کتیرا خرمنی

فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی با کیفیت مناسب در بازار ایران

فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی

کتیرا صمغی است که از گیاهان کوهی بدست می آید؛ و از زمان های قدیم بین مردم شناخته شده است. کشورهای زیادی از جمله ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول کاربردی هستند. این صمغ به دو دسته مفتولی و خرمنی تقسیم بندی می شود. نوع خرمنی از مفتولی سفت تر است و و قطعات به شکل بادبزن هستند و رنگ کرمی و زرد تیره دارد. این محصولات به صورت عمده و جزئی به فروش می رسند. که عمده فروشی آنها سود زیادی نسبت به خرده فروشی دارد. فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی با کیفیت مناسب در بازار ایران انجام می شود.

فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی

همه چیز درباره کتیرا خرمنی

کتیرا خرمنی صادراتی یکی از با کیفیت ترین انواع کتیراست که در جاهای مختلفی می توان از آن استفاده کرد. حتما تا به حال در مورد خواص بی شمار کتیرا در پوست و مو شنیده اید، همین خواص باعث شده اند از کتیرا در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده های فراوانی شود اما وقتی کتیرا به صورت تازه در اختیار شما قرار دارد می توانید آن را استفاده نمایید و لزومی ندارد از لوازم آرایشی و بهداشتی آن استفاده کنید. در مناطقی که گیاه گون به وفور کاشته و یافت می شود قیمت این گیاه به شدت کاهش پیدا می کند و در شهرهایی که از محل کشت این گیاه دور هستند، قیمت گیاه بالاتر می رود.

ویژگی انواع کتیرا خرمنی مناسب صادرات

ویژگی انواع کتیرا خرمنی مناسب صادرات برای تولید کتیرا باید بدنه ی گیاه گون را تیغ بزنند تا کتیرا حاصل شود. کتیرا انواع مختلفی دارد، انواع کتیرا صادراتی عبارتند از:

کتیرا ورقه ای: از بریدن ساقه ی گیاه کتیرا حاصل می شود و به صورت ورقه ای شکل است. این نوع کتیرا را می توان بهترین نوع کتیرا دانست که برای صادرات مناسب تر از سایر انواع است.

کتیرا لوله ای: شکل ظاهری این نوع کتیرا به صورت لوله ای و یا مدور است و کیفیت چندان خوبی ندارد. در اغلب مواقع از این نوع کتیرا در صادرات استفاده نمی شود زیرا در مورد کیفیت آن تردید های زیادی وجود دارد، اما در مواردی که نتوانید انواع دیگر کتیرا را بیابید استفاده از آن گزینه مناسب است.

کتیرا مفتولی : شکل ظاهری این کتیرا مانند سیم و مفتول است که از فرو بردن میخ یا سیخ در تنه گیاه گون حاصل می شود. این نوع کتیرا کیفیت میانه ای دارد و می توان آن را از نظر کیفیت بین کتیرای ورقه ای و کتیرای لوله ای قرار داد.

خرید عمده کتیرا خرمنی صادراتی در بازار جهانی

خرید کتیرا خرمنی عمده صادراتی

خرید انواع کتیرا خرمنی صادراتی در بازار جهانی نیاز مصرف کننده را به خوبی تامین می کند. وقتی مصرف بالا باشد خرید عمده بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. محصول صادراتی دارای کیفیت بسیار بالایی است؛ به همین خاطر جنبه صادراتی پیدا می کند. و در بازار های داخلی و خارجی فروش بالایی دارد.

صمغی که در سال دوم رشد گیاه از آن گرفته می شود؛ از نظر تجاری درجه مرغوبیت بالایی دارد. خواص منحصر به فرد این گیاه باعث استقبال بیشتر مصرف کنندگان از آن شده است. و به بازار خرید و فروش کتیرا رونق زیادی بخشیده است.

فروش ویژه کتیرا خرمنی صادراتی با تخفیفات استثنایی در سراسر کشور

فروش ویژه کتیرا صادراتی خرمنی

فروش عمده کتیرا خرمنی صادراتی با تخفیفات استثنایی در سراسر کشور، خرید را برای مصرف کننده راحت تر کرده است. تولید کننده برای اینکه بتواند رضایت مشتری را جلب کند و بازار فروش خوبی داشته باشد؛ قیمت ها را تا حد امکان کاهش داده و محصولات را به بازار عرضه می کند. این تولیدی ها در سراسر کشور شعبه دارند.

کتیرا خرمنی ارزان محصولی است که مشتری می تواند از این مراکز فروش تهیه کند. مشتری هنگام خرید علاوه بر کیفیت بالا به قیمت مناسب محصول هم توجه زیادی می کند. تخفیفات باعث می شود تا همه توان خرید این گیاه را داشته باشند.

خریدار بهترین کتیرا خرمنی برای صادرات به کشور های همسایه

کتیرا خرمنی صادراتی

مصرف کننده خریدار کتیرا اصفهان که بهترین محصول است می باشد. این شهر جز نواحی رویش بهترین محصول است؛ که علاوه بر تامین نیاز داخلی، برای صادرات به کشورهای همسایه مهیا می شود. شهرهای زیادی در کشور از نظر تولید محصول رتبه اول را دارند. همیشه بهترین و با کیفیت ترین محصول گزینه مناسبی برای صادرات است.

صادرات این محصول با درآمد ارزی که دارد به اقتصاد کشور کمک زیادی می کند. و همچنین زمینه اشتغالزایی افراد زیادی را فراهم می کند. این امر پیشرفت تولید کننده را در پی دارد؛ و باعث می شود خود را در بازار رقابتی جای دهد.

قیمت ارزان کتیرا خرمنی صادراتی

کتیرا خرمنی ارزان قیمت

قیمت کتیرا خرمنی صادراتی در سال های مختلف متفاوت است. مدل های مختلف این محصول نیز شاهد تغییر قیمت بوده اند. استفاده از این ترکیب به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد؛ بسیار ارزان و مقرون بصرفه است. اگر خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده باشد؛ محصول قیمتی مناسب تر از بازار دارد.

نوسانات بازار و هزینه های متفرقه ای که برای برداشتن محصول صرف می شود و همچنین تورم و شرایط حاکم بر بازار همگی بر قیمت گذاری تاثیر زیادی می گذارد. هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد ارزش بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

نمایندگی پخش کتیرا خرمنی در کشور های آسیایی

نمایندگی پخش کتیرا خرمنی

نمایندگی کتیرا خرمنی صادراتی با پخش محصول در کشورهای آسیایی علاوه بر اینکه نیاز مصرف کنندگان خارجی را هم تامین می کند؛ زمینه تولیدات بیشتر را برای تولید کننده به همراه خواهد داشت. این امر علاوه بر صرفه اقتصادی به توسعه و پیشرفت تولیدی هم کمک می کند.

وجود این نمایندگی های پخش خرید را برای مصرف کننده در هر جایی که باشد حتی مناطق دور افتاده آسان تر می کند. این کار رضایت بیشتر مشتری را در پی دارد؛ و باعث کوتاه شدن دست واسطه ها و سود جوهای زیاد از بازار خرید و فروش می شود که به نفع مصرف کننده و تولید کننده است.

شیوه خرید ارزان انواع کتیرا خرمنی صادراتی

قیمت بهترین کتیرا صادراتی نسبت به انواع مختلف کتیرا با کیفیت متفاوت بالاتر است. اما راه های زیادی برای خرید این کتیرا با قیمت ارزان وجود دارد. یکی از این راه ها خرید مستقیم و بدون واسطه از فروشنده اصلی است، واسطه هایی مانند مغازه ها کتیرا را با قیمت بالاتری در اختیار شما قرار می دهند و این طبیعت تجارت است.

دومین عامل موثر در قیمت کتیرا شهر محل خرید است. اگر این محصول را از شهرهایی خریداری می کنید که گون خیز باشد احتمالا می توانید آن را با قیمت بهتری خریداری نمایید. زیرا در سایر شهرها این محصول کمیاب تر است و افراد باید برای خرید این محصول هزینه های حمل و نقل زیادی متحمل شوند.

فروش عمده کتیرا خرمنی در  مرکز خرید و فروش انواع کتیرا شرکت بازرگانی آدیس با قیمت ارزان و بصورت عمده صورت می پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید