صمغ کتیرا

صمغ کتیرا عمده ایرانی با کیفیت تضمینی

صمغ کتیرا عمده ایرانی

صمغ کتیرا یک ترشح از درختان / بوته های گون است. جهت برداشت صمغ آن برخلاف صمغ عربی و کارایا، از ریشه نیز استفاده می شود. برداشت به طور عمده در ایران، ترکیه و اطراف آن اتفاق می افتد. صمغ کتیرا عمده ایرانی با کیفیت در بسیاری از صنایع میتواند به عنوان یک ماده ی اصلی و مهم استفاده شود. با توجه به خواص فراوانی که دارد میتوان آن را یک ماده ی جادویی شگفت انگیز نامید که برای سلامت بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

صمغ کتیرا عمده ایرانی

 

آشنایی با نحوه ی فروش صمغ کتیرا

فروش صمغ کتیرا ایران

صمغ کتیرا معمولا به صورت عمده و به جهت استفاده در کارخانجات و صنایعی همچون آرایشی و بهداشتی، نجاری، منسوجات و … کاربرد دارد. اصولا این صمغ علاوه بر فروش در داخل کشور بصورت بسته بندی به دیگر کشور ها صادر می شود.

شرکت های بازرگانی فروش عمده این محصول را به عهده دارند. پس از تهیه آن از تولید کننده به سفارش مشتری، در انواع اوزان آن را بفروش میرسانند. تولید کننده ها برای بدست آوردن صمغ کتیرا در مناطق مختلف تلاش بسیاری می کنند. فروشنده ها نیز این محصولات را در بازار های داخل کشور و خارج از کشور بفروش میرسانند.

ایران یکی از کشور هایی با منابع غنی است که اگر از این منابع به درستی استفاده کند میتواند به یکی از بزرگترین صادر کنندگان کتیرا در جهان تبدیل شود. سرمایه گذاری در این بخش میتواند کمک شایانی به مشکلات کشور، از جمله: بیکاری و فقر در جامعه کند. در دنیا از این صمغ در طیف گسترده ای از کاربردها (به عنوان مثال دارو ، غذا، علوفه، سوخت، گیاهان زینتی و غیره) استفاده میشود.

در جهان و در بسیاری از آزمایشگاه های ایرانی و خارجی بر روی گیاه کتیرا و صمغ آن آزمایشات مختلف صورت گرفته است. دانشمندان با تحقیقات زیاد، روز به روز به خاصیت های خارق العاده ی این ماده ی ارزشمند بیشتر پی میبرند. خرید این محصول در کشور باید از مراکز معتبر ایرانی صورت پذیرد.

مرکز خرید صمغ کتیرا ایرانی

خرید صمغ کتیرا ایرانی

بازرگانی آدیس از مراکز فروش صمغ کتیرا ایرانی است که محصولات خود را بصورت عمده در بازارهای داخلی و بین المللی بفروش میرساند. این مجموعه به جهت رفاه حال خریداران، خود بصورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش محصولات کرده است. به همین دلیل هم به یکی از معتبر ترین مرکز خرید صمغ کتیرا ایرانی تبدیل شده است.

شرکت ما محصولات صمغ کتیرا عمده ایرانی با کیفیت تضمینی و پودر کتیرا مرغوب را در بسته بندی های کوچک و بزرگ به سفارش مشتری بفروش میرساند. مشتریان عمده این محصول،  میتوانند سفارشات خود را از درب شرکت و یا در محل خود تحویل بگیرند. قیمت خرید و فروش کتیرا به روز محاسبه میگردد و تیم فروش ما آماده ی پاسخگویی به خریداران محترم میباشند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید