صمغ کتیرا

بهترین قیمت کتیرا خرمنی برای فروش دربازار تهران

بهترین قیمت کتیرا خرمنی

بهترین قیمت کتیرا خرمنی برای فروش در بازار تهران از طریق تماس با کارشناسان فروس بازرگانی آدیس در دسترس می باشد. کتیرا خرمنی چیست؟ چه خواصی دارد؟ چه مصارف و کاربردهایی دارد؟ از کجا تهیه کنیم ؟ قیمت آن به چه صورت است؟ در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا درباره انواع کتیرا از جمله نوع خرمنی اطلاعات بیشتری بدست آورید.

بهترین قیمت کتیرا خرمنی

کتیرا خرمنی چیست؟

کتیرا خرمنی

کتیرا خرمنی صمغ خشک شده درختچه ای به نام گون است که بیشتر در ارتفاعات مناطق کوهستانی یافت میشود. در اثر ایجاد خراش در قسمت ساقه این گیاه این صمغ ترشح می کند و پس از چند روز این صمغ خشک شده و آن را برداشت می کنند و برای فروش به بازار عرضه میکنند.

کتیرا و درختچه گون بیشتر در مناطق کوهستانی زاگرس مرکزی یافت میشود. البته در بسیاری از مناطق کشورمان این گیاه پراکنده است ولیکن بهترین نوع آن در منطقه زاگرس موجود است.

خواص کتیرا خرمنی

خاصیت انواع کتیرا خرمنی

خواص کتیرا خرمنی بسیار زیاد است که هر کدام به نوع خود می تواند نقش مهمی در زندگی ما داشته باشد. این گیاه بی خطر ترین گیاه است و می توان آن را بصورت خوراکی از مرکز فروش کتیرا خرمنی خوراکی نیز تهیه کرد. این محصول معمولا بصورت عمده در شرکت های بازرگانی بفروش می رسد.

اما برخی از افراد نیز هستند که قصد تهیه این محصول را بصورت کم تر دارند. به این افراد توصیه می شود که به عطاری ها سری بزنند. قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری کمی متفاوت تر از خرید عمده این محصول می باشد. هر چقدر میزان سفارش بالاتر باشد به نسبت قیمت آن نیز برای خریدار کمتر می شود. اما مصرف کنندگان کتیرا خوراکی معمولا نیاز به خرید در حجم بالا ندارند و باید این محصول را بصورت گرمی از عطاری ها تهیه نمایند.

در ذیل به چند نمونه از خواص کتیرا خرمنی می پردازیم:

  • صاف کردن سینه و ضد سرفه
  • درمان لاغری
  • تقویت مو
  • نرم کننده پوست
  • رفع ترک پا
  • استفاده بعنوان امولسیفایر

کاربردهای کتیرا خرمنی

کاربرد کتیرا خرمنی

همانطور که گفته شد کتیرا خرمنی خواص بسیاری دارد و می توان از آن در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده نمود. حال می خواهیم به کاریرد های این محصول شگفت انگیز بپردازیم. شاید برای شما عجیب باشد که یکی از کاربرد های این محصول در تهیه نوشابه ها است. در تهیه نوشابه های غلیظ از کتیرا بعنوان پایدار کننده بین ذرات یخ و نوشابه بهره میبرند. به طوری که کتیرا از تشکیل بلورهای یخ جلوگیری نموده و ذرات نوشابه را پایدار می کند.

این یکی از جالبترین موارد استفاده از کتیرا می باشد. از کتیرا خرمنی در تولید برخی شامپوها و لوازم آرایشی نیز استفاده میکنند. این محصول به نسبت زیاد و در حجم بالا توسط شرکت های تولید محصولات آرایشی خریداری می شود. مردم نیز ترجیح می دهند محصولاتی که از مواد اولیه ارگانیک در آنها بکار برده شده است، استفاده نمایند. مثلا در شامپوها اغلب از مواد اولیه ای مانند سیر، جنسینگ، پوست گردو، بابونه، رزماری و … استفاده می شود. این مواد به سالم ماندن و تقویت موهای سر کمک می کند. کتیرا نیز در رشد و نگهداری مو ها اهمیت زیادی دارد و در بسیاری از محصولات مراقبتی و آرایشی از آن استفاده می شود.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]برای تولید گونه ای از چسب های صنعتی از محلول کتیرا خرمنی در ترکیبات آن استفاده میشود. استفاده از کتیرا خرمنی در صنایع تولید رنگ نیز رواج دارد.[/highlight-paper]

مراکز فروش کتیرا خرمنی

فروش بهترین کتیرا خرمنی

شرکتهای زیادی در زمینه تهیه و تامین کتیرا خرمنی فعالیت می کنند که از طریق همکاری با بهره برداران و برداشت کنندگان کتیرا که آن را با زحمت فراوان از طبیعت برداشت می کنند و پس از سورت کردن و نمره بندی کتیرا آن را به بازارهای مصرف محصول گسیل می دارند .

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]همچنین سایتهای اینترنتی نیز از دیگر مراکز فروش کتیرا خرمنی هستند که اخیرا رواج یافته اند.[/highlight-red]

بهترین قیمت کتیرا خرمنی

قیمت بهترین کتیرا در بازار

عده زیادی از خریداران برای خرید با بهترین قیمت کتیرا خرمنی همواره به دنبال مراکز فروش عمده کتیرا خرمنی هستند. چون این مراکز دست اول و بدون واسطه هستند و قیمت فروش عمده محصولات آنها نیز برای خریداران مناسب و بصرفه است. فروش عمده و بهترین قیمت کتیرا خرمنی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مجموعه بازرگانی آدیس بدینوسیله با افتخار اعلام میدارد که با اتکا به زنجیره قدرتمند تامین خود قادر است کتیرا خرمنی را یا بهترین کیفیت وقیمت مناسب به مشتریان خویش عرضه نماید..

مشتریان گرامی ما می توانند جهت مشاوره و استعلام قیمت خرید و فروش کتیرا با کارشناسان مجرب فروش مجموعه ما ارتباط بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید