صمغ آنغوزه تلخ

فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی درجه یک در بازار داخلی و جهانی

صمغ آنغوزه تلخ صادراتی

آنغوزه بصورت کلی به دو دسته تلخ و شیرین تقسیم بندی می شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. این صمغ بسیار سودمند است و می‌توان از آن در موارد مختلفی در مشاغل بهره برد. فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی درجه یک در بازار داخلی و جهانی توسط شرکت بازرگانی آدیس انجام می شود.

صمغ آنغوزه تلخ صادراتی

صمغ آنغوزه چیست و چگونه برداشت می‌شود؟

برداشت صمغ آنغوزه

ابتدا میخواهیم بدانیم صمغ آنغوزه چیست و چگونه برداشت می‌شود، سپس به عرضه آن در بازار بپردازیم.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]آنقوزه یا آنغوزه گیاهی است علفی چند ساله، ریشهٔ آن کمی ضخیم و گوشتی است. برگ‌های آن بسیار بریده و غباری، ساقه آن مجوف و گوشتی و بلندی آن تا ۲ متر می‌باشد. گل‌های آن به رنگ زرد و به گروه چتر مانند در انتهای ساقه ظاهر می‌شود.[/hwgold-dash]

آنغوزه در چند سال اولیه سن خود ساقهٔ قابل رویتی ندارد و برگ‌های آن گسترده روی زمین است. در مراتع به نام «کماه» و «انگزاکماه» چوپانان می‌شناسند و مورد توجه و علاقهٔ گوسفندان است. دام را چاق می‌کند ولی گوشت گوسفند کمی بدبو می‌شود.
میوهٔ آنغوزه دارای دو تخم به رنگ قهوه ایی تیره و سیاه، بیضی کمی پهن و بسیار بدبو می‌باشد. با تیغ زدن یا قطع ریشه یا قسمت پایین ساقه و یقهٔ گیاه در اواخر بهار، شیرهٔ بسیار متعفنی در طول تابستان خارج می‌شود. این شیره در مجاورت هوا به تدریج سفت می‌شود که همان آنغوزه است.

این صمغ در اراضی بائر و خشک و آهکی مناطق گرم آسیا می‌روید.

در ایران در مناطق مختلف خراسان، کوه سرخ خراسان رضوی، بلوچستان آنغوزه وجود دارد. همچنین امکان فروش عمده صمغ آنغوزه تلخ صادراتی به کشورهای همسایه  وجود دارد.

صادرات آنغوزه به هند مهم ترین بازار فروش برای تولید کنندگان داخلی است.

عرضه آنغوزه تلخ در بازار داخلی و جهانی

بازار آنغوزه تلخ

فروش بذر گیاه دارویی آنغوزه مرغوب برای مصارف صادراتی با قیمت و کیفیتی عالی انجام خواهد گرفت. این صمغ از گیاهی است که از تیره چتریان می باشد و معمولا در ایران در مناطقی که بیابانی و استپی رشد می کند. در پارسی این گیاه انگدان نامیده می شود. از جمله گیاهان بسیار مفید است و از شیره این گیاه دارو تهیه می شود.

در این گیاه با وارد کردن شیاری در ریشه تا پایین ساقه شیره این گیاه خارج می شود. شیره تهیه شده از آن برای تقویت معده مورد استفاده قرار می گیرد و برای کشتن کرم های معده نیز مفید است.

شرکت بازرگانی آدیس خریدار و فروشنده انواع آنغوزه در ایران و بازارهای خارجی می باشد. این مرکز به موارد زیر می پردازد.

  • تهیه و توزیع انواع آنغوزه
  • فروش عمده آنغوزه خشک
  • فروش شیره آنغوزه
  • نمایندگی آنغوزه تلخ صادراتی
  • تامین آنغوزه مورد نیاز صنایع
  • فروش و خرید آنغوزه کخ
  • دارای بازار فروش صمغ آنغوزه

این شرکت قیمت بذر آنغوزه تلخ را به صورت توافقی مشخص می کند.

توزیع انواع آنغوزه تلخ در اصفهان

صمغ آنغوزه تلخ اصفهان

شرکت بازرگانی آدیس توزیع انواع آنغوزه تلخ در اصفهان و دیگر مناطق کشور را با قیمتی مناسب و بدون واسطه انجام می دهد. این مرکز رزومه ای قوی و سابقه ای درخشان در امر فروش داخلی و صادرات انواع آنغوزه دارد.

گیاهان دارویی مورد استفاده بسیاری از افراد در کشورهای مختلف قرار می گیرد که هر کدام از شرکت های خریدار این محصول را برای مقاصدی خاص در نظر می گیرند. مجموعه آدیس بسیاری از این گیاهان و صمغ های دارویی را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

خریدار صمغ آنغوزه تلخ در طب سنتی

صمغ آنغوزه تلخ سنتی

آنغوزه تلخ در طب سنتی برای موارد زیادی استفاده می شود که در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • به عنوان خلط آور
  • ضد نفخ
  • ضد اسپاسم روده ای
  • برای بهبود قولنج

همچنین سوسپانسیون آن برای فراری دادن سگ، گربه و دیگر حیوانات وحشی مورد توجه بوده است. مصرف آنغوزه خصوصا در میان آمریکایی‌های آفریقایی ادامه دارد.

آنغوزه برای درمان سرطان شکم، میخچه، پینه، ادرارآور، مسکن و محرک به کار می رفته است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]در درمان‌های عامیانه برای قطع قاعدگی، آسم، تشنج، خروسک، جنون و سرطان استفاده می‌شود. با این حال، اصلی‌ترین کاربرد آن به صورت رایحه در عطریات می‌باشد. [/highlight-red]

این گیاه با طعمی قوی‌تر از پیاز یا سیر به شکل گم رزین یا محلول همچنان در دسترس است. در داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی سالم و محلی نیز به عنوان نگهدارنده یا ادویه به فروش می‌رسد. گاهی به میزان کم در برخی از شکلات‌ها، نوشابه ها، چاشنی‌ها و سس‌ها به کار می‌رود.

کاربرد آنغوزه در کشاورزی برای  کشتن کرم های داخل مزرعه و یا باغچه موقع آبیاری مقداری آنغوزه را در پارچه ای گذاشته و داخل آب جلوی شیلنگ بگذارید.

لیست قیمت صمغ آنغوزه تلخ صادراتی در بازار تهران

بازار صمغ آنغوزه تلخ صادراتی

برای بدست آوردن قیمت صمغ آنغوزه تلخ صادراتی در بازار تهران می توانید با شرکت بازرگانی آدیس تماس بگیرید. این مجموعه تمامی محصولات خود را به قیمت روز محاسبه کرده و در اختیار خریداران عمده قرار می دهد. قیمت هر کیلو صمغ آنغوزه در بازار متفاوت است و با توجه به کیفیتی که دارد ارزش گذاری می شود.

معمولا گیاه آنغوزه ۲۰ تا ۴۰ گرم شیردهی دارد و از شیره آن ده ها نوع ماده دارویی ارزشمند به دست می آید. این ماده به علت نبودن صنعت تبدیل در ایران، به صورت خام به کشورهای دیگر صادر می شود.

گیاه آنغوزه از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است و هر کیلوگرم از آن  در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به قیمت بالایی به فروش می رسد. به نظر می رسد با این سود دهی بالا می توان با ایجاد صنایع تبدیلی ارزش اقتصادی زیادی را در کشور ایران داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید