کتیرا خرمنی

فروش کتیرا خرمنی مرغوب بدون واسطه در بازار

فروش کتیرا خرمنی مرغوب

فروش کتیرا خرمنی مرغوب بدون واسطه در بازار توسط شرکت های مختلف بازرگانی انجام می شود. این مراکز معمولا بصورت مستقیم با تولید کنندگان این محصول در ارتباط هستند. انواع محصولات گیاهی را می توان از مراکز معتبر فروش بصورت عمده خریداری کرد. کتیرا خرمنی صمغی است که از لای شکاف های ایجاد شده در ساقه گیاه گون خارج می شود و در صنعت بسیار پرکاربرد است. این محصول نقش مهمی در انواع صنایع دارد و اگر نوع مرغوب آن را بتوان بدون واسطه خریداری کرد، سود قابل توجهی دارد.

فروش کتیرا خرمنی مرغوب

 

چگونگی فرآوری کتیراخرمنی مرغوب  برای استفاده

چگونگی فرآوری کتیرا خرمنی

فرآوری کتیرا خرمنی مرغوب، به طور عمده در ایران انجام می شود. به طوری که ایران رتبه اول تولید این محصول را در جهان به خود اختصاص داده و بیش از ۹۰ درصد آن را صادر می کند.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]در گذشته که خبری از تولید دارو نبود از کتیرا با فواید بیشمار آن استفاده می کردند.[/highlight-red]

  1. اکنون در تهیه لوازم آرایشی و لوسیون های دستی ، سفت کردن پارچه ، در ساختن آبنبات و سایر محصولات از آن به عنوان چسب و تثبیت کننده استفاده می شود.
  2. از این گیاه در چسب های دندان، خمیر دندان و ساخت دندان مصنوعی استفاده می کنند.
  3. از برگها برای تهیه پماد کمک های اولیه استفاده می شود.
  4. همچنین در بهبود یبوست،  اسهال و مشکلات گوارشی از کتیرا استفاده می شود.
  5. از کتیرا خرمنی مرغوب در طب سنتی برای پانسمان سوختگی می شود.
  6. و هم اکنون اعتقاد دارند که این ماده ممکن است خاصیت ضد توموری داشته باشد و می تواند سیستم ایمنی بدن را تحریک نماید.
  7. این گیاه در آب و هوای معتدل سوریه و ترکیه نیز رشد می کند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]گیاه گون تولید کننده کتیرا خرمنی، معمولا در بهار یا در تابستان عرضه کتیرا خرمنی را انجام می دهد و در زمستان از بین می رود.[/highlight-paper]

خواص کتیرا خرمنی و کاربرد آن

کتیرا خرمنی مرغوب پرخاصیت

شکل کتیرا خرمنی مرغوب بستگی به شکافی دارد که آز آن خارج می شود. صمغ کتیرا چسبناک، بی رنگ، بی بو ، محلول در آب و مخلوطی از پلی ساکارید هاست.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]جالب است بدانید کتیرا خرمنی حتی در ساخت پنیر و سایر فراورده های لبنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.[/highlight-red]

  1. خواص مطلوب آن شامل ویسکوزیته بالا در غلظت کم ، پایداری در برابر گرما و اسید، مقاومت در برابر تخریب میکروبی و ماندگاری بسیار طولانی مدت است.
  2. از آن به عنوان نگهدارنده رطوبت، ضد یخ زدگی و ماده نگهدارنده در لبنیات و شیرینی ها استفاده می شود.
  3. از این ماده به عنوان یک عامل تعلیق برای جلوگیری از حل شدن مواد و به عنوان تثبیت کننده ویتامین C مورد استفاده قرار می گیرد.

از این ماده در ساخت محصولات مختلفی از جمله موارد زیر استفاده می شود.

  • تهیه ژله ها
  • ساخت رنگ ها
  • ساخت پولیش ها
  • ساخت حشره کش ها
  • خمیر چاپگر
  • جوهر چاپگر
  • تولید مداد رنگی
  • تولید چسب

فروش بی نظیر کتیرا خرمنی مرغوب

فروشنده کتیرا خرمنی مرغوب

کتیرا خرمنی، ماده فوق العاده و بی نظیری است که در انواع صنایع به چشم می خورد. این محصول با فواید بیشمار و فراون آن، در اصل یک ماده بسیار گران بها می باشد. به همین دلیل قیمت کتیرا خرمنی در بازار گاهی نجومی افزایش می یابد.

شرکت بازرگانی آدیس با عرضه کتیرا خرمنی، و فروش آن با قیمت مناسب سعی در افزایش استفاده و شناخت مردم با این ماده بی نظیر دارد. جهت اطلاع از لیست قیمت کتیرا و دریافت نمونه محصولات با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی نیز توسط این مجموعه با قیمت های استثنایی صورت میپذیرد. این محصول در دو نوع مفتولی و خرمنی قابل خریداری است.

همچنین شرکت ما تامین کننده انواع پودر کتیرا می باشد که کاربرد فروانی در انواع صنایع دارد. تمامی محصولات مجموعه بزرگ آدیس با تضمین مرغوبیت به فروش می رسد. ارسال محصولات به تمامی کشور ها صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید