کتیرا مفتولی

صادرات انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد

صادرات انواع کتیرا مفتولی

کتیرا و انواع آن از جمله کتیرا مفتولی در مراکز تولید کشور ساخته می شود. صادرات انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد تولید شده در ایران به کشورهای دیگر نیز انجام می شود. کتیرا انواع مختلفی دارد که یکی از انواع پرمصرف آن کتیرا مفتولی نام دارد و از کیفیت منحصر به فردی برخوردار می باشد.

صادرات این محصول خاص و بی نظیر به بسیاری از کشورها در سراسر دنیا صورت می گیرد.

 

همچنین بخوانید : قیمت صادراتی کتیرا

 

صادرات انواع کتیرا مفتولی

معرفی کتیرا مفتولی

کتیرا مفتولی درجه یک

کتیرا از داروهای گیاهی بسیار مفید است که از ساقه انواع گیاه گون به دست می آید. از انواع کتیرا می توان کتیرا مفتولی را نام برد که شکل ویژه ای دارد و دارای تنوع است.
انواع این محصول برای درمان بیماری های مختلف به کار می رود و مورد مصرف همه افراد می تواند باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”center” ]کتیرا مفتولی از قرار دادن سیم های متعدد در شیره گیاهی گون به دست می آید. مواد تشکیل دهنده انواع این محصول نشاسته و آب و انواع مواد معدنی می باشد.[/highlight-red]

 

همچنین بخوانید : قیمت کتیرا کیلویی عمده | خرید و فروش کتیرا کیلویی صادراتی

مصارف کتیرا مفتولی منحصر به فرد

کتیرا مفتولی منحصر به فرد مصارف فراوانی در حوزه پزشکی و دارویی دارد. از انواع آن در ساختن داروهای مختلف مانند: قرص، ژل کتیرا و گرد کتیرا استفاده می شود.
انواع کتیرا مفتولی چسبندگی بسیار مناسبی دارد که در محصولات دندان بسیار کاربرد دارد. همچنین از انواع این ماده شگفت انگیز در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

تولید و ساخت انواع کتیرا مفتولی

تولید کتیرا مفتولی

تولید و ساخت انواع کتیرا مفتولی توسط برندهای مطرح در کشور صورت می گیرد.محصولات در بسته بندی های کاملا شکیل و بهداشتی عرضه میشوند. انواع این محصول دارویی را به بازار داخلی و خارجی وارد می کنند.

صادرات این محصول به کشورهای دیگر مستلزم مرغوبیت آن میباشد که باید مورد توجه تاجرین قرار بگیرد. هر چه کیفیت آن بهتر باشد، فروش آن نیز بالاتر میرود. تقاضای کتیرای صادراتی توسط تمام کشور های خاورمیانه و اروپایی بسیار بالاست.

ایران از بزرگترین تامین کنندگان کتیرا صادراتی میباشد که این محصول را بصورت صمغ و پودر ارائه میکند.

صادرات انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد

صادرات کتیرا مفتولی

از تولیدکنندگان بزرگ انواع کتیرا می توان نام ایران را نام برد که به صادرات انواع کتیرا مفتولی با کیفیت در بیشتر کشورهای جهان می پردازد.

صادرات انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد رونق فراوانی به اقتصاد کشور می بخشد. این محصول گیاهی با خواصی که دارد یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می آید.
برای صادرات انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد تاجران متعددی مشغول به کار هستند. این تاجرین خرید و فروش کتیرا را در بسیاری از کشورها انجام میدهند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]قیمت انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد صادراتی بسته به مصارف و کیفیت آن دارد که کیفیت بالای آن دارای قیمت زیادی است .[/highlight-paper]

جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف کتیرا با ما تماس بگیرید. این محصولات بصورت پودر کتیرا و صمغ در بسته بندی های متنوع توسط شرکت بازرگانی آدیس بفروش میرسد. قیمت این محصولات نسبت به کیفیتشان مناسب بوده و آماده ارسال به تمامی نقاط دنیا میباشد. مشاوره تخصصی رایگان نیز به خریداران عمده برای انتخاب بهتر محصول ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید