صمغ کتیرا, کتیرا مفتولی

فروشنده عمده کتیرا مفتولی

فروشنده کتیرا مفتولی عمده

فروشنده کتیرا مفتولی عمده در این راستا به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می کند. فروش کتیرا مفتولی در این مرکز فروش با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می گیرد. کتیرا مفتولی اصل نوعی صمغ است که از گونه های مختلف گیاهان گون به دست می آید که در انواع درجه بندی تقسیم بندی شده است. برای خرید آشنایی بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

فروشنده کتیرا مفتولی عمده

 

آشنایی با انواع خواص کتیرا

خاصیت کتیرا

از خواص کتیرا می توان به تقویت مو سر، درمان شوره سر، نرم کننده مو، ضد چین و چروک، درمان گرما زدگی و کاهش دمای بدن، افزایش میل جنسی و… اشاره نمود. درمان گرمازدگی یکی از مزیت های کتیرا می باشد که باعث خنک شدن بدن در گرمای تابستان و گرم شدن بدن در سرمای زمستان می شود. این ماده ارزشمند از آبریزش بینی کودکان در فصل گرم تابستان پیشگیری می کند برخی دیگر از خواص دیگر آن عبارتند از:

  • تقویت کننده قوای جنسی بدن بوده و ماده مقوی برای درمان اختلالات جنسی آقایان می باشد
  • درمان کننده بی اختیاری ادرار بوده و از التهاب دستگاه ادرار و مثانه کمک می کند
  • تقویت کننده پوست و بوده و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا و با کلاژن سازی پوست از پیری پوست پیشگیری می کند
  • باعث بزرگ شدن سینه در زنان می شود و از مشکلاتی مانند کیست و سرطان سینه پیشگیری می کند
  • خاصیت ملین داشته و برای درمان یبوست و بواسیر مفید می باشد.
  • به رفع ضعف و ناتوانی زنان در درون زایمان کمک می کند و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است

مراکز خرید کتیرا مفتولی عمده

خرید عمده کتیرا مفتولی

مراکز خرید کتیرا مفتولی در این راستا با ارائه محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته سود خوبی به دست آورد. قیمت کتیرا مفتولی با توجه به کیفیت، نوسانات بازار، نرخ ارز و دلار، نرخ تولید و بازدهی و… متغیر می باشد. توجه داشته باشید، میزان و نحوه ی خرید بر روی قیمت گذاری آن بسیار ثاتیر گذار می باشد. فروش کتیرا مفتولی اصل و یا همان کتیرا صدفی استفاده های بیشماری می شود. از آن در ساخت داروها و مواد شیمیایی و همچنین در مواد آرایشی و بهداشتی به کار می برند.

خاصیت نرم کنندگی این ماده سبب شده است که در رنگ مو ها، شامپو ها و سایر محصولات مراقبتی مو از این گیاه استفاده نمایند. چسبندگی زیاد این صمغ گیاهی سبب گردیده است که در ساخت انواع رزین ها و چسب ها مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید کتیرا مفتولی اصل را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت در این مرکز تهیه نمایید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب در این مجموعه تماس برقرار نمایید.

این محصول بصورت پودر کتیرا در بازار نیز موجود است که می توانید از آن را در حجم بالا و با کیفیت عالی تهیه نمایید. انواع پودر کتیرا نیز کاربرد فراوان در صنایع مختلف دارد که استفاده از آن در بسیاری از کشور ها انجام می شود. صادرات صمغ کتیرا ایرانی و پودر آن به کشورهای زیادی از جمله هند توسط شرکت بازرگانی آدیس صورت می پذیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید