کتیرا خرمنی, کتیرا مفتولی

فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی در بازار

فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی

فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی در بازار ایران بصورت عمده ومناسب در مجموعه بازرگانی آدیس به راحتی در دسترس می باشد. قیمت فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی برای خریداران و مصرف کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی

قیمت انواع کتیرا خرمنی و مفتولی

قیمت انواع کتیرا خرمنی و مفتولی

کتیرا نوعی صمغ دارویی است که کشاورزان و بهره برداران در فصول کرم سال برای برداشت آن پس از وارد کردن خراش در ناحیه ساقه گیاه گون و استخراج آن این صمغ را برداشت می کنند.

قیمت انواع کتیرا خرمنی و مفتولی به نسبت کیفیت ونحوه برداشت آن دسته بندی می شوند.

کتیرا خرمنی معمولا به سه دسته تقسیم بندی میشود :

  • کتیرا خرمنی نمره ۲۶
  • کتیرا خرمنی نمره ۲۷
  • کتیرا خرمنی نمره ۲۸

کتیرا خرمنی از مخلوط هر سه نوع بالا تشکیل می شود که آن را سورت بندی و تمیز کرده و بسته بندی می کنند.

کتیرا مفتولی نیز مثل کتیرا خرمنی نیز سورت بندی و درجه بندی میشود:

  1. کتیرا مفتولی R1
  2. کتیرا مفتولی R2
  3. کتیرا مفتولی R3

خریداران معمولا هنگام خرید محصول علاقه مند هستند که محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایند.

کتیرا در کیفیت های مختلفی در بازار موجود می باشد که هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارا می باشد. در سالهای اخیر با توجه به نوسانات قیمت ارز و بالا بودن هزینه های تولید قیمت کتیرا نیز که خود یکی از محصولات صادراتی می باشد سیر صعودی داشته است.

فروش انواع کتیرا در مجموعه بازرگانی آدیس به لحاظ توانایی بالا درتامین محصول با کیفیت، قیمت مناسب آن در دسترس خریداران می باشد.

مرجع خرید وفروش عمده انواع کتیرا

خرید وفروش عمده کتیرا

مراکز گوناگونی در امر خرید و فروش کتیرا فعالیت می کنند و با خریداران این محصول در ارتباط هستند. مشتریان و خریداران کتیرا خرمنی و مفتولی اغلب اطلاعات چندانی از کیفیت و انواع مختلف آن ندارند. ولی خریداران محترم می توانند از طریق ارتباط با واحد فروش مجموعه ما از انواع مختلف کتیرا باخبر شوند. سپس اقدام به خرید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب نمایند .

برخی معمولا تصور می کنند که کتیرا از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. این در حالی است که میتوان خرید این محصول با کیفیت را با قیمت مناسب نیز انجام داد.

در حال حاضر سایت های اینترنتی زیادی این محصولات را به فروش می رسانند. این سایت ها خدمات گوناگونی برای فروش این محصولات ارائه می دهند.

در این مراکز می توان به قیمت روز انواع کتیرا خرمنی و مفتولی دسترسی داشت.

مجموعه بازرگانی آدیس سعی بر آن دارد تا محصولات خود را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان و هموطنان عزیز عرضه نماید. فروش مستقیم کتیرا عمده ایرانی و اصل در این مرکز صورت میپذیرد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]شما مشتری عزیز میتوانید جهت مشاوره و استعلام قیمت با واحد فروش شرکت ارتباط بگیرید.[/highlight-paper]

قیمت کتیرا در بازار با توجه به نوع آن و کیفیتش متفاوت است. فروش انواع کتیرا خرمنی و مفتولی در این مجموعه علاوه بر مناسب بودن قیمت از مزایای دیگری از جمله مشاوره تخصصی همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید