کتیرا مفتولی

فروش کتیرا مفتولی اصل در بازار ایران

فروش کتیرا مفتولی اصل

فروش کتیرا مفتولی اصل در بازار ایران درمرکز فروش کتیرا با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت امکانپذیر است. کتیرا مفتولی اصل نوعی صمغ است که از گونه های مختلف گیاهان گون به دست می آید که در انواع درجه بندی  تقسیم بندی شده است. در این مقاله قصد داریم درباره مرکز توزیع و فروش کتیرا مفتولی اصل و چگونگی تشخیص مرغوب بودن این محصول با شما صحبت نماییم.

فروش کتیرا مفتولی اصل

چگونگی تشخیص انواع کتیرا مفتولی  اصل

کتیرا مفتولی اصل

کتیرا در رنگ ها و شکل های بسیار گوناگونی وجود دارد که بیشتر این ماده به دو رنگ زرد و سفید در بازار به فروش می رسد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]کتیرای سفید که به شکل پارچه های عریض می باشد و همان کتیرای مفتولی است که با ارزش ترین و گران‌بها ‌ترین کتیرای جهان محسوب می شود.[/highlight-paper]

اما نوع دیگر این ماده که کتیرای زرد است به شکل نوار های پیچ در پیج دیده می شود. که با نام کتیرای خرمنی معروف شده است. کتیرا خرمنی خوراکی نیز با کیفیت عالی در بازار خرید و فروش می شود.

شاید این سوال در ذهن برخی از اشخاص مطرح شود که: چگونه می توان انواع مختلف کتیرا اصل را از نمونه های تقلبی تشخیص داد؟

  1. برای پاسخ دادن به این پرسش باید گفت که اگر ویژگی های این محصول را بشناسید می توانید نوع اصل آن را تشخیص دهید. برخی از مشخصه های این ماده عبارت هستند از:
    در آب غیر محلول می باشد و حجم آن افزایش یافته و متورم می گردد.
  2. همچنین این ماده خاصیت چسبندگی دارد و از روی رنگ آن می توان به کیفیت ان نیز پی برد،
  3. زیرا کتیرای سفید بهترین گونه این ماده است که کمی متمایل به زرد و تا حدودی شفاف می باشد. از طرف دیگر کتیرا دارای بو و مزه نیست.

بنابراین اطلاع از ویژگی های فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد این ماده که در بالا به آن ‌ها اشاره گردید به ما در تشخیص نمونه های اورجینال آن یاری می رساند.

مرکز فروش کتیرا مفتولی اصل

مراکز فروش کتیرا مفتولی اصل درجه یک

فروش کتیرا مفتولی اصل و یا همان کتیرا صدفی استفاده های بیشماری می شود. از آن در ساخت داروها و مواد شیمیایی و همچنین در مواد آرایشی و بهداشتی به کار می برند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]خاصیت نرم کنندگی این ماده سبب شده است که در رنگ مو ها، شامپو ها و سایر محصولات مراقبتی مو از این گیاه استفاده نمایند.[/highlight-red]

چسبندگی زیاد این صمغ گیاهی سبب گردیده است که در ساخت انواع رزین ها و چسب ها مورد استفاده قرار گیرد.

شما می توانید کتیرا مفتولی اصل را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در شرکت بازرگانی آدیس تهیه نمایید.

اگر در زمینه مشخصات این محصول، قیمت کالا، تضمین خرید و خدمات پس از فروش سوالی دارید، لطفاً با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید