کتیرا مفتولی

فروش بهترین کتیرا مفتولی نهاوند درجه یک

کتیرا مفتولی نهاوند

از گیاه گون شیره و صمغی گرفته می شود که نام آن کتیرا می باشد. کتیرا با خراش روس سطح گیاه گون استخراج می شود. این گیاه پر خاصیت در کشور های مختلف جهان تولید می شود که از جمله آن می توان به ایران، عراق، سوریه و یونان اشاره کرد. کتیرا مفتولی نهاوند از جمله محصولاتی است که در ایران تولید می شود و قابلیت صادر شدن دارد. البته لازم به ذکر است که سالانه حجم زیادی از تولیدات کتیرای مفتولی ایران به کشور های مختلفی نظیر کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود. هر چند که بهترین برند کتیرا مربوط به نهاوند می شود اما بهترین مرکز برای تولید کتیرای مفتولی استان فارس است.

کتیرا مفتولی نهاوند

 

۸ خاصیت باورنکردنی کتیرا

خاصیت کتیرا

کتیرای مفتولی به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از عمده دلایلی که از کتیرای مفتولی استفاده می شود خواص باور نکردنی آن است. در ادامه تعدادی از خاصیت کتیرا مفتولی نهاوند را ذکر خواهیم کرد تا شما نهایت آشنایی را با این گیاه درجه یک داشته باشید.
از جمله خواصی که می توان برای کتیرا مفتولی نام برد موارد زیر است:

  1. درمان شوره
  2. افزایش میل جنسی
  3. کمک به هضم غذا
  4. بزرگ شدن سایز سینه
  5. درمان بیماری قند
  6. کاهش خونریزی شدید
  7. درمان سرماخوردگی
  8. مهار رشد تومور

اگر ما بخواهیم در رابطه با کاربرد کتیرا صحبت کنیم از یک مقاله گنجایش آن بیشتر است. شما میتوانید به مقاله ( کتیرا چیست؟ ) مراجعه کنید. اما به صورت اجمالی اگر بخواهیم بپردازیم، می توانیم به مواردی همچون صنایع نساجی، کاغذ سازی و کفاشی و ساخت دندان مصنوعی اشاره کنیم. هر کدام از این موارد توضیحات مفصلی دارد که در مقالات بعدی حتما به آن ها خواهیم پرداخت.

عرضه عمده کتیرا مفتولی نهاوند

کتیرا مفتولی نهاوند عمده

کتیرا مفتولی در بازار انواع مختلفی دارد و مشتریان بسته به نیاز خود این محصول را تهیه و خریداری می کنند. به طور کلی کتیرا به سه نوع در طبیعت یافت می شود که آن سه نوع عبارتند از:

  1. کتیرا ورقی
  2. کتیرا معمولی
  3. کتیرا مفتولی

اگر بخواهیم طرز تهیه هر کدام را در یک جمله بیان کنیم باید بگوییم که کتیرا ورقی از تیغ زدن ساقه، کتیرا معمولی به شکل لوله و کتیرای مفتولی از فرو بردن سیخ در ساقه بدست می آید.
انواع مختلف کتیرا را می توان از طریق نمایندگی های معتبر در هر شهر خریداری کرد. قیمت این کتیرا مفتولی نهاوند باکیفیت و مرغوب در بازار های مختلف متفاوت است و بسته به حجمی که دارد قیمت آن متغیر می شود.
به طور کلی اگر خواهان خرید کتیرا مفتولی هستید حتما سری به فارس و شهر شیراز بزنید. چرا که با مرغوب ترین نوع کتیرا را می توان در آن منطقه پیدا نمود.

قیمت کتیرا در بازار ایران و جهان را از شرکت بازرگانی آدیس تهیه نمایید. این مجموعه علاوه بر اعلام قیمت مشاوره تخصصی رایگان نیز به خریداران عمده این محصول ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید