صمغ کتیرا

خرید و فروش کتیرا اصفهان با قیمت استثنایی

خرید و فروش کتیرا عمده

خرید و فروش کتیرا در سراسر جهان توسط شرکت های معتبر صورت می پذیرد. بازرگانی آدیس صادر کننده کتیرا اصل با قیمت عالی می باشد. خرید و فروش کتیرا اصفهان با قیمت استثنایی و بصورت عمده در این مجموعه از روشهای مختلفی امکان پذیر می باشد.

خرید و فروش کتیرا عمده

انواع گونه های کتیرا

انواع گونه های کتیرا که با توجه به سفارش مشتری در بازار عرضه می شود، به شرح ذیل می باشد.

  • کتیرای سفید (شکل پارچه ای که وسط آن برآمده است)
  • کتیرای زرد (تار های به هم پیچیده و دودی شکل)
کتیراها از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می شوند.

کتیرای مفتولی و نوع دیگر آن کتیرای خرمنی.

  1. کتیرای مفتولی از ماده های ارزشمند در ایران و جهان محسوب می شود. این کتیرا به رنگ سفید متمایل به زرد بوده و کمی شفاف است. این ماده بدون بو و مزه است. مقداری کمی در آب حل می شود و ژلاتینی مانند است.
  2. نوع خرمنی کتیرا بادبزنی شکل است و کرم رنگ و یا قهوه ای تیره است. همچنین اندازه قطعات آن بین ۱ تا ۵ سانتی متر است.

انواع کتیرا بصورت صمغ و پودری در بازار خرید و فروش می شود. می توان این محصولات را بصورت عمده نیز خریداری کرد. معمولا خرده فروشان این محصول عطاری ها هستند. عطاری ها این گیاه را در مدل های مختلف در وزن پایین بفروش میرسانند. در این مغازه ها می توان کتیرا را بصورت صمغ و یا پودر در وزن های ۱۰۰ گرم به بالا تهیه نمود. اما فروش عمده این محصول که توسط شرکت های معتبر صورت می گیرد، معمولا بصورت کیلویی است. فروش عمده آن در وزن های بالا می باشد.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]خریداران عمده کتیرا از این محصولات در صنایع گوناگون بهره می برند. سپس از آن بصورت های مختلف بهره برداری می کنند.[/highlight-paper]

خرید و فروش کتیرا

فروش عمده کتیرا

نام لاتین کتیرا، Tragacanth می باشد و در زبان عربی به آن محلب العقاب و اصابع الغروس می گویند. این گیاه کوچک است و ارتفاع آن به یک متر می رسد. بر روی آن خارهای فراوانی وجود دارد. در کشور های بسیاری از جمله ایران کشت انبوه می شود. این گیاه حالت خودرو دارد و در مناطق کوهستانی با زمینی غنی می روید.

مناطقی که در ایران تولید کتیرا می کنند اصفهان ، شیراز، همدان، تهران، کرمان و کرمانشاه است. عده ای از هموطنان عزیزمان در استان اصفهان و دیگر نقاط کشور از طریق برداشت گیاه دارویی کتیرا امرار معاش می کنند. از جمله استان کردستان به این شغل بسیار سخت و پرمشقت و درعین حال تا حدودی تخصصی روی آورده اند.

مجموعه ما با هدف یاری رساندن به این قشر زحمتکش و شریف و همچنین ترویج کارآفرینی این موسسه را تاسیس کرده است. از آنجاییکه این شغل پیشه آبا و اجدادی مردم این خطه از میهن عزیزمان  بوده ولی اخیرا به بوته فراموشی سپرده شده است. با هدف احیا این کسب و کار و کمک به اقتصاد منطقه بازرگانی آدیس اقدام به خرید و فروش محصول کتیرا نموده است.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]این مجموعه همچنین با تکیه بر کیفیت بالای محصول سعی نموده تا این محصول را که کالایی استراتژیک و صادراتی نیز می باشد را با قیمت مناسب و کیفیت بالا  به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.[/hwgold-dash]

خرید و فروش کتیرا اصفهان

خرید و فروش کتیرا اصفهان سالهاست بصورت عمده و خرده انجام می پذیرد. به دلیل خواص فراوانی که دارد افراد ترجیح می‌دهند آن را به صورت عمده خریداری نمایند. این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی توانسته منبع درآمد خوبی برای تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن باشد.

کیفیت کتیرا اصفهان بسیار بالا است. بسیاری از خریداران عمده این محصول ترجیح می دهند، آنرا از شرکت های معتبر در اصفهان خریداری نمایند.

 

همچنین بخوانید : صادرات انواع کتیرا مفتولی منحصر به فرد

خاصیت کتیرا

همانطور که گفته شد کتیرا دارای خواص بسیار فراوانی است.

در ذیل به برخی از مهم ترین خواص این صمغ گیاهی اشاره خواهیم کرد.
  • استفاده از کتیرای خوراکی برای درمان لاغری به همراه مواد مغذی و انواع آجیل.
  • از این محصول شگفت انگیز در تولیدات مختلف می توان بهره برد. در انواع شامپو ها و لوسیون ها برای تقویت مو و شادابی پوست استفاده می شود.
  • در درمان سرفه و زخم های ریه نیز از کتیرای خوراکی به همراه شیر میتوان استفاده کرد.
  • از ژل کتیرا می‌توان برای برطرف کردن شکنندگی مو و صافی انواع موی سر بهره برد.
  • از انواع کتیرا در درست کردن کرم های مرطوب کننده نیز می توان بهره برد. تا پوستی لطیف و نرم را تجربه کرد.
  • همچنین می توان از این محصول برای از بین بردن شوره سر استفاده کرد. به اینصورت که آن را به همراه زرده تخم مرغ مخلوط نموده و بر روی کف سر قرار می دهیم.
  • علاوه بر استفاده از کتیرا برای لاغری می توان از آن برای چاق شدن صورت نیز بهره برد. بسیاری از دکتران طب سنتی این محصول را برای چاقی صورت پیشنهاد می‌دهند.
  • اگر از ژل طبیعی کتیرا برای حالت دهی مو استفاده کرد، دیگر نیازی به ژل های شیمیایی در بازار نمی باشد. زیرا می توان از سالم و ارگانیک بودن ژل موی سر اطمینان حاصل کرد. این ژل را هم می‌توان در بازار خریداری کرد و هم می توان آن را به صورت سنتی در منزل تهیه نمود.

 

همچنین بخوانید : لیست ارزان ترین قیمت انواع کتیرا در بازار

کشور های تولید کننده کتیرا در جهان

تولید کننده کتیرا در جهان

ایران بزرگترین صادرکننده کتیرا در جهان است. پس از ایران کشورهای ترکیه و سوریه به ترتیب بیشترین صادرات کتیرا در جهان دارند.

استفاده از کتیرا به حدود ۵ هزار سال قبل بر می گردد. این گیاه از قدیمی ترین دارو ها می باشد. از انواع این محصول در موارد گوناگون مصرف می گردد. در دهه ۱۳۳۰ صادرات سالانه کتیرا چهار هزار تن بود که هم اکنون به هزار تن هم نمی رسد. اغلب به کشور‏های فرانسه، امارات متحده عربی، آلمان، انگلستان، هند و برخی دیگر از کشور‏های اروپایی این محصول صادر می شود.

همچنین ارزش صادرات کتیرا از کردستان به عنوان اقلیم مناسب برای تولید صمغ طی ۱۰ سال اخیر معادل ۱۴۴ میلیون و ۵۶۵ هزار دلار بوده است. بیشترین حجم صادرات از این استان است. کتیرا مصارف و کاربردهای بسیار زیادی دارد که ما از بیشتر آنها بی خبریم. کتیرای ورقی عمده محصول کتیرا در ایران است.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]از کاربردهای کتیرا استفاده از آن در تولید رنگ است. ازکتیرا در صنایع نفت و گاز وپتروشیمی  برای حفاری چاهها نیز استفاده می گردد.[/highlight-red]

قیمت روز کتیرا

لیست قیمت به روز کتیرا

گیاه کتیرا با قیمت های مختلفی در ایران به فروش می رسد که لیست قیمت توسط تولیدکننده اعلام می گردد. خرید کتیرا با کیفیت از شرکت های بازرگانی معتبر با هزینه های کمتری انجام می شود. جهت دریافت قیمت روز کتیرا با کارشناسان مجموعه ی ما تماس بگیرید.

این محصول در بسته بندی ها در اوزان متفاوت توزیع می شوند. ولی نوع فله آن نیز به صورت عمده به فروش می رسد. خرید عمده کتیرا با کیفیت به صرفه است و باعث پرداخت قیمت کمتری توسط خریدار، نسبت به بازار می شود.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”center;” ]فروش این محصول به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد. مشاوران ما اطلاعات مورد نیاز از نحوه ی خرید و فروش کتیرا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.[/highlight-paper]

مجموعه ما با اتکا به کارشناسان مجرب خود این توانایی را دارد که سالانه  بالغ بر چند صد تن کتیرا تامین کند. سپس این محصولات را به خارج از کشور صادر نماید. سفارش این محصول را می توانید با تماس تلفنی به تیم فروش و پشتیبانی شرکت دهید. یا بصورت حضوری اقدام به خرید نمایید. مشاوره تخصصی در زمینه صادرات این محصولات به بازارهای بین المللی و فروش آن در بهترین بسته بندی ها به شما عزیزان ارائه می گردد.

خرید عمده کتیرا خرمنی و مفتولی

عمده فروش کتیرا خرمنی

خرید عمده کتیرا خرمنی و مفتولی با مزایای ویژه ای از جمله تخفیف بالا برخوردار می باشد. سفارشات نیز پس از ثبت نهایی شدن در اسرع وقت آماده ی ارسال می گردند. قیمت ها به روز می باشد. جهت اطلاع از قیمت میزان سفارش خود را اطلاع داده و لیست قیمت را دریافت نمایید.

انواع این محصول بصورت کیلویی نیز با قیمت عالی عرضه می شود. کتیرا خرمنی و کتیرا مفتولی در این مجموعه از کیفیت بالا برخوردارند. تمامی این محصولات را قبل از خرید می توانید بصورت تست ملاحظه فرمایید. تا بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت مشاهده نمونه محصولات با تیم فروش هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید