صمغ کتیرا

انواع مختلف کتیرا

انواع مختلف کتیرا در بازار

انواع مختلف کتیرا در نیمه دوم تابستان از گیاه ۲ ساله بهره‌برداری می‌شود. خاک اطراف یقه گیاه را تا عمق cm5 خالی می‌کنند. سپس در قسمت بدون حفاظ توسط یک چاقوی تیز، شکاف طولی ایجاد می کنند. سپس بوسیلۀ یک قطعه چوب شبیه گوه با فشار شکاف باز می‌کنند تا صمغ به راحتی تراوش شود. این گیاه به دو صورت عمده و بسته بندی در بازار عرضه میگردد.

یکی از انواع کتیرا، کتیرای زرد است که مانند تارها و یا نوارهای پیچیده و دودی‌ شکل است و دیگری کتیرای سفید است که به شکل پارچه عریضی می‌باشد و اطراف یا وسط آنها برآمده است.

انواع مختلف کتیرا در بازار

 

انواع مختلف کتیرا

انواع مختلف گیاه کتیرا

کتیرای مفتولی :

نوع ورقی کتیرا از تیغ زدن ساقه به دست می آید که بی‌رنگ یا سفید بوده و بهترین، مرغوب‌ترین و گران‌ترین نوع می باشد.

کتیرای معمولی یا خرمنی :

کتیرای معمولی شکل لوله یا مدور است که چندان مرغوب نمی باشد.

 

صمغ کتیرا مفتولی

صمغ گیاه کتیرا مفتولی

یکی از انواع گون به نام ˈگون زردˈ یا ˈزرد گونˈ معروف است که چون اولین بار در ارتفاعات پرو در استان کرمانشاه دیده شد نام آن محل را بر آن گذاشتند و از آن کتیرای زرد استخراج می شود. خارهای این گیاه، زردرنگ و برگ هایش دارای پنج تا شش جفت برگچه نیزه ای و کشیده است. این گیاه در ارتفاعات زاگرس و البرز انتشار دارد.

صمغ کتیرا مفتولی به دلیل تفاوت با انواع دیگر این محصول، با قیمتی متفاوت و به صورت جداگانه عرضه می شود.

عرضه اینترنتی صمغ کتیرا صدفی یکی از راه های عرضه ی غیر مستقیم این محصول به مشتریان می باشد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”center” ]صمغ کتیرا صدفی همان صمغ سفید گیاه گون است که بهترین نوع از کتیرای موجود در بازار شناخته می شود و کاربرد های فراوانی دارد.[/highlight-red]

 

همچنین بخوانید : لیست قیمت عمده کتیرا مفتولی صادراتی درجه یک در بازار داخلی و خارجی

 

عرضه ی اینترنتی صمغ کتیرا صدفی

فروش اینترنتی کتیرا صدفی سفید

این صمغ می تواند به صورت های مختلف و از طریق خرید حضوری و یا غیر حضوری تهیه گردد. عرضه ی اینترنتی صمغ کتیرا صدفی یکی از راه های فروش غیر مستقیم این محصول به مشتریان است که سهولت و سرعت بیشتری دارد.

با بسته بندی ویژه صمغ کتیرا صدفی، عرضه ی این محصول به مشتریان را راحت تر شده و این محصول را با استقبال بیشتری مواجه نموده است.

کتیرای صدفی نوعی از صمغ گیاه گون می باشد که به علت شکل ظاهری و رنگ سفیدی که دارد به نام کتیرای صدفی معروف شده است. از این صمغ برای مصارف خوراکی و دارویی استفاده های فراوانی می شود.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”center” ]به طور کلی صمغ گیاه کتیرا از لحاظ اقتصادی می تواند تولید کنندگان را به سود های بالایی برساند. بسته بندی ویژه  صمغ کتیرا صدفی عرضه ی این محصول را برای مشتریان راحت تر و حفاظت آن از عوامل فاسد کننده را مطمئن تر نموده است.[/hwgold-dash]

صمغ کتیرا خرمنی

کتیرا خرمنی

کتیرا خرمنی یکی از مرغوب ترین و بهترین انواع کتیرا میباشد که در ایران نیز در مناطق گوناگون کشت می شود. خاصیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل در بازارهای جهانی فروش آن صورت می‌گیرد. صمغ کتیرا خرمنی ارزان می باشد و می توان آن را در حجم بالا خریداری نمود. این صمغ در کشور ما به وفور یافت می‌شود. می‌توان از آن در موارد گوناگون و انواع مشاغل و صنایع بهره برد.

همچنین در حالت کلی این نوع کتیرا با رنگ سفید و زرد در بازار عرضه می‌شود که قیمت آن نیز با یکدیگر متفاوت است. این محصول در مدل های مختلف نواری، خرمنی، میخی و غیره خرید و فروش می‌شود.

قیمت انواع مختلف کتیرا در بازار ایران

انواع کتیرا در بازار

قیمت کتیرا در بازار ایران به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که توسط تولید کننده بررسی شده و قیمت گذاری ها انجام می شود. به برخی از مهم‌ترین این موارد در زیر اشاره کرده‌ایم.

مواردی مانند رنگ کتیرا، نوع کتیرا و کیفیت آن، نقش زیادی در قیمت گذاری این محصولات توسط تولید کننده دارد.

شرکت بازرگانی آدیس سالهاست که به توزیع خرید و فروش کتیرا با کیفیت مرغوب به صورت صمغ و پودر پرداخته است. این محصولات توسط مجموعه ما به اکثر کشورهای دنیا صادر شده است و باعث ارزآوری به ایران و سود دهی بالا برای تولید کنندگان شده است. همچنین این مرکز تمامی محصولات را با توجه به مرغوبیت شان درجه بندی و دسته بندی می کند. با توجه به نیاز مشتری این محصولات را به فروش می رساند.

قیمت صمغ کتیرا صادراتی

کتیرا صادراتی

مطمئنا قیمت صمغ کتیرا صادراتی که به صورت شفاف و با رنگ روشن و بدون خاک و خاشاک عرضه می شود نسبت به دیگر انواع آن گرانتر است. خریداران این محصول ترجیح می دهند صمغ با کیفیت خریداری کنند. تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند.

البته صمغ کتیرا که با درجه کیفیت ۲ و ۳ در بازارها به فروش می‌رسند نیز در بعضی از صنایع استفاده می شوند. نوع خوراکی این محصول معمولاً از درجه کیفیت بسیار بالا برخوردار است. این محصول توسط بازرگانی آدیس در بهترین بسته بندی ها و با قیمت های بسیار پایین عرضه می شود. این مجموعه محصولات خود را به تمامی شهرها و مناطق مختلف ایران ارسال می کند. همچنین مدیران این مرکز قصد فروش بیشتر این محصولات را در بازارهای بین المللی دارند.

روز به روز با پیشرفت تکنولوژی آزمایش‌های مختلف بر روی این گیاه ارزشمند و صمغ آن، تقاضای این محصول از طرف کشورهای جهان بیشتر می شود. این افزایش تقاضا باعث شده که شرکت های بازرگانی در ایران، به فکر پرورش بیشتر این گیاه بیفتند. هدف بازرگانی آدیس پرورش این گیاه میباشد. تا بتواند محصولات خود را مستقیم از تولید کننده به دست تجار و حتی مصرف کننده ها برساند.

قیمت انواع مختلف کتیرا خرمنی و مفتولی صادراتی و قیمت کتیرا خشک صادراتی به روز محاسبه می‌شود. می‌توانید آن را از کارشناسان فروش بازرگانی آدیس تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شناخت انواع مختلف صمغ کتیرا و نحوه خریداری آن با تیم پشتیبانی و فروش تماس حاصل نمایید. تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. مشاوران ما ۲۴ ساعت پاسخگویی شما عزیزان در هر کجای دنیا که هستید، میباشند.

همچنین میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کرده و از جدیدترین اخبار شرکت آگاهی پیدا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید