضد سرفه
  • خلط آور
  • التیام خشکی روده 
  • ضد عفونت دندان 
  • درمان گرمازدگی 
  • افزایش قوای بدن 

چنانکه بعلت خاصیت آبگیری زیاد از آن در صنایع غذایی ،صنایع دارویی ،نساجی  و کاغذ سازی و کفاشی و ساخت دندان مصنوعی مورد استفاده قرار میگیرد.

در ساخت لوازم آرایشی بخصوص در تولید  لوسیون ها و کرم های دست و کرم های بدون چربی از کتیرا بعنوان نرم کننده  بهره  میبرند.

همچنین بخوانید : مراکز تولید انواع کتیرا مفتولی با کیفیت

فروش کتیرا مفتولی اعلا در بازارتهران

کتیرا مفتولی مرغوب

فروش کتیرا مفتولی اعلا در بازار تهران توسط برخی از فروشندگان قدیمی صورت می گیرد. اما نکته قابل توجه در مورد خرید از این فروشندگان این است که اکثر این مراکز می توانند مقدار کمی از کتیرا را تهیه نمایند. این به این معنا است که اگر خریداران عمده کتیرا مفتولی قصد سفارش این محصول را در حجم بالا داشته باشند باید از مراکز دیگری خرید خود را انجام دهند.

شرکت بازرگانی آدیس عرضه کننده ی کتیرا مفتولی اعلا با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب است. این مجموعه به صورت تخصصی و حرفه ای تمامی محصولات کتیرا ازجمله صمغ و پودر کتیرا را به فروش می رساند. همچنین این مرکز سالهاست محصولات خود را به صورت کاملا بهداشتی و در بسته بندی های گوناگون به دیگر کشورها صادر می‌کند.

 

همچنین بخوانید : مراکز تولید انواع کتیرا مفتولی با کیفیت

 

قیمت کتیرا خشک در بازار

کتیرا خشک

کتیرای خشک همان صمغ کتیرا می باشد که پس از ترشح از گیاه گون آن را خشک نموده و به فروش می رسانند. قیمت کتیرا خشک در بازار با توجه به کیفیت آن و میزان سفارش خریدار متفاوت است. قیمت هر کیلو کتیرا در سال های اخیر کاملاً متفاوت بوده و نمی‌توان لیست قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

برای خرید این محصول و یا مشاوره خرید و فروش کتیرا می توانید با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس بگیرید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. قیمت ها به روز محاسبه شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت تمایل به دریافت نمونه محصولات با تیم فروش شرکت هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

لازم به ذکر است که بازرگانی آدیس شرکت پخش کننده انواع کتیرا مفتولی در خاورمیانه می‌باشد. این مرکز تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت به فروش می رساند.

قیمت کتیرا مفتولی در اصفهان

کتیرا مفتولی اصفهان

برخی از خریداران بر این باورند که قیمت کتیرا مفتولی در اصفهان مناسب تر از شهرهای دیگر می باشد. ولی این مسئله فقط به نوع کتیرا و کیفیت آن بستگی دارد. البته قابل ذکر است که انصاف فروشنده نیز در قیمت نهایی محصول بی‌تأثیر نیست.

به همین دلیل هم اکثر خریداران ترجیح می‌دهند از شرکت های معتبر و یا خود تولید کننده محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. این در برخی از مواقع امکان پذیر است و در بسیاری از موارد امکان خرید مستقیم از تولید کننده مقدور نمی باشد. به این دلیل که تولیدکننده ترجیح می‌دهد نمایندگی فروش به شرکت های بازرگانی بدهد. زیرا خود کشاورز نمی‌تواند به صورت مستقیم با تمامی خریداران در ارتباط باشد.

همچنین برای صادرات انواع محصولات از جمله کتیرای مفتولی باید افراد تجربه کافی برای این کار داشته باشند. مجموعه آدیس با حذف واسطه ها و اقدام به فروش مستقیم انواع مختلف کتیرا توانسته است، مشتریان خود را راضی نگه داشته و محصولات گیاهی و دارویی را با قیمت بسیار مناسب عرضه کند.

 

مرکز فروش کتیرا خوراکی کجاست؟

همچنین این مرکز اقدام به فروش کتیرا خوراکی نموده است که بسیاری از افراد از خواص آن مطلع هستند. این محصول بسیار خاص بوده و در صنایع گوناگون از جمله صنعت غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش محصولات شرکت آدیس به صورت عمده بوده و به تمامی نقاط دنیا ارسال می گردد. این مجموعه آماده همکاری با تمامی سازمانها و ارگانها داخلی و خارجی می باشد.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان مجرب این مرکز را دارید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین جهت دریافت نمونه کتیرا مفتولی اعلا با تیم فروش و پشتیبانی هماهنگی لازم را به عمل آورید.

فروش بهترین کتیرا مفتولی اعلا در تهران توسط همین مرکز و با یک تماس تلفنی صورت می پذیرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهند بود.

قابل ذکر است که خرید عمده کتیرا از این مجموعه با تخفیف عالی و مزایای ویژه برای شما عزیزان همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید