صمغ کتیرا

عرضه انواع کتیرا زیر قیمت بازار

عرضه انواع کتیرا زیر قیمت بازار

خریداران کتیرا عمده درصدد خرید انواع این محصول از تولیدکنندگان میباشند. این مرکز نیز به همین جهت شکل گرفت و کار اصلی آن عرضه انواع کتیرا زیر قیمت بازار است تا خریداران بتوانند بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. جهت اطلاع از چگونگی فرآیند تولید کتیرا و صادرکنندگان برتر ایرانی این محصول با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

عرضه انواع کتیرا زیر قیمت بازار

عرضه انواع کتیرا زیر قیمت بازار

عرضه کننده کتیرا مرغوب

با پیدایش کتیرا و نحوه چگونگی مصرف آن در صنایع گوناگون تحولی عظیم در بسیاری از  مشاغل به وجود آمد. بسیاری از تولید کنندگان پس از اینکه متوجه شدند کتیرا چیست؟ و چه خواصی دارد آن را بصورت عمده خریداری کردند. سپس در محصولات تولیدی خود از آن استفاده کردند. علاوه بر خواص بی‌نظیر این گیاه فرآیند تولید آن و مزایای استفاده از کتیرا اصل مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. به همین دلیل سرمایه گذاری کلانی جهت تولید انبوه این گیاه در بسیاری از کشورها از جمله ایران صورت گرفت.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]برای اینکه خریداران کتیرا عمده صادراتی اصل، بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده و با درجه کیفیت بالا خریداری نمایند باید حتما به مراکز فروش معتبر مراجعه کنند.[/hwgold-dash]

فرآیند تولید کتیرا چگونه است؟

نحوه ی تولید کتیرا

یکی از مسائلی که توجه خیلی از خریداران و مصرف کنندگان گیاه کتیرا را به خود جلب کرده است چگونگی فرآیند تولید کتیرا میباشد.

کتیرا در تابستان و در نیمه دوم آن از گیاهی ۲ ساله بهره برداری می شود. افراد با تجربه در این شغل، آموزش های لازم را دیده‌اند. به صورت دقیق و منظم خاک اطراف گیاه را تا عمق ۵ سانتی متری خالی می کنند. سپس به وسیله یک شیء تیز که معمولاً از چاقو استفاده می شود شکافی را ایجاد کرده و بعد از باز شدن گیاه صمغ آن بیرون می آید و برای بهره برداری آماده است.

این گیاه انواع گوناگونی دارد که جهت استفاده در مصارف مختلف و با کاربردهای متفاوت به فروش میرسد.

انواع مختلف کتیرا بصورت صمغ و پودر در بازار های داخلی و خارجی بفروش میرسد. این محصولات دارای کیفیت مختلف هستند که باید جهت صادرات نوع مرغوب آن خریداری شود. همچنین می توان این محصول را در عطاری ها بصورت گرمی به فروش رساند. قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری با توجه به وزن محصول محاسبه می گردد که برای آشنایی با نحوه ی خرید می توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید.

صادرکنندگان کتیرا اصل ایرانی

صادر کننده کتیرا ایرانی

از گذشته تاکنون صادرات کتیرا اصل ایرانی و مرغوب، توسط شرکتهای بازرگانی گوناگونی صورت می‌گیرد. این مراکز انواع کتیرا را با کیفیت های درجه یک، دو و سه با توجه به نیاز مشتری در بازارهای جهانی به فروش می رسانند.

البته جهت صادرات، باید از کتیرای باکیفیت استفاده شود. متاسفانه برخی از فروشندگان عمده این گیاه؛ محصولات با درجه کیفیت های مختلف را مخلوط نموده و به فروش می رسانند.

بازرگانی آدیس تولید کننده و عرضه کننده انواع کتیرا اصل زیر قیمت بازار و بدون واسطه می باشد. این مرکز تمامی تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی جهت استفاده در صنایع گوناگونی بفروش میرساند. صنایعی مانند: نساجی، چسب سازی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی و غیره و … .

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]تمامی کتیرا های ارائه شده توسط این مجموعه با تضمین کیفیت و بعد از مشاوره تخصصی توسط کارشناسان فروش، عرضه می شوند.[/highlight-paper]

دیدگاهتان را بنویسید