کتیرا مفتولی

فروش عمده کتیرا مفتولی صادراتی در بازار ایران

فروش عمده کتیرا مفتولی صادراتی

در حال حاضر  کتیرا مفتولی در سراسر دنیا در صنایع آرایشی، بهداشتی و دارویی کاربرد دارد. با تولید محصول با کیفیت و مرغوب و یا تبدیل آن به کالای دیگر همچون لوازم آرایشی و یا با فروش عمده کتیرا مفتولی صادراتی به صنایع مرتبط به رونق اقتصادی کمک شایانی نمود. در واقع کتیرا صمغ خشک شده گیاه گون است که حاصل خراشیدن ساقه گیاه و فشاری که به آن وارد می شود، است. فصل برداشت کتیرا اواخر بهار است و تا اوایل شهریور ادامه دارد (در حدود شصت روز)، تجدید حیات از طریق بذر کتیرا می باشد.

فروش عمده کتیرا مفتولی صادراتی

زمان برداشت کتیرا

کتیرا در نیمه دوم تابستان از گیاه گون برداشت می‌شود. خاک اطراف یقه گیاه را تا عمق cm5 خالی می‌کنند. سپس در قسمت بدون حفاظ توسط یک چاقوی تیز، شکاف طولی ایجاد کرده سپس بوسیلۀ یک قطعه چوب شبیه گوه با فشار شکاف باز می‌کنند. تا صمغ به راحتی به بیرون تراوش شود. این محصول به دو صورت عمده کتیرا مفتولی و کتیرا خرمنی در بازار عرضه میگردد.

خرید عمده کتیرا مفتولی در بازار داخلی و خارجی

خرید عمده کتیرا مفتولی

از آنجایی که قیمت صادراتی کتیرا مفتولی قابل توجه می باشد و با وجود مصرف رو به افزایش این محصول در جهان و همچنین گذشته ای که کتیرا در ایران دارد می بایست توجه ویژه ای به این محصول داشت. چرا که در حال حاضر نقش انکار ناپذیری در بسیاری از صنایع دارد. همچنین به صورت عمده در بازار داخلی و خارجی طرفداران ویژه ای بدست آورده است. اما متاسفانه نه تنها برای آینده آن برنامه ریزی نشده است بلکه از منابع موجود حفاظت نمی شود.

فروش ویژه کتیرا مفتولی صادراتی در بازار تهران

فروش ویژه کتیرا مفتولی صادراتی

روش فروش عمده  کتیرا مفتولی صادراتی متفاوت است. هم می توان خام فروشی داشت، یا در صنایع تبدیلی از این محصول استفاده نمود. قیمت هر کیلو کتیرا به پارامترهای مختلفی وابسته است. از جمله نحوه ی عرضه این محصول و کیفیت آن جزو پارامترهای مهم تعیین کننده قیمت می باشد.

قیمت کتیرا در عطاری بر اساس مثقال است و اصلا به صورت فله به فروش نمی رسد. کارخانجات تولید کتیرا مفتولی می توانند بدون واسطه و با قمیت مناسب محصولات را بفروش برسانند.  با کمک وبسایت و فروش اینترنتی به طور مستقیم انواع مختلف کتیرا در اختیار مرکز فروش کتیرا تهران بگذارند.

خریدار جدیدترین مدل های کتیرا مفتولی در کشور

جدید ترین مدل کتیرا مفتولی

در حال حاضر کتیرا به غیر از مصارف خوراکی در صنعت و مصارف تجاری نیز کاربرد دارد. بیش از یک دهه صمغ کتیرا به عنوان یکی از محصولات مراتع ایرانی و کالای پر مصرف صنایع مختلف به دست فراموشی سپرده شده است. مثل گذشته به این گیاه توجهی نمی شود. ولی قطعا تولید هرچه بیشتر و با کیفیت گیاه کتیرا تاثیر بسیار زیادی سودآوری و رونق صنایع مرتبط با این محصول دارد.

صنایعی همچون صنعت کاغذ، نساجی، پزشکی و آرایشی ؛ صنعت چسب سازی، همچین در صنعت چرم جهت تمیز کردن آن نیز به کار می رود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]در صنعت نساجی و تولید پارچه هایی همچون ابریشم و کرپ نیز استفاده می شود. در صنعت آرایشی و بهداشتی جهت تولید کرم ها ، پماد و محصولات مرتبط نیز کاربرد دارد.[/hwgold-dash]

خرید و فروش کتیرا برای این صنایع در حجم بالا صورت می‌گیرد. این محصولات معمولاً بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه میشود.

قیمت روز کتیرا مفتولی اصفهان در بازار بورس جهانی

قیمت روز کتیرا مفتولی اصفهان

کتیرا مفتولی اصفهان معمولا یکی از محصولات مهم کشاورزی این استان می باشد. این محصول به طور کلی سهم بسزایی در تولید این محصول در کل کشور را دارا می باشد. کتیرا به کشورهایی همچون آمریکا، انگلستان، مجارستان، هند، چین، کانادا، سوئیس، سوئد ، آلمان ، لبنان ، ایتالیا و امارات متحده صادر می گردد.

این امر به رونق اقتصادی کشور کمک شایانی می نماید. ولی متاسفانه بومیان منطقه کوهستانی با برداشت این محصول ارزشمند و استفاده از آن به عنوان سوخت، ضررهای جبران ناپذیری به این صنعت وارد می کنند.

باید به این نکته توجه داشت که این محصول  نقش پر رنگی در بسیاری از صنایع دارد. این گیاه در بازار جهانی طرفداران زیادی برای آن می باشد. با فروش آن به بازارهای جهانی می توان رونق اقتصادی را برای کشور به ارمغان آورد.

قیمت کتیرا برای خرید و فروش عمده در بازار اصفهان بسیار مناسب می باشد و میتوان آن را از مراکز فروش معتبر تهیه نمود.

مرکز توزیع و صادرات کتیرا مفتولی در ترکیه

صادرات کتیرا مفتولی در ترکیه

لازم به ذکر است پس از ایران کشور ترکیه و سوریه بیشترین صادرات این محصول را در جهان دارا می باشند. با وجود منابع این محصول در کشور ترکیه، واردات نیز انجام می دهند. با فرآوری آن برای صنعت داروسازی خود، درآمد بسیاری حتی بیش از تولیدکنندگان این محصول از جمله ایران را داشته اند.  با اینکار به رشد و اشتغالزایی خود کمک شایانی نموده اند. همانطور که میدانید ایران مرز مشترک با کشور ترکیه دارد. بنابراین می توان با تولید کتیرا مفتولی با کیفیت و صادرات آن به این کشور به ارزآوری در کشور کمک کرد.

خرید مستقیم و بدون واسطه کتیرا مفتولی اصل

خرید مستقیم و بدون واسطه کتیرا مفتولی اصل و درجه یک از شرکت بازرگانی آدیس با قیمت ارزان امکان پذیر است. این محصول از بهترین گیاه گون تولید شده و برداشت آن توسط افراد خبره صورت می پذیرد.

تمامی محصولات این مرکز با کیفیت بالا بوده و امکان ارسال نمونه برای شما عزیزان فراهم شده است. جهت اطلاع از لیست قیمت فروش عمده کتیرا مفتولی صادراتی در سال ۱۴۰۰ با ما تماس بگیرید و تا در کمترین زمان از قیمت های به روز شرکت اطلاع پیدا کنید.

تمامی محصولات گیاهی مجموعه بازرگانی آدیس به دیگر کشور ها صادر می شود. کشور هایی از جمله: عراق، ارمنستان، تاجیکستان و… . مشاوران ما در شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

در این مرکز کتیرا خوراکی با بهترین کیفیت نیز موجود است که می توانید آن را بصورت صمغ و یا پودر کتیرا تهیه نمایید. قیمت این محصولات مناسب بوده و در بسته بندی های کاملا بهداشتی عرضه می گردد. ارسال محصولات در کوتاهترین زمان ممکن و به تمام مناطق ایران و جهان صورت می گیرد. قیمت کتیرا کیلویی و کتیرا بسته بندی توسط کارشناسان فروش ما محاسبه می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید