صمغ آنغوزه

فروش آنغوزه ایرانی عمده با بهترین قیمت

فروش آنغوزه ایرانی عمده

فروش آنغوزه ایرانی عمده با بهترین قیمت و کیفیت در مراکز معتبری همچون شرکت بازرگانی آدیس به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این مجموعه سالهاست به صورت تخصصی و حرفه ای به تولید و فروش عمده انواع صمغ و پودر گیاهی در تناژ بالا پرداخته است. صادرات آنغوزه ایرانی در حجم بالا نیز توسط این مرکز صورت می پذیرد.

فروش آنغوزه ایرانی عمده

انواع صمغ آنغوزه در بازار

انواع صمغ آنغوزه

آنغوزه با نام علمی Ferula assafoetida گیاهی علفی، از سلسله گیاهان آوندی و از گیاهان تیره چتریان Apicaceae است. این گیاه بومی مدیترانه است و در منطقه خاورمیانه به‌صورت خودرو می‌روید. رویشگاه اصلی‌اش در ایران استان‌های یزد، اصفهان، خراسان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، سمنان، بوشهر، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد است. این گیاه دارای ساقه قوی، توخالی و تا حدودی گوشتی به قطر ۵ تا ۸ سانتی‌متر می‌باشد.

انواع صمغ آنغوزه در بازار با نام های آنغوزه تلخ و آنغوزه شیرین شناخته می‌شود. هر کدام از این صمغ ها خواص بسیار فراوانی دارد که در ادامه مفصل به آن خواهیم پرداخت.

خواص آنغوزه ایرانی

خواص آنغوزه

آنغوزه گیاهی منوکارپیک است به‌ طوری‌که در طول رویش فقط یک‌بار به گل می‌رود (سال پنجم یا ششم رویش) و سپس دوره رویش آن خاتمه می‌یابد و برای همیشه خشک می‌شود، ضمناً بهره‌‌برداري بي‌رويه از منابع ژنتيكي علاوه بر اينكه ميزان توليد سنتي را پايين آورده، باعث به خطر افتادن وجود اين منابع نیز گرديده است.

خواص آنغوزه ایرانی بسیار زیاد است می‌توان از آن در بسیاری از موارد پزشکی نیز استفاده کرد.

  1. برطرف کننده بلغم است.
  2. محرک نیروی جنسی است.
  3. ادرار آور و ضد سوزش ادرار است.
  4. هضم کننده غذا است.
  5. برای درد کمر و مفاصل مفید است.
  6. درمان کننده رماتیسم و نقرس و سیاتیک است.
  7. درمان کننده امراض سینه از جمله آسم است.
  8. دم کرده ا تمیزکننده خون کبد است.
  9. در درمان بواسیر موثر است.
  10. کاهش دهنده فشار خون
  11. برای درمان تب‌ها مفید است.
  12. برای درمان ذات‌الریه، برونشیت و سرفه و سرماخوردگی به کار می‌رود.
  13. باعث رفع سموم جانوران سمی می‌شود.
  14. برای کشتن کرم‌های داخل باغچه نیز از این ماده استفاده می شود.

مرکز فروش آنغوزه ایرانی عمده

فروش آنغوزه عمده ایرانی

شرکت بازرگانی آدیس مرکز فروش آنغوزه ایرانی عمده است و محصولات آن کوزه تلخ و شیرین را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهد.

خرید این محصول نیازمند تخصص کافی است و برخی از خریداران برای سفارش دچار مشکل می شوند. به همین منظور مجموعه آدیس اقدام به ارائه مشاوره رایگان و کاملاً تخصصی به خریداران محترم نموده است. مشاوران ما از تجربه کافی برخوردار بوده و به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخگو خواهند بود.

خرید آنغوزه تلخ و شیرین با بهترین قیمت

آنغوزه تلخ و شیرین

خرید آنغوزه تلخ و شیرین با بهترین قیمت از تولید کنندگان به صورت مستقیم امکان پذیر است. برای اولین بار این امکان را شرکت آدیس برای خریداران خود فراهم کرد تا مشتریان بتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

انواع صمغ و گیاهان دارویی به صورت گرمی و کیلویی با قیمت‌های متفاوت در بازارهای داخلی و خارجی خرید و فروش می‌شوند. این محصولات متاسفانه افزایش قیمت بسیاری در سالهای اخیر داشته اند. این به این دلیل است که اکثر افراد در کشورهای مختلف و با فرهنگ های گوناگون اقدام به استفاده از گیاهان دارویی کرده اند. همچنین از صمغ آنغوزه در تولید بسیاری از محصولات استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید